Dat staat los van een discussie over hardlopen waarbij als argument een paar vrouwen uit het dopingtijdperk worden opgeworpen en er dan automatisch maar vanuit wordt gegaan dat Dafne ook gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers plaatst ook netjes kanttekeningen bij Colombiaantjes in het wielrennen.
Mani kan dit ook bevestigen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat staat los van een discussie over hardlopen waarbij als argument een paar vrouwen uit het dopingtijdperk worden opgeworpen en er dan automatisch maar vanuit wordt gegaan dat Dafne ook gebruikt heeft.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat staat los van een discussie over hardlopen waarbij als argument een paar vrouwen uit het dopingtijdperk worden opgeworpen en er dan automatisch maar vanuit wordt gegaan dat Dafne ook gebruikt heeft.
Lache man, 5 keer hetzelfde gifje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
Als Cavaliers alleen nog maar domme gifjes kan posten weet je dat je de discussie hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was meteen al wel duidelijk hoor. Met het boerenstamppot-argument.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Cavaliers alleen nog maar domme gifjes kan posten weet je dat je de discussie hebt gewonnen.
Of hij gaat je uitschelden. Genot is dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Cavaliers alleen nog maar domme gifjes kan posten weet je dat je de discussie hebt gewonnen.
Gek zeg, zo'n rood-wit-blauwe waas kom je zelden tegen. Of dit is allemaal enorme satire, of ze moeten je meenemen. Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lache man, 5 keer hetzelfde gifje.
Maarten is bloeddopingserieus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gek zeg, zo'n rood-wit-blauwe waas kom je zelden tegen. Of dit is allemaal enorme satire, of ze moeten je meenemen. Dit kan echt niet.
Ik laat hem dan gewoon verzwelgen in zijn eigen jaloezie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was meteen al wel duidelijk hoor. Met het boerenstamppot-argument.
Je zet jezelf echt enorm voor lul met deze act.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gek zeg, zo'n rood-wit-blauwe waas kom je zelden tegen. Of dit is allemaal enorme satire, of ze moeten je meenemen. Dit kan echt niet.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt enorm voor lul met deze act.
Dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik laat hem dan gewoon verzwelgen in zijn eigen jaloezie.
D. opperkleurderquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiens satire is beter?
A. Mani
B. Maartenfr12
C. Sunri5e
Is dit een poging om mensen monddood te maken door hun bloedserieuze meningen weg te zetten als satire?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiens satire is beter?
A. Mani
B. Maartenfr12
C. Sunri5e
B.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiens satire is beter?
A. Mani
B. Maartenfr12
C. Sunri5e
Haha, bloedserieuze, ik snap hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit een poging om mensen monddood te maken door hun bloedserieuze meningen weg te zetten als satire?
Aquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiens satire is beter?
A. Mani
B. Maartenfr12
C. Sunri5e
Als je je monddood gemaakt voelt door een jongen als ik, moet je lekker naar Schiphol gaan en vliegtuigjes spotten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit een poging om mensen monddood te maken door hun bloedserieuze meningen weg te zetten als satire?
Katsikas? Lamprou? Charisteas?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden welke Griek dat is.
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dit een referentie aan Dafne Schippers?
Ha de Slobquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden welke Griek dat is.
Wij zijn ook heel blij met jouw goede grappen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn goede grappen goed ontvangen worden.
Helaas luisterde Martin naar de mening van ene Rene van der Gijp.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat had ik Jahanbakhsh graag bij Feyenoord gezien ipv Elia. Heb Martin honderden mailtjes gestuurd, maar helaas.
kk van geel leg weer te slapequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat had ik Jahanbakhsh graag bij Feyenoord gezien ipv Elia. Heb Martin honderden mailtjes gestuurd, maar helaas.
Dat merk ik ja. Ik mis toch een figuur die het er niet mee eens is. Iets met een G.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel blij met jouw goede grappen.
Gramulanion?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Ik mis toch een figuur die het er niet mee eens is. Iets met een G.
Chanant inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas luisterde Martin naar de mening van ene Rene van der Gijp.
Klopt, je grappen zijn doorgaans van bedroevend niveau.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Ik mis toch een figuur die het er niet mee eens is. Iets met een G.
Het zou helemaal komisch zijn als het dan geen pop was, maar gewoon van Geel zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef Brammess het volgende:
Het zou erg komisch zijn als er binnenkort een pop van Van Geel aan de 2e ring van de kuip bungelt.
Lekkere stamppot.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is in eider geval een zeer vermakelijke pot.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is in eider geval een zeer vermakelijke pot.
Bedankt voor deze fantastische jinx Dayvie.quote:
Knopengek?quote:
Goeie oude tijd.quote:
De Graafschap - PSVquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat er negen goals in een pot gevallen zijn?
HER-HEE?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan niet voor onze plezier Willem II - De Graafschap kijken nee
Altijd.quote:
PSV - Feyenoord 10 - 0quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat er negen goals in een pot gevallen zijn?
HER-HEE?
Tedje van der Pquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wedstrijd waar voor beide teams heel veel vanaf hangt. Mooi toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja dat weten de meeste feyenoord fans wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de laatste keer dat er 10 goals door 1 team werden gescoord?
Vandaag. Ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de laatste keer dat er 10 goals door 1 team werden gescoord?
leuke competitie toch? ik denk dat mexicano het helaas niet eens is met mij.quote:
zo kan je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wedstrijd waar voor beide teams heel veel vanaf hangt. Mooi toch?
Leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
FC Twente failliet
http://www.nu.nl/sport/131573/fc-twente-failliet.html
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
FC Twente failliet
quote:
Een grapje is leuk, maar ik ga een TR maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
FC Twente failliet
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil dat Ties weer lacht dus daarom moet FC Twente de 3 punten pakken
Serieus nog best een leuke pot. Willem II zet flink druk. Eigenlijk wachten op de 1-0.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuke competitie toch? ik denk dat mexicano het helaas niet eens is met mij.
[..]
zo kan je het ook bekijken
Leuke verwijzing naar Burtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een grapje is leuk, maar ik ga een TR maken.
Heeeeeerlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen speelt weer thuis op zondag.
Ik steun dit idee!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil dat Ties weer lacht dus daarom moet FC Twente de 3 punten pakken
1-1quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk
Had liever 14:30 ipv 12:30 gehad maar het kan niet altijd feest zijn
Dat mag van mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
IEDEREEN denkt 1-1
Ik zelf ga voor 2-0 of 2-1
Ik weet niet ze hebben gedaan in de winterstop maar ik klaag niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
AZ is in 2 maanden tijd een dreamteam geworden. Erg knap gedaan.
#exitfrankdeboerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik val niet in slaap bij het zien van AZ.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Noord-Hollanders héquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
xdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
De uitploeg heeft van A tot Z gedomineerd.
Ik was niet zo'n fan van Sjon, maar als hij dit volhoudt dan mag hij aan het eind van het seizoen Frenk opvolgen.quote:
Kijk, je bent weer op dreef. Pax, GGMM en ik moesten weer heel hard lachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
De uitploeg heeft van A tot Z gedomineerd.
Is er een verschil tussen Noord-Hollanders en Zuid-Hollanders? Of is dat allemaal hetzelfde ras?quote:
Zuid-Hollanders zijn superieur.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen Noord-Hollanders en Zuid-Hollanders? Of is dat allemaal hetzelfde ras?
mentaliteitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen Noord-Hollanders en Zuid-Hollanders? Of is dat allemaal hetzelfde ras?
Deze man weetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zuid-Hollanders zijn superieur.
Typische 3-3 wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC - FC Twente lijkt mij een vreselijke wedstrijd.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wordt een gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC - FC Twente lijkt mij een vreselijke wedstrijd.
Eens?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mani, Haags en Stijn zijn het ook met mij mee.
Cava ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mani, Haags en Stijn zijn het ook met mij mee.
Het zou mooi zijn als beide gebieden weer zouden worden samengevoegd. Ooit domineerden de Hollanders de wereld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerder dit seizoen 3-3, Ado tot 3x toe op voorsprong en gaf het iedere keer kinderachtig weg.quote:
Marc-Marie Huijbregts lacht hierom.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
JAAAAAA UUHHH OOH UUHHOOWWOWOWO UUHH OOOVERTOOM
- Gertjan Verbeek
Nee, dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als beide gebieden weer zouden worden samengevoegd. Ooit domineerden de Hollanders de wereld.
(Cavaliers houdt niet van dit soort nationalisme)
Maar dat is dan ook een hele enge relnicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marc-Marie Huijbregts lacht hierom.
mwoa, ik vind dat we iets met Flevoland moeten doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als beide gebieden weer zouden worden samengevoegd. Ooit domineerden de Hollanders de wereld.
(Cavaliers houdt niet van dit soort nationalisme)
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Graafschap gaat vandaag de laatste plaats overdoen.
Aan Duitsland geven ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa, ik vind dat we iets met Flevoland moeten doen.
Markerwaard inpolderen zou al heel gunstig zijn voor ons landoppervlak. Kan Amsterdam nog verder uitbreiden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa, ik vind dat we iets met Flevoland moeten doen.
Wie weet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Excelsior gaat dat keihard verliezen man.
Dat kunnen ze anders ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Markerwaard inpolderen zou al heel gunstig zijn voor ons landoppervlak. Kan Amsterdam nog verder uitbreiden.
Duitse derby xDquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef Vatta het volgende:
Jezus wat een keiharde inteeltwedstrijd is Roda-Twente zeg.
Ik mist Kahquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef Vatta het volgende:
Jezus wat een keiharde inteeltwedstrijd is Roda-Twente zeg.
Goals willen niet echt vallen de laatste tijd.quote:
Ik ben geen fan van Mario.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been is dus gezellig analist bij Willem II - De Graafschap.
Wat een drama die man.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Voorspelling: morgen weer analist bij Studio Eredivisie.
Als ADO verliest neem ik 4 weken lang een Beugelsdijk UI. Als Excelsior verliest neem jij 1 week de kramer Ui van onlogisch.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had je vader kunnen zijn, iets meer respect. Knul
FIFAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Wat verklaart de ongeėvenaarde populariteit van Evert?
Even quotenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als ADO verliest neem ik 4 weken lang een Beugelsdijk UI. Als Excelsior verliest neem jij 1 week de kramer Ui van onlogisch.
Ik had nog het idee dat het oprecht was ook. Dat idee heb ik normaal gesproken nou nooit bij hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen om zijn madness na AJA-FEY vorige week.
Is goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als ADO verliest neem ik 4 weken lang een Beugelsdijk UI. Als Excelsior verliest neem jij 1 week de kramer Ui van onlogisch.
Hugo Walkergodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Eddy Poelman was veel beter dan Evert.
HIJ ZET DE TACKLE INquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Wat verklaart de ongeėvenaarde populariteit van Evert?
Dat begon een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Theo Reitsma, de oude meester.
Opperstyle?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is goed.
Bij een gelijkspel doen we voor 1 week opperstyle UI.
Kansloos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef Vatta het volgende:
Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man
Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man Man man man man man man man man
Prima kerel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat begon een beetje zielig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |