SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frans kan stukken piepschuim ritmisch op elkaar meppen..quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Een band met A en F, ik ben voor! Kunnen wij mooi tourmanagen enzo. Er zijn hier vast nog wel wat dreumesjes met muzikaal talent. Maken we er een soort Von Trapp meets the Kelly Family van
.
Overigens zit dat zingende kind van mij nu tussen ons in Die Hard te kijken. Slapen is zo 2015.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2016 11:26:47 ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hangry. Nu mét foto:
Die blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How dare you mother?
Probeer al tijden aan te haken maar dat lukt voor geen meter![]()
Ik lees wel alles en dat voelt zo gek, weet alles van jullie en ik vertel niks
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Wij hebben net een ideaal bijnapeuter-hoogzwangeremama-uitje gehad: Buurman & Buurman in de bioscoop! Het zijn vijf of zes korte filmpjes en het duurt een uur. Pakje appelsap en wat koekjes mee, helemaal happy is iequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja.. We hebben hier dus zo'n dag. Huilen want je wilde graag naar buiten.. Maar NIET aan de voorkant van het huis(wat je stomme moeder had bedacht want dan kon ze even vegen), maar in de achtertuin. Huilen want je moeder gaat plassen en je mag NIET de handdoek in de pot gooien
. Huilen want de telefoon (die je trouwens niet mag pakken maar ach..) belt niet automatisch 'opaopaopaaaaaa' als je op een willekeurig knopje drukt
. Het leven is ook gewoon heel moeilijk als je 1 bent
.
Kwak have fun in de Efteling!
Hoe is 't nu geppie? Jullie hadden een moeilijk eerste jaar toch? Ik herinner me iets met veel tanden en weinig slaap. Brengt jaar 2 wat meer rust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |