SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crump buhh dat klinkt vermoeiend. A. had ook een niethelemaalvoorelkaar-dag. Net geen koorts, wel heel verkouden. Veel kwijl ook, kauwen op dingen. En niks was goed natuurlijk. Dus huilbui bij elke luier (van liggen ga je dood, dat snap je). En bij het eten. Want de vork prikt nogal beroerd als je dat met de achterkant doet. Gelukkig slaapt ze lekker nu, fingers crossed dat ze dat de hele nacht volhoudt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L moet zijn omgang met baby's nog wel wat bijschaven btw; hun interactie was een aantal keer wat moeizaamHij riep heel hard AAAAAIIIII!!! En dan schrok zij -> huils.. Dan keek hij bezorgd, en dan weer proberen te troosten *repeat*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Zeg.. Die iemand van jullie.. Wil die er ook wel twee maken? Wij zijn zo vreselijk onhandig samenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:50 schreef Dyre het volgende:
Even heel aso zonder bijleespost: iemand postte hier laatst een plaatje van de bekende Ikea-kruk met extra latjes, zodat er een dreumesje in kan staan. (DaD?)
L vindt het zó leuk om te helpen in de keuken, maar de grond is lava en het aanrecht vind mamma eng i.v.m. gas/vuur en dergelijke. Wij hebben 4 linkerhanden in huis, maar iemand wil het wel proberen als hij maar een voorbeeldje heeft.
Ik kan het zo snel nergens terugvinden in de vorige topics, heeft iemand hem ergens bij de hand toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n filmpje aan het begin snap ik dan ook nietquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Franny_G het volgende:
Onder de 2 is misschien toch nog wat te heftig, Fazz. Nu met I ging het net, vond ik. Het voorfilmpje was bijvoorbeeld nogal eng. Een heel mooi animatiefilmpje, goed gemaakt, alleen niet echt geschikt voor zulke kleine kindjes (ik snap dat niet he, waarom maak je zo'n filmpje dan eigenlijk). Er kwam een vader in voor die aan tafel kwaad werd en met z'n vuist op tafel ging slaan. I werd er heel bang van. (Ja duh..) Ze zat bij me op schoot, en begon helemaal te trillen. Was gelukkig heel snel weer over. (Ik had snoepjes bij me.)Gelukkig was de film zelf helemaal niet zo. Het wordt wel echt donker, maar dat was op zich voor I niet zo spannend. Het was eigenlijk vooral het geluid: dat stond vrij hard. Ik denk dat een leuke korte theatervoorstelling voor peuters vanaf 2 dan een beter idee is om te proberen. Nu in de voorjaarsvakantie worden er weer best wat dingen georganiseerd.
quote:Op maandag 22 februari 2016 09:53 schreef Crumpette het volgende:
hier wordt ook veel gepiemeld bij het verschonen enzo hoor. Of wil hij ook aanraken bij het benoemen van papas miemel?
Piemolsquote:Op maandag 22 februari 2016 09:14 schreef Fazzoletti het volgende:
BurdIk zie het maar zo, toen hij net het woord ogen kende moest er ook in ieders oog geprikt worden, nu ligt de focus even op een ander lichaamsdeel
![]()
F geeft sinds een week aan dat hij moet poepen of gepoept heeft. Als ik dan vraag of hij op het potje wil of op de wc roept hij heel hard NEE. Heeft het al zin dit te stimuleren of zal ik het maar gewoon zo laten?
Hehehehe ja dat is ook reuze interessant natuurlijk! Maargoed dat soort prikvingers krijg je van meisjeskindjes ws ook welquote:
Ditquote:Op maandag 22 februari 2016 10:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet alleen bij jongensdreumesen is die fascinatie+aanraken![]()
Helaasquote:Op maandag 22 februari 2016 09:43 schreef Crumpette het volgende:
oh deargelukkig willen ze het er na een jaar of 10 niet meer met je over hebben, toch?
Crapquote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Helaas![]()
Het is heel lastig om iets dat al een leven lang doodnormaal is, ineens niet meer aan te mogen raken en benoemen enzo. Nu mag dat ook welMaar liever wat meer richting privé nu
![]()
Achja, die van 10 hier moet ook elke keer nog luid verkondigen dat hij gaat plassen of poepen![]()
Die van mij van bijna 30 doet dat laatste nog steeds.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Helaas![]()
Het is heel lastig om iets dat al een leven lang doodnormaal is, ineens niet meer aan te mogen raken en benoemen enzo. Nu mag dat ook welMaar liever wat meer richting privé nu
![]()
Achja, die van 10 hier moet ook elke keer nog luid verkondigen dat hij gaat plassen of poepen![]()
Dan mag je "mysterieuze vlekken" uit hun shirts wassenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:39 schreef Hobbesje het volgende:
Exode gefeliciteerd met je peuter! Tot gauw.
Piemels blijven idd leuk speelgoed voor jongens...maar als ze groter worden hebben wij daar geen 'last' meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit nadat ze dus mij had zien prutsen met dat stuurtje erop krijgen, waarbij ik eerst een paar verkeerde schroevendraaiers uit probeerde. Wat wel heel veelzeggend is: als het mij niet lukt om iets vast te maken, in elkaar te zetten, los te krijgen of wat dan ook (en gezien mijn vergaande onhandigheid gebeurt dit zeer regelmatig), dan roept I tegenwoordig na ongeveer twee seconden al: 'lukt niet! Papa doen!'. Echt:x3.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Alleen voor jongens?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:39 schreef Hobbesje het volgende:
Exode gefeliciteerd met je peuter! Tot gauw.
Piemels blijven idd leuk speelgoed voor jongens...maar als ze groter worden hebben wij daar geen 'last' meer van.
Dreumesklungelsquote:Op maandag 22 februari 2016 15:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hahaha Franny![]()
Puberjongens![]()
Wij liepen vanmorgen in de regen en dat vond Saar echt niet erg.
*klikklik*
[ link | afbeelding ]
Heb er nu al zin anquote:Op maandag 22 februari 2016 13:57 schreef Skittles het volgende:
"Lieverd, er liggen wel erg veel tissues onder je bed. Was je zo verkouden?"
Ja ik moet echt nog een jongetje!
Ooh nee, saar is echt boos als de regenhoes over de buggy gaat...quote:Op maandag 22 februari 2016 15:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dreumesklungels! A wil niet naar buiten in de regen. Dan roept ze "Nee! Nat!"
. Prinsesje.
Was het maar waar.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:59 schreef Crumpette het volgende:
Snoepjeshandige mama! Wat een feest!
Fazz was ik nog vergeten, *gnorf* om je gebrek aan miemel, en knap dat tellen!![]()
DaD, herkenbaar! Ik verbaas me ook heel vaak zo praktisch elke dag. T klinkt gezellig met I, gaan de nachten inmiddels wat beter? Of zeg je niks ivm fokwet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frans kan stukken piepschuim ritmisch op elkaar meppen..quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Een band met A en F, ik ben voor! Kunnen wij mooi tourmanagen enzo. Er zijn hier vast nog wel wat dreumesjes met muzikaal talent. Maken we er een soort Von Trapp meets the Kelly Family van
.
Overigens zit dat zingende kind van mij nu tussen ons in Die Hard te kijken. Slapen is zo 2015.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2016 11:26:47 ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hangry. Nu mét foto:
Die blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How dare you mother?
Probeer al tijden aan te haken maar dat lukt voor geen meter![]()
Ik lees wel alles en dat voelt zo gek, weet alles van jullie en ik vertel niks
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Wij hebben net een ideaal bijnapeuter-hoogzwangeremama-uitje gehad: Buurman & Buurman in de bioscoop! Het zijn vijf of zes korte filmpjes en het duurt een uur. Pakje appelsap en wat koekjes mee, helemaal happy is iequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja.. We hebben hier dus zo'n dag. Huilen want je wilde graag naar buiten.. Maar NIET aan de voorkant van het huis(wat je stomme moeder had bedacht want dan kon ze even vegen), maar in de achtertuin. Huilen want je moeder gaat plassen en je mag NIET de handdoek in de pot gooien
. Huilen want de telefoon (die je trouwens niet mag pakken maar ach..) belt niet automatisch 'opaopaopaaaaaa' als je op een willekeurig knopje drukt
. Het leven is ook gewoon heel moeilijk als je 1 bent
.
Kwak have fun in de Efteling!
Hoe is 't nu geppie? Jullie hadden een moeilijk eerste jaar toch? Ik herinner me iets met veel tanden en weinig slaap. Brengt jaar 2 wat meer rust?
Dit klinkt logisch inderdaad. Of wat DAD zegt, bij elkaar op de kamer? Of V laten helpen bij Frans op bed leggen? ('Wie kan er het stilst zijn..'). Lastig hoor! En anders een verbod opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Crumpette het volgende:
En andersom? Frans laten spelen in de box en V naar bed, en dan proberen frans naar bed te brengen zonder al teveel krijs? Nu heb je toch vaak avondfrans, dus die extra speeltijd is misschien niet zo erg?
Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:26 schreef AwayTL het volgende:
Razz, ook het picken van battles en tv dagen inlassen leidt tot leuke peuters hoor. Al was V net iets ouder toen ik preggers was, hij doet het nog steeds erg goed!
Een vraagje aan jullie om mee te denken. Als ik alleen ben met twee vriendjes die naar bed moeten is dat geen doen. Franske gaat alleen slapen als papa hem naar bed brengt of als ik hem vasthou tot hij slaapt. Dat kan niet als er een nog wakkere peuter ronddartelt. V gaat ook alleen slapen na een hoop gedoe en als ik bij hem op de kamer gaat zitten. Dat gaat ook weer niet met een wakkere dreumes.. Ik weet het niet meer.
Ik ben zojuist voor de grap nog eens gaan kijken naar dat rijtje kookboeken. En dat kookboek met ovenschotels is eigenlijk nog vrij geschikt als je bedenkt dat hij ook dit boek heeft staan:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:27 schreef Crumpette het volgende:
Hehehe ja, pics van de ovenschotel!
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:10 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik ben zojuist voor de grap nog eens gaan kijken naar dat rijtje kookboeken. En dat kookboek met ovenschotels is eigenlijk nog vrij geschikt als je bedenkt dat hij ook dit boek heeft staan:
[ afbeelding ]
Maar het mooiste van alles is nog wel dat hij een heel boekje heeft met spinazie gerechten terwijl als ik eens spinazie maak hij nog net niet gaat kokhalzen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |