je moet blij zijn dat je geen haar uit je billen hoeft te plukken na het haren wassen.quote:
Wtf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je geen haar uit je billen hoeft te plukken na het haren wassen.
zo vies gevoel
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuwmarkt tot aan Spui is OTF.
er zit al heel veel haar, daar heb jij vast geen last vanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je geen haar uit je billen hoeft te plukken na het haren wassen.
zo vies gevoel
ik wax alles ben altijd smooth as fuk jwzquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zit al heel veel haar, daar heb jij vast geen last van
klit met je andere haren daar of...?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
zo vies gevoel
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wax alles ben altijd smooth as fuk jwz
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef zeer het volgende:
[..]
klit met je andere haren daar of...?
misschien moet ik ook eens gaan laten harsenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wax alles ben altijd smooth as fuk jwz
Collega van me heeft de contouren van z'n baard zeg maar (op z'n wang) gelaserd. Iedereen denkt wel dat 'ie gay is though, maar ik vind het geniaal want is moeilijk om dat goed te krijgenquote:
Maar beetje imperfecte baard is cutequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Collega van me heeft de contouren van z'n baard zeg maar (op z'n wang) gelaserd. Iedereen denkt wel dat 'ie gay is though, maar ik vind het geniaal want is moeilijk om dat goed te krijgen.
elaboreerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je nierstenen wil krijgen moet je dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |