SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opsonisatie op 13-02-2016 17:39:27 ]
Dat vind ik wel een aardig idee eigenlijk, WCH.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja wch. Ga een pruik kopen en doe je vrouw een plezier
kutvolk julliequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een aardig idee eigenlijk, WCH.
Als ik screens post is het gefotoshopped zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, niemand neemt je serieus, jijzelf hoop ik ook niet.
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik screens post is het gefotoshopped zeker
Hark je mooi maandsalaris binnen met alleen wedden op voetbalwedstrijden?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik screens post is het gefotoshopped zeker
Of misschien, aangezien dat op je hoofd moeilijk gaat, kun je morgen motiefjes van hartjes in de haren op je zak scheren. Dat is ook romantisch.quote:
Ik hoop zo dat je op je laatste bril gaat zitten hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of misschien, aangezien dat op je hoofd moeilijk gaat, kun je morgen motiefjes van hartjes in de haren op je zak scheren. Dat is ook romantisch.
Harktequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hark je mooi maandsalaris binnen met alleen wedden op voetbalwedstrijden?
is echt waar hoor!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In 4 jaar dus zehma ¤240.000 gewonnen? Ga a bledder.
Genoeg aan fiscus afgedragen?quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In 4 jaar dus zehma ¤240.000 gewonnen? Ga a bledder.
Aaayyyyyuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, dat haal ik met m'n hossel nieteens.
Bedoel je vakkenvullen of ?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, dat haal ik met m'n hossel nieteens.
je moet blij zijn dat je geen haar uit je billen hoeft te plukken na het haren wassen.quote:
Wtf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je geen haar uit je billen hoeft te plukken na het haren wassen.
zo vies gevoel
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuwmarkt tot aan Spui is OTF.
er zit al heel veel haar, daar heb jij vast geen last vanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je geen haar uit je billen hoeft te plukken na het haren wassen.
zo vies gevoel
ik wax alles ben altijd smooth as fuk jwzquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zit al heel veel haar, daar heb jij vast geen last van
klit met je andere haren daar of...?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
zo vies gevoel
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wax alles ben altijd smooth as fuk jwz
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
[..]
klit met je andere haren daar of...?
misschien moet ik ook eens gaan laten harsenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wax alles ben altijd smooth as fuk jwz
Collega van me heeft de contouren van z'n baard zeg maar (op z'n wang) gelaserd. Iedereen denkt wel dat 'ie gay is though, maar ik vind het geniaal want is moeilijk om dat goed te krijgenquote:
Maar beetje imperfecte baard is cutequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Collega van me heeft de contouren van z'n baard zeg maar (op z'n wang) gelaserd. Iedereen denkt wel dat 'ie gay is though, maar ik vind het geniaal want is moeilijk om dat goed te krijgen.
elaboreerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je nierstenen wil krijgen moet je dat doen.
lijkt me vrij pijnlijk eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, scheren ook. Maar als tijd hebwaxen
jij zegt net toch niet alles weg gelazerd hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je nierstenen wil krijgen moet je dat doen.
wow wat moeilijk ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Collega van me heeft de contouren van z'n baard zeg maar (op z'n wang) gelaserd. Iedereen denkt wel dat 'ie gay is though, maar ik vind het geniaal want is moeilijk om dat goed te krijgen.
ugh zo'n te perfecte baard isniet mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
gewoon niet scheren toch lekker ruigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ugh zo'n te perfecte baard isniet mooi
Alles , crip r u srs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:42 schreef Crip het volgende:
[..]
jij zegt net toch niet alles weg gelazerd hebben?
Mwaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't get it confused or fucked up. Alsof jij überhaupt ooit een baan hebt gehad
.
vind ik wel sexyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:42 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon niet scheren toch lekker ruig
;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
je trekt haren met de wortels uit een gevoelig gebied dus ja, maar je went eraan
omdat je dan een paar weken smooth benten minder haren teruggroeien ipv na 3 dagen weer een stoppelkut te hebbenquote:
dan kan jebeterscheren ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik laat die paar haartjes al groeien voor je.
om jou niet aan het woord te latenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waarom gaat hier godverdetievus altijd over haar
we zijn allemaal dol op haarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Over wie?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik bewonder je doorzettingskrachtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je dan een paar weken smooth benten minder haren teruggroeien ipv na 3 dagen weer een stoppelkut te hebben
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ugh zo'n te perfecte baard isniet mooi
dankje niemand heeft me ooit props gegeven voor mijn doorzettingskracht als het aan komt op mn kut waxen.quote:
vind onderste mooier thoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft die bovenste, waar ik meer die onderste heb qua lining.
met zo'n onwijze kutkop als de jouwe kun je beter full beard overwegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft die bovenste, waar ik meer die onderste heb qua lining.
ik bewonder alles aan jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:48 schreef Crip het volgende:
[..]
dankje niemand heeft me ooit props gegeven voor mijn doorzettingskracht als het aan komt op mn kut waxen.
bwehehehehehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:49 schreef zeer het volgende:
[..]
met zo'n onwijze kutkop als de jouwe kun je beter full beard overwegen
Post pic van jouw bakkes danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:49 schreef zeer het volgende:
[..]
met zo'n onwijze kutkop als de jouwe kun je beter full beard overwegen
Billenlik-lachjequote:
plsquote:
op de bank hangen. tv kijken enzoquote:
ik vind hem niet echt grappigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef Crip het volgende:
moest keihard lachen om deze gif
[ afbeelding ]
pls ik ben model niveauquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou dan. Je weet zelf ook wel dat je niet moeders mooiste bent
.
ikwelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:53 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik vind hem niet echt grappig
Die middelste met baard doet me denken aan Hermannquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef Crip het volgende:
moest keihard lachen om deze gif
[ afbeelding ]
ntbquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
op de bank hangen. tv kijken enzo
denken aan jou
wat vind jij er zo grappig aan danquote:
Vioolblauw is complementair aan m'n ogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel treinmodel past bij jouw hoofd dan?
ik weetniet hijs gewoonheel droogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wat vind jij er zo grappig aan dan
jeetjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:56 schreef zeer het volgende:
[..]
17 cm slap weet niet wat gemiddeld is ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |