SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Opsonisatie op 13-02-2016 17:39:27 ]
Dat vind ik wel een aardig idee eigenlijk, WCH.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja wch. Ga een pruik kopen en doe je vrouw een plezier
kutvolk julliequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een aardig idee eigenlijk, WCH.
Als ik screens post is het gefotoshopped zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, niemand neemt je serieus, jijzelf hoop ik ook niet.
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik screens post is het gefotoshopped zeker
Hark je mooi maandsalaris binnen met alleen wedden op voetbalwedstrijden?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik screens post is het gefotoshopped zeker
Of misschien, aangezien dat op je hoofd moeilijk gaat, kun je morgen motiefjes van hartjes in de haren op je zak scheren. Dat is ook romantisch.quote:
Ik hoop zo dat je op je laatste bril gaat zitten hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of misschien, aangezien dat op je hoofd moeilijk gaat, kun je morgen motiefjes van hartjes in de haren op je zak scheren. Dat is ook romantisch.
Harktequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hark je mooi maandsalaris binnen met alleen wedden op voetbalwedstrijden?
is echt waar hoor!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In 4 jaar dus zehma ¤240.000 gewonnen? Ga a bledder.
Genoeg aan fiscus afgedragen?quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In 4 jaar dus zehma ¤240.000 gewonnen? Ga a bledder.
Aaayyyyyuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, dat haal ik met m'n hossel nieteens.
Bedoel je vakkenvullen of ?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, dat haal ik met m'n hossel nieteens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |