Rob heeft de uitstraling van een superstar. Hij maakt het alleen nog niet echt waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Rob Maas leek niet gediend van Hans' zijn mening.
Rob Maas spoort niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Rob heeft de uitstraling van een superstar. Hij maakt het alleen nog niet echt waar.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor 2500 komt hij zijn mening geven
teringoplichter dat ie is
Bij biljartvereniging 'geen keus' niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij de damvereniging denken ze hier anders over.
Het ga je goed jongen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké nu ben ik er echt vandoor. Toedeledokie
Hupperts is de nieuwe huurling. Dan moet je spelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is van der velden eigenlijk geblesseerd? Of waarom speelt hupperts?
Hupperts is de nieuwe Robben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Robben in wording toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vitesse speelt en de sfeer slaat compleet om in het topic.
Dat zijn teksten.twitter:HeraclesAlmelo twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:53:37Stegeman: "Mijn team is een team. Mijn team geeft niet op. Toch heeft @AZAlkmaar terecht gewonnen." #heraz reageer retweet
Stief McClaren is er niks bijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zijn teksten.twitter:HeraclesAlmelo twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 20:53:37Stegeman: "Mijn team is een team. Mijn team geeft niet op. Toch heeft @AZAlkmaar terecht gewonnen." #heraz reageer retweet
Veerman is de boeiendste speler van de 22 die op het veld staan. Dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef Brammess het volgende:
Veerman met een omhaal
Dit is legendarische televisie.
Bayernquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben voor de Zuid-Duitsers.
Heb jij weleens slaaptekort?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het stadion is zo leeg en de wedstrijd is zo saai dat je hierna makkelijk in slaap kunt vallen.
Ik denk dat ik de wedstrijd op ga nemen voor het geval dat ik een keer slaaptekort heb
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb jij weleens slaaptekort?
Toevallig heb ik twee nachten wat minder lang geslapen dan gebruikelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb jij weleens slaaptekort?
En op dat moment een of andere springende debiel in beeld, leukquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 Oliynyk.
Sked danst op de bühne.
Valentijnsactie lees ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:06 schreef Pascalus het volgende:
Wat was dat voor onzin net, met dat bed?
Vast beter dan wat tilburg laat zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds is het een hemeltergend saaie wedstrijd.
1 superwedstrijd, voor de rest pure stront op deze zaterdagavond.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds is het een hemeltergend saaie wedstrijd.
Dat is ook niet dat je zegt bijzonder boeiend, al kijk ik dat met een half oogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
Ik overweeg naar Juve - Napoli te schakelen.
De eerste puntenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Vako.
Nog steeds is het een vreselijk saaie wedstrijd.
Janssen 8quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wuytens 6
Falkenburg 3
Andersen 3
Van Duinen 2
#feestje
Hadden ze Zivkovic maar niet weg moeten doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willem II heeft echt totaal geen scorend vermogen
Als je me dat in pakweg oktober gezegd zou hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur staat overigens nu laatste.
Denk dat 2 april de beslissende wedstrijd is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je me dat in pakweg oktober gezegd zou hebben
Terecht, weg ermee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur staat overigens nu laatste.
Als het zo doorgaat is dan het verschil wel gemaakt. Ik hoop van niet, want dat soort wedstrijden is op hun eigen manier vaak ook weer mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat 2 april de beslissende wedstrijd is.
De Graafschap is denk ik in het voordeel gezien het feit dat ze de meeste concurrentie alleen nog thuis krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is dan het verschil wel gemaakt. Ik hoop van niet, want dat soort wedstrijden is op hun eigen manier vaak ook weer mooi
Ik denk dat die gek wel voor een vergoeding een goedkeuringsmerk op de Eretribune wil plakkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Rob Geus, man man man. Die zegt gewoon niks. Maar na afloop die vergoeding pakken.
Die biertap achterin:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat die gek wel voor een vergoeding een goedkeuringsmerk op de Eretribune wil plakken
Mensen met ziektes zoals Jan-Joost en Sjon van Loen expres over het hoofd zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die biertap achterin:
[ afbeelding ]
Dit forum verdient geen keurmerk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen met ziektes zoals Jan-Joost en Sjon van Loen expres over het hoofd zien
Voor 450 is het echt fantastischquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit forum verdient geen keurmerk.
We zitten hier in het Eredivisie topic, niet in de Slowchat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Opper, doe eens normaal tegen Stijn.
Net liep hij ook al over tennis te posten. Alsof iemand een neuk geeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zitten hier in het Eredivisie topic, niet in de Slowchat.
Geen geld hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom speelt deze jongen niet in Den Haag?
Straks wordt gewoon het hele Chinese elftal in een keer gekochtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Juist wij hebben weer die Chinees zonder geld.
Ik zie PSV niet twee keer op dezelfde dag winnen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen-PSV, PEC-Feyenoord en NEC-PSV.... sooooow koekoek
Zeg het maar jongens
Goeie Tom.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet twee keer op dezelfde dag winnen, eerlijk gezegd.
Ik denk dat Feyenoord wint.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als dit geen topshows worden, dan weet ik het ook niet meer.
Het is puur vanwege PEC, niet om Feyenoord zelf.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens kunnen. Mag ook wel een keer na 6 nederlagen op rij.
Wordt dus gewoon episch genotquote:Op zondag 14 februari 2016 11:18 schreef Tagliano het volgende:
Komt bij dat Grueter meldt dat het veld slecht is en er sneeuw ligt. Alle ingrediënten voor pure aids zijn daar
Episch kan ik nog in komenquote:Op zondag 14 februari 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt dus gewoon episch genot
Arsenal - Leicesterquote:Op zondag 14 februari 2016 11:02 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk programma vandaag, loopt ook goed qua tijd.
Groningen-Ajax
PEC-Feyenoord
NEC-PSV
Getafe-Atletico
Barfelona-Celta
Maar dan ga je wel naar Erwin van de Looi v Frank de Boer kijken?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Naar dat soort antivoetbal ga ik niet kijken.
Dat is amusement, comedy capers. Leicester is gewoon tegenhouden en een lange haal naar voren.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan ga je wel naar Erwin van de Looi v Frank de Boer kijken?
Kan je ze dat verwijten?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:39 schreef Cavaliers het volgende:
Leicester is gewoon tegenhouden en een lange haal naar voren.
Nee, maar dat zeg of insinueer ik toch ook helemaal niet? Het is leuk omdat het onverwacht is en in strijd is met het grote geld, maar als je er objectief naar kijkt, kom je tot de conclusie dat het helemaal niets met voetbal te maken heeft en dat het het aangluren eigenlijk niet waard is.quote:
En wat vind je dan van Arsenal? #dtvquote:Op zondag 14 februari 2016 11:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg of insinueer ik toch ook helemaal niet? Het is leuk omdat het onverwacht is en in strijd is met het grote geld, maar als je er objectief naar kijkt, kom je tot de conclusie heeft het helemaal niets met voetbal te maken en dat het het aangluren eigenlijk niet waard is.
Geen idee, daar heb ik hoogstens drie keer naar gekeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat vind je dan van Arsenal? #dtv
Vrij rustig, gisteravond lekker thuis wat kreeftensoep, portobello en sushi gegeten met een speciaalbiertje erlangs. En bij jou?quote:
Ik heb studiewerk verricht en naar Spaans voetbal en Eredivisie gekeken. Dat viel niet tegenquote:Op zondag 14 februari 2016 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij rustig, gisteravond lekker thuis wat kreeftensoep, portobello en sushi gegeten met een speciaalbiertje erlangs. En bij jou?
Wie speelden er?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb studiewerk verricht en naar Spaans voetbal en Eredivisie gekeken. Dat viel niet tegen
Fox is sowieso lachwekkendquote:Op zondag 14 februari 2016 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De goal van Afellay is het meest interessant voor FOX terwijl de gol van Imbula veel mooier was.
OPDOEKEN.
Goedemorgen Hans!quote:Op zondag 14 februari 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook bergen sneeuw in Zwolle
[ afbeelding ]
Jeb en het was al moeilijk genoeg met een fitte selectie. Ik geef ze eigenlijk bar weinig kansquote:Op zondag 14 februari 2016 12:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ziekenboeg loopt aardig vol he bij Juve.
Real Madrid - Athletic, zag alleen de tweede helft: 4-2 gewordenquote:
Hafc-AZ was echt mooi.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid - Athletic, zag alleen de tweede helft: 4-2 geworden
Heracles - AZ werd 3-6.
Vitesse - Heerenveen alleen de eerste helft gezien, vreselijk.
Slot Valencia - Espanyol gekeken en Juve - Napoli.
Als die niet viel had het zomaar 4-4 kunnen worden. AZ was rijp voor de slachtquote:Op zondag 14 februari 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet 4-4 werd.
Die 3-5 had zonder Bruns een vangbal geweest.
Eens.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die niet viel had het zomaar 4-4 kunnen worden. AZ was rijp voor de slacht
Geef je Celta kans vanavond?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:08 schreef Cavaliers het volgende:
Nog even een half uurtje Sociedad-Granada meepikken.
0.quote:
Jeetje zeg. Dan verwacht je zeker meer van Atleti - Villarreal volgende week. En ook Malaga - Real.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
0.
Die vorm van begin van het jaar hebben ze niet en hun twee beste spelers van de eerste seizoenshelft zijn er niet meer (Augusto en Nolito).
Volgende week is de Baskische derbi.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Dan verwacht je zeker meer van Atleti - Villarreal volgende week. En ook Malaga - Real.
16:00quote:Op zondag 14 februari 2016 12:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week is de Baskische derbi.
Wat een nare uiquote:Op zondag 14 februari 2016 12:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week is de Baskische derbi.
Real zal geen problemen hebben in La Rosaleda verwacht ik. Atléti zal wel weer met 2-0 winnen door doelpunten in minuut 76 en 83.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16:00
Malaga CF
Real Madrid
18:15
Athletic de Bilbao
Real Sociedad
20:30
Atlético Madrid
Villarreal
Ik kijk dan wel mee. Eredivisie is walk-in-the-park ronde.
Ze missen wel Varane hequote:Op zondag 14 februari 2016 12:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Real zal geen problemen hebben in La Rosaleda verwacht ik. Atléti zal wel weer met 2-0 winnen door doelpunten in minuut 76 en 83.
Zolang de grote baas achterin maar speelt zal dat het verschil niet maken denk ik. Ze hebben Nacho nog, Casemiro kan centraal achterin. Malaga heeft ook geen wonder elftal.quote:
Real is wel prut in uitwedstrijden, don't forget.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zolang de grote baas achterin maar speelt zal dat het verschil niet maken denk ik. Ze hebben Nacho nog, Casemiro kan centraal achterin. Malaga heeft ook geen wonder elftal.
Dat valt ook wel weer mee, ze hebben maar drie verliespunten meer dan Atléti.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real is wel prut in uitwedstrijden, don't forget.
In De Telegraaf reageert Art Langeler op de berichtgeving over zijn oriënterende gesprekken met zowel FC Groningen als Heerenveen voor de functie van hoofdcoach van volgend seizoen. "Ik heb het prima naar mijn zin bij PSV en hoef hier helemaal niet weg. Op dit moment is er ook niks concreets. Het is mijn ambitie om ooit weer hoofdtrainer te worden, maar dat kan ook na mijn contract bij PSV, als er zich dan een geïnteresseerde club zou melden."quote:Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Art Langeler gaat waarschijnlijk naar FC Groningen of Heerenveen
Echte mannenwedstrijd. Ik ga even inzetten op Grunn.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Natte sneeuw is omgeslagen in vieze koude regen. Temperatuur rond het vriespunt, stevige wind en een kleiige akker als veld. #groaja
Grueter maakt zich zorgen om Ajax.
Tegen Espanyol, Eibar en Celta niet echt in de problemen gekomen maar daarbij houdt het ook wel weer op, toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, ze hebben maar drie verliespunten meer dan Atléti.
Die gaat dus.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In De Telegraaf reageert Art Langeler op de berichtgeving over zijn oriënterende gesprekken met zowel FC Groningen als Heerenveen voor de functie van hoofdcoach van volgend seizoen. "Ik heb het prima naar mijn zin bij PSV en hoef hier helemaal niet weg. Op dit moment is er ook niks concreets. Het is mijn ambitie om ooit weer hoofdtrainer te worden, maar dat kan ook na mijn contract bij PSV, als er zich dan een geïnteresseerde club zou melden."
En?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In De Telegraaf reageert Art Langeler op de berichtgeving over zijn oriënterende gesprekken met zowel FC Groningen als Heerenveen voor de functie van hoofdcoach van volgend seizoen. "Ik heb het prima naar mijn zin bij PSV en hoef hier helemaal niet weg. Op dit moment is er ook niks concreets. Het is mijn ambitie om ooit weer hoofdtrainer te worden, maar dat kan ook na mijn contract bij PSV, als er zich dan een geïnteresseerde club zou melden."
ajax heeft GUDELJ. Over mannen gesproken.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Echte mannenwedstrijd. Ik ga even inzetten op Grunn.
Gewoon gewonnen in San Mames, vond ze de betere in Calderon, Celta in topvorm werd gewoonweg weggespeeld, in Mestalla hadden ze moeten winnen. Ik vind niet dat ze een uitcomplex hebben of zo.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Espanyol, Eibar en Celta niet echt in de problemen gekomen maar daarbij houdt het ook wel weer op, toch?
En 410quote:Op zondag 14 februari 2016 12:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
ajax heeft GUDELJ. Over mannen gesproken.
Ik weiger principieel.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk om te zien hoe hip het opeens is om naar Leicester te kijken.
Arsenal wint wel, met nulletje of 3quote:Op zondag 14 februari 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank is nog niet gespot in het stadion.
Die sterft langzaam af in het hotel dus.
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Arsenal wint wel, met nulletje of 3
Ik kijk ook vandaagquote:Op zondag 14 februari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk om te zien hoe hip het opeens is om naar Leicester te kijken.
Ik op horny mike en nick viergevertquote:Op zondag 14 februari 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
''Op welke koppeltjes verheug jij je het meest, Mario?''.
Gudelj.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijk veld.
Zet hier in op de volgende verdraaide knie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is een doelpunt leukquote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Maduro scoorde ooit een heel leuk doelpunt in de Kuip.
#leukefeitjes
Wanneer het zorgt voor losgeslagen, doorgesnoven tokkies in Rotterdam. Zoals de 0-1 van Moreno niet lang geleden.quote:
Nee? Zeg het nog eensquote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt een absurd lelijk veld.
Heb ik al gezegd dat het veld heel lelijk is?
Ja dat zeg je dus boven je laatste zin al.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt een absurd lelijk veld.
Heb ik al gezegd dat het veld heel lelijk is?
#hope #believe #lazysundayquote:Op zondag 14 februari 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank is nog niet gespot in het stadion.
Die sterft langzaam af in het hotel dus.
Met een prachtige assist van Boukhari. Grygera scoorde toen ook een leuke goal.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
Maduro scoorde ooit een heel leuk doelpunt in de Kuip.
#leukefeitjes
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je dus boven je laatste zin al.
Die vindt Henk de Jong ook heel oprechtquote:Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
De Slob opteerde ooit voor Hateboer in Oranje.
Moet je dat geweldige elftal van Feyenoord toen eens zien:quote:Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met een prachtige assist van Boukhari. Grygera scoorde toen ook een leuke goal.
1-1.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:35 schreef Coco98 het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor deze wedstrijd?
Een magere 1-1quote:Op zondag 14 februari 2016 12:35 schreef Coco98 het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor deze wedstrijd?
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je dat geweldige elftal van Feyenoord toen eens zien:
Babos; Ostlund, Saidi, Gibbs, Bruno Basto; Hosham Ghaly (13' Pardo (77' Edwin de Graaf), Shjini Ono, Goor; Castelen, Kuijt, Kalou
Oneens.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: FC Groningen verslaat Ajax in de strijd om het hoogste antivoetbalgehalte.
Ja hoor. Maar van een team als Groningen verwácht je het ook, van Ajax niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij überhaupt naar wedstrijden van Groningen?
Want?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar van een team als Groningen verwácht je het ook
Ik zie het ja, zo blijkt maar weer dat ik een uitstekende visie hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zijn kwalitatief toch een stuk minder dan Ajax he.
Willem II ookquote:Op zondag 14 februari 2016 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zijn kwalitatief toch een stuk minder dan Ajax he.
Al maanden niet meer gezien, is nu ook volledig uit mijn systeemquote:
Zo rolt iemand met 1 ster meer dan Ajax.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn countert elke argument met een woord
Ik snap het ergens wel dat jij en Stijn dat niet meer kijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al maanden niet meer gezien, is nu ook volledig uit mijn systeem
Het is kiezen tussen VI of Ajax-fcg dan weet je het welquote:Op zondag 14 februari 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al maanden niet meer gezien, is nu ook volledig uit mijn systeem
Vrijdag keek ik al nooit meer en ik heb het dusdanig druk op maandag dat dat vaak ook niet echt een optie isquote:Op zondag 14 februari 2016 12:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel dat jij en Stijn dat niet meer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |