Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Die mevrouw heet Bio Stabil.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is dat wijf in de OP? Een recent omgebouwde Adriaan?
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Pesterijen aan het adres van Joezi zijn altijd terecht
Vind het geen fijn beeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:56 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zat net te denken dat Jort Eva jinek neukt. En dan zie ik ineens dit topic.
Dan is het stadion leeg :squote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tokkies levenslang stadionverbod geven.
Het viel me op net toen ik zat te kijken. Subtiele signalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het geen fijn beeld.
Jort is volgens mij ook minder aantrekkelijk zonder bretels.
Ligt er aan bij welke sport. Bij rugby, schaatsen of hockey zal dat best meevallenquote:
Jawel, West Friese vervoegingenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:47 schreef luxerobots het volgende:
Boer Tom heeft nooit de werkwoordsvervoegingen geleerd.
quote:* Componist Martijn Schimmer wint
vanavond een Buma Award voor zijn
werk.Hij heeft vrijwel alle bekende
TV-tunes gemaakt en gecomponeerd.
* Kenneth Herdigein en Joanne Telesford
spelen de hoofdrollen in de
nieuwe musical 'Amandla! Mandela'.
* Dirk Zeelenberg over o.m.zijn nieuwe
komediefilm 'Familieweekend'.
* Marjan Olfers,Iwan van Duren en Peter
R.de Vries nemen de schandalen in de
matchfixing en de FIFA door
Ok.. Ik had niet eens meegekregen dat ze samen naar dat correspondents dinner waren...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het geen fijn beeld.
Jort is volgens mij ook minder aantrekkelijk zonder bretels.
Steve Brownquote:
Beetje ongelovigen en homo,s in elkaar trappen . Mooi vermaak man tegen de vervelingquote:Op maandag 15 februari 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gezellig joh, zo'n tentenkamp. Beetje kaarten, beetje vechten.. ja tog.
Ondertussen beetje op de iPhone nieuws checken.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje ongelovigen en homo,s in elkaar trappen . Mooi vermaak man tegen de verveling
Weer een spion onthoofd. Ja domquote:Op maandag 15 februari 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ondertussen beetje op de iPhone nieuws checken.
Nee, idd.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
De stagiaire had er geen zin in vandaag.
72 spionnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een spion onthoofd. Ja dom
Dat filmpje slaat helemaal nergens opquote:
Mr. Dr. Prof. Ir. SS.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bril vergeten op te zetten
Tevens miljardenbusinessquote:Op maandag 15 februari 2016 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach waar maak je je druk om verder, een of ander kutspel eigenlijk.
Peter maakt zich anders erg druk om al die kinderen die hij nog moet verhandelenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voetbal is love, voetbal is lifequote:Op maandag 15 februari 2016 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk eigenlijkquote:
Correct mits voetbal vervangen voor haxball.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik zap even naar Jinek en wie zit daar tot mijn verbazing.
Peter r de Vries
Voor de extra subsidie hebben ze Eva ook als allochtoon opgegeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Jaaa, de negerband. Subsidie is dik binnen.
Sylvana bedoel je.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
Eva Simons had daar niet om kunnen lachen
Zwarte zaterdag in de zomermaanden kan ze ook niet om lachen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
Eva Simons had daar niet om kunnen lachen
sowquote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik speel nog ff wat met mijn shakespier en dan ga ik pitten.
Dat is gewoon hipster 2.0quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Caland het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die matroos achter Jinek
Nog fout Nederlands ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:41 schreef Caland het volgende:
Ik ben zelf ook... moeder van twee kinderen.
Ik had daar zwart verwacht.
Oh, daar is 'ie. Als zwarte vrouw zijnde.
Stijn is nu boos.
Peter vond dat we er zelf maar 2 weken moeten zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb Peter over de vluchtelingen gemist : (
Zeg 'ns Aaa, daar ken ik hem van.quote:
Bram, uit de latere seizoenen Allstars.quote:
Die heeft het achter de ellebogen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Kim-Lian van der Meij blij met nieuwe collega Thuis op Zondag
van onze redactie
Thuis op Zondag-presentatrice Kim-Lian van der Meij is maar wat blij dat Patty Brard haar uit de brand helpt nadat haar co-presentator Dirk Zeelenberg de brui gaf aan het middagprogramma.
Patty Brard..Dat trek ik niet op een nuchtere zondagmiddag.
Jinek = luidruchtige seksquote:Op maandag 15 februari 2016 23:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waarom krijst Jinek altijd zo als ze 't ergens niet mee eens is ?
Okay... dat is 't enig goede excuus... maar toch niet in een talkshow ?quote:
Zou het kunnen komen omdat ze een waardeloze talkshowhost is?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:21 schreef timmmmm het volgende:
Eva Jinek vecht tegen vooroordelen
jinek in de slachtofferrol
Daarom krijgt ze negatie e kritiek. Omdat ze kut is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou het kunnen komen omdat ze een waardeloze talkshowhost is?
Dit. Ik vind haat vooral aantrekkelijk omdat ze scherp is en bijdehant.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:46 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vind Eva niet knap, maar ze heeft wel iets aantrekkelijks.
Zou me niet verbazen als ze een enorme tijger is in bed.
Eigenlijk wil je haar gewoon een keer uit elkaar trekken. En verder niets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit. Ik vind haat vooral aantrekkelijk omdat ze scherp is en bijdehant.
Ben benieuwd of Eva dit wel een compliment vindt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:49 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je haar gewoon een keer uit elkaar trekken. En verder niets.
Althans, dat lijkt mij wel wat
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:56:11Sociologe en schrijfster Corina Duijndam vertelt vanavond over haar nieuwe boek 'De gekleurde werkelijkheid' #Jinek https://t.co/cXBeFyHxsb reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 13:32:08Vrijdag verschijnt biografie over voormalig president Reagan. @chgroenhuijsen vertelt over zijn ontmoeting met hem https://t.co/VoWfXAr5eB reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 14:00:38Ruben Marsman pleit vanavond bij #Jinek ervoor om het associatieverdrag met Oekraïne door de plee te spoelen https://t.co/x4GNpV9i95 reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 14:47:02Vanavond bij #Jinek vertelt cabaretier Richard Groenendijk over het nieuwe theaterstuk over de Rotterdamse Oase Bar https://t.co/WHvmc6h5LQ reageer retweet
Vind Jinek het leuker doen dan Pauw eigenlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef Gutmensch het volgende:
Weer niet erg interessant. Gelukkig komt Pauw over twee weken weer terug.
Dat minderwaardigheidscomplex altijd bij zulke vrouwen. 'Oh het komt doordat ik een kut heb'. Nee, het komt doordat je kut bent. Waardeloze flopshow.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:21 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we elke week weer Syrische tandartsen en universitaire studenten in de studio verwachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:51 schreef Gutmensch het volgende:
Weer niet erg interessant. Gelukkig komt Pauw over twee weken weer terug.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:21 schreef timmmmm het volgende:
Humberto Tan doet het trouwens heel aardig met zijn takshow.quote:"Kijk, de meeste mensen houden niet zo van veranderingen, dus als er een nieuw, jong gezicht komt dat anders klinkt en er anders uitziet dan een blanke man van een zekere leeftijd, gaat dat gepaard met primaire vooroordelen."
Ja, maar allen diegene waar Eva zelf uit heeft gedronken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Zijn die bierglazen met Jineklogo na te bestellen?
Dan hoef ik hem nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar allen diegene waar Eva zelf uit heeft gedronken.
Nou hoezo, je krijgt dan toch juist een heleboel GeenStijlers die tegen stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:08 schreef tralalala het volgende:
Met DigiD stemmendan is opeens 99% voor het associatieverdrag.
Fraudequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou hoezo, je krijgt dan toch juist een heleboel GeenStijlers die tegen stemmen.
Gewat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef Abed het volgende:
Kerel heeft even lekker gesnatst vantevoren
Dit zeg je alleen omdat je zelf een mongool bentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Er moeten gewoon meer mongolen komen, want ze zijn zo schattig.
Een mongool mag dan wel een miljoen kosten, hoeveel kost zo'n asielzoeker wel niet die levenslang in de bijstand zit?
Misschien ook iemand met down?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef tralalala het volgende:
Wie vraagt nou zoiets?
Geloof er geen reet van
Misschien een visioen van God gekregen, weet jij veel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw is 50 ofzo. Waarom gaat die nog werpen.
Je hebt me door, ik ben undercover mongool.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je zelf een mongool bent
Ahaha Sidney is haar andere zoontjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef Abed het volgende:
Die downers zijn toch prima joh, lekker laten gaan.
Whehequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ahaha Sidney is haar andere zoontje
Achteraf maak je er sowieso het beste van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef Sked het volgende:
Dat je gelukkig bent betekent niet dat het niet moeilijk is, domme kut
Je moet alleen een paar keer zeggen dat je een cappuccino wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef Abed het volgende:
Die downers zijn toch prima joh, lekker laten gaan.
Abrona, hotel Abronaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je moet alleen een paar keer zeggen dat je een cappuccino wil.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat je zo'n test doet en je hebt een mongool en je vriendin wil niet laten aborteren.
Zit je er je leven aan vast.
Als je hoe dan ook geen abortus wilt is zo'n test doen een beetje zinloosquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat je zo'n test doet en je hebt een mongool en je vriendin wil niet laten aborteren.
Een beetje Surinamer loopt gewoon weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Dan stofzuiger ik dat duivelsgebroed er zelf wel uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje Surinamer loopt gewoon weg.
Voorbereidingsproces lijkt me?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je hoe dan ook geen abortus wilt is zo'n test doen een beetje zinloos
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan stofzuiger ik dat duivelsgebroed er zelf wel uit.
[..]
[..]
Paar hete breinaalden erin klappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan is het alleen weer om je leven eventueel iets makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbereidingsproces lijkt me?
Ik ben het met je eens, daar niet van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het alleen weer om je leven eventueel iets makkelijker te maken.
Prima, als mensen dan maar wel zelf betalen.
Toch ook de bedoeling, meer gezondere mensen, minder ziektes.quote:
Gewoon hernoemen naar de geluks-band.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ja en wie gaat er dan in de Jostiband spelen?
Die je op tv ziet zijn wel leuk, maar een deel is dat zeker niet inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Woods het volgende:
Alsof mensen met Down altijd zo'n pretje zijn, sommige zijn fucking agressief man
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Baszh het volgende:
Die leuke mannetjes met die kekke beentjes van de polio mis ik ook zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |