Leuke actie!quote:
Ben nog helemaal onder de indruk van de kaartquote:maaruh, vindt
Zeker!quote:
Ik zat bij de AH aan de tafel daar dit te schrijven terwijl een oude man naast me zat. Hij zo ''nou nou twee kaarten meid, je hebt het goed he''quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zat bij de AH aan de tafel daar dit te schrijven terwijl een oude man naast me zat. Hij zo ''nou nou twee kaarten meid, je hebt het goed he''![]()
Maar blij dat je hem leuk vind!
De vraag is wie ben jij?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie is Crip? Wat doen jullie hier? Of zijn jullie die KLB SC josti's?
True, ben een gelukkige chick.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Met mij als valentijn heb je niets te klagen nee
Ik maak mijn eigen regels, deal with it.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een vraag counteren met een vraag? Serieus? Zo werkt dat niet he.
Kunnen jullie niet in die bagger SC blijven?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen regels, deal with it.
Haha madquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet in die bagger SC blijven?
ahaha nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet in die bagger SC blijven?
HWHEHEHEHHEHEHquote:
ben je jelly omdat je geen valentijn hebt ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HWHEHEHEHHEHEH
Optyfen met je slowchat. Waar is de tijd dat er nog kwaliteitsusers in KLB waren? Of zijn die allemaal gevlucht door de bagger die jullie hier neerspammen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |