twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 21:35:14MORE: US also urges Turkey to cease artillery fire against #YPG - @ragipsoylu reageer retweet
Bedankt, was een beetje luiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef Bensel het volgende:
[..]
staat in het engels vertaald in de tweet zelf: Rusland geeft de russische bevolking in turkije de opdracht binnen 24 uur het land te verlaten
Pics?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens Def. Minister van S-A zijn hun jets aangekomen @ Incirlik Air Base
Net op Al Jazeera
Alleen de Russische tekst viel me op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Staat erachter.
Oh Bonus, dit is wat een P-500/P-1000 van de Moskva met een cruise-schip doet.
[ afbeelding ]
twitter:HDNER twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 21:50:05No decision made for anti-ISIL ground operation in Syria, Turkish FM says https://t.co/cOAXXhra2c reageer retweet
wat is de VDV?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Gruj0 het volgende:
Er doen nu verhalen ronden dat Iran 6000 man extra naar Syrie heeft toegezonden als reactie op de Turkse acties.
Rusland zou de VDV in opperste staat van paraatheid hebben geschakeld.
http://europe.newsweek.co(...)se-fire-425991?rm=euquote:CHECKMATE IN SYRIA: HOW RUSSIA MASTERED THE BOARD
spannende dagen.twitter:Souria4Syrians twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:41:34What happens when you adopt Saudi's Wahabi death cult and Erdogan's terror tactics?You get ISIS https://t.co/ss1gNRmmCf reageer retweet
Russische raketten blijft iets lastig. Vooral omdat ze nooit alleen komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Alleen de Russische tekst viel me op.![]()
In ieder geval, dat soviet-schepen een verschil kunnen maken wist ik. Maar modernere schepen kunnen ditzelfde (en misschien nog wel beter) zou je zeggen toch? Ze zullen tijdens het ontwikkelen van de modernere schepen wel rekening gehouden met de technologie van het soviet-tijdperk toch?
Dat de schepen zelf uit het soviet-era komen hoeft niet te betekenen dat de technologie aan boord ook zo oud is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Alleen de Russische tekst viel me op.![]()
In ieder geval, dat soviet-schepen een verschil kunnen maken wist ik. Maar modernere schepen kunnen ditzelfde (en misschien nog wel beter) zou je zeggen toch? Ze zullen tijdens het ontwikkelen van de modernere schepen wel rekening hebben gehouden met de technologie van het soviet-tijdperk toch?
Eindbazen:quote:
twitter:AFP twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:06:17#BREAKING US urges Turkey to halt artillery fire on Kurd, regime forces in Syria reageer retweet
Ik heb overtuigendere video's van Russische troepen gezien eerlijk gezegd.quote:
quote:
Erdogan importeert graag een oorlog kennelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Koerden zullen nu ook wel meer aanslagen gaan plegen in Turkije, is 't nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |