Jullie zijn al kampioenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:01 schreef Ludacriss het volgende:
Snap niet hoe maar het is 1-1 gebleven bij NAC. Sparta loopt weer punten uit
quote:Sinds de invoering van het driepuntensysteem in 1995/96 had de nummer drie nog nooit zo weinig punten na 22 wedstrijden als Heracles nu (38).
Alles zit ook debiel dicht bij mekaar.quote:
Ok dan doe ik het maar, wat ga je doen om 20:45?quote:
Juventus-Napoli kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het maar, wat ga je doen om 20:45?
Oh ik dacht dat je iets spannends ging doen.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zou Kramer ook nog maken.
Ik heb goede hoop dat Juventus-Napoli erg spannend wordt. Ik heb een gebroken hand, dus de komende vijf weken blijf ik veilig binnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets spannends ging doen.
Ik wist niet dat je daar een gebroken hand van kon krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Juventus-Napoli erg spannend wordt. Ik heb een gebroken hand, dus de komende vijf weken blijf ik veilig binnen.
Faphand?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Juventus-Napoli erg spannend wordt. Ik heb een gebroken hand, dus de komende vijf weken blijf ik veilig binnen.
Noem jij Stijn nou een houten klaas?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kramer was nooit zo snel bij die bal gekomen joh, houten klaas
Wat vind jij zo fantastisch aan Janssen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kramer was nooit zo snel bij die bal gekomen joh, houten klaas
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem jij Stijn nou een houten klaas?
Tweebenig, goed schot, aanspeelpunt, werkt zich 90 minuten de tering, kan aardig koppen en is ook nog redelijk snel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij zo fantastisch aan Janssen?
#dtv
Goed scoutingsrapport.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tweebenig, goed schot, aanspeelpunt, werkt zich 90 minuten de tering, kan aardig koppen en is ook nog redelijk snel.
Ik vind het allemaal maar schokkerig en vooral niet vloeiend aan de bal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tweebenig, goed schot, aanspeelpunt, werkt zich 90 minuten de tering, kan aardig koppen en is ook nog redelijk snel.
Ik fap met links (of nouja, meestal laat ik Mani het doen), terwijl mijn rechterhand gebroken is.quote:
Wat een baas was Hutchinson zegquote:
Iets te fanatiek met je gestrekte rechterarm bezig geweest?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik fap met links (of nouja, meestal laat ik Mani het doen), terwijl mijn rechterhand gebroken is.
Liever een spits die het de hele wedstrijd de verdedigers lastig maakt dan een speler als Kramer die geen fuck uitvoert. Daarom bevalt De Jong ook zo goed, hij doet dat namelijk ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Hij werkt hard is meestal equivalent voor hij kan niet voetballen.
Ik doe er geen commentaar over hoe ik mijn hand gebroken heb.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iets te fanatiek met je gestrekte rechterarm bezig geweest?
Alsof wij dat willen weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik doe er geen commentaar over hoe ik mijn hand gebroken heb.
Ja maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is een heel sappig verhaal anders hoor.
Dat is de lijfspreuk van Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik ''je de tering werken'' meer iets voor een reactievoetbalploeg.
Dan zou hij dus uitstekend bij Ajax passen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik ''je de tering werken'' meer iets voor een reactievoetbalploeg.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar.
Je gaat het niet vertellen.
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan zou hij dus uitstekend bij Ajax passen.
Nou houd je bek dan ook verder.quote:
Dat maak jij altijd in mij los.quote:
Frank de Boer vindt het onterecht dat mensen onder de indruk zijn van PSV.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Frank de Boer is het met je oneens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als AZ zo in vorm blijft wel. Maar morgen eerst nog even Groningen wegtikken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax - AZ over twee weken. Dat wordt genieten.
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:49 schreef Coco98 het volgende:
Stelling: AZ hoort boven Feyenoord te staan.
Oneens.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:49 schreef Coco98 het volgende:
Staan ze al.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:49 schreef Coco98 het volgende:
Jij gunt het John vd Brom gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nog genuanceerd over de AZ-hype.
Sinds begin deze eeuw niet meer nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Stelling: Feyenoord is geen topclub.
Er zit nog geen enkele wedstrijd bij van ''wow''quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij gunt het John vd Brom gewoon niet.
Dan heb jij de eerste helft tegen NEC gemist, of je zat met je rug naar de televisie, dat kan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit nog geen enkele wedstrijd bij van ''wow''
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan heb jij de eerste helft tegen NEC gemist.
Stelling: Als ze in die minuut zaten, heb je die minuut ook opgegeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: ik heb net 2 stroopwafels in een minuut opgegeten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: ik heb net 2 stroopwafels in een minuut opgegeten.
Lekker makkelijk om te zeggen 'iedereen wint van Cambuur'. Goed voetbal is goed voetbal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - Vitesse heb ik met mijn rug naar de TV gezeten.
Roda JC - AZ was vreselijk
AZ - Cambuur, iedereen wint van Cambuur
AZ - Feyenoord, too easy.
Grappig dat jij anderen apart noemt.quote:
Tegen Feyenoord waren ze erg goed, dat lukt zelfs het grote Ajax niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - Vitesse heb ik met mijn rug naar de TV gezeten.
Roda JC - AZ was vreselijk
AZ - Cambuur, iedereen wint van Cambuur
AZ - Feyenoord, too easy.
Je moeder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grappig dat jij anderen apart noemt.
Dat vond ik eerder slecht van Feyenoord. Die hadden keer op keer extreem veel ruimte tussen hun linies en dat terwijl je weet dat AZ een ploeg met lopende mensen is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord waren ze erg goed,
Zo kun je iedere goede overwinning wel ophangen aan het slechte spel van de tegenstander.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vond ik eerder slecht van Feyenoord. Die hadden keer op keer extreem veel ruimte tussen hun linies en dat terwijl je weet dat AZ een ploeg met lopende mensen is.
Ik plaats alleen een kanttekening, rustig aan zeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo kun je iedere goede overwinning wel ophangen aan het slechte spel van de tegenstander.
Haha, Van der Hoorn en Viergevert.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook AZ zal nog genoeg moeite hebben om door de muur van Ajax heen te breken.
En? Vast toeval dat Ajax uit open spel weinig kansen weggeeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, Van der Hoorn en Viergevert.
Die goede verdediging gimmick kan sinds de winterstop ook de ijskast in.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Vast toeval dat Ajax uit open spel weinig kansen weggeeft.
Dat komt omdat Frank de bus parkeert en countervoetbal speelt. Tete en Riedewald zijn echter wel stukken beter dan Van der Hoorn en Viergever.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Vast toeval dat Ajax uit open spel weinig kansen weggeeft.
Riedewald vond ik juist tegenvallen de laatste wedstrijden, maar dat moet jij weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frank de bus parkeert en countervoetbal speelt. Tete en Riedewald zijn echter wel stukken beter dan Van der Hoorn en Viergever.
Dan nog, we vergelijken met Viergever he.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald vond ik juist tegenvallen de laatste wedstrijden, maar dat moet jij weten.
Drie goals tegen i see.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die goede verdediging gimmick kan sinds de winterstop ook de ijskast in.
Spannend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog, we vergelijken met Viergever he.
Ik moet wel op scorebordjournalistiek overgaan om happy te worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is onzinnige scorebordjournalistiek, dat weet jij ook wel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet wel op scorebordjournalistiek overgaan om happy te worden.
Henriksen als opvolger van Klaassen is ook een optie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
Dos Santos is de volgende AZ-aankoop van Ajax
~ Cavaliers, ergens in 2014.
Hou op johquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef Simmertje het volgende:
Wat dachten we van John vd Brom als nieuwe trainer van Ajax?
Vriendje van Van Gaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef Simmertje het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
Yo, it's three thousand thirty
I want y'all to meet Deltron Zero
Event 2 viel wel tegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een geweldige muzieksmaak heb jij.
Gaat niet gebeuren, anders neem ik maatregelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:08 schreef Simmertje het volgende:
Ja, een echte Bjorn Vleminckx.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vincent Janssen begint wel echt een legendarische eindbaas te worden zo langzamerhand.
Niet naar geluisterd. Ben vooral classic material aan het verzamelen.quote:
AZ gaat twee keer naar de kuip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als AZ wint van Feyenoord in de beker.
Ja vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet naar geluisterd. Ben vooral classic material aan het verzamelen.
Ik stuitte vandaag zowaar weer op Mind Playing Tricks on Me. Zo lang niet geluisterd en helemaal uit het oog verloren. Wat een track was dat.
quote:
Ik snap het cynisme naar Janssen toe niet zo goed. Hij heeft alles voor een topspits, behalve snelheid.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vleminckx kon geweldig goede inworpen nemen.
Je zou een voorbeeld moeten nemen aan onze muzieksmaak, want het leverde je wel mooi A Tribe Called Quest op.quote:
Mooi is dat altijd ja. Ik kwam laatstquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet naar geluisterd. Ben vooral classic material aan het verzamelen.
Ik stuitte vandaag zowaar weer op Mind Playing Tricks on Me. Zo lang niet geluisterd en helemaal uit het oog verloren. Wat een track was dat.
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Ajax stunt bij een winst in Groningen.
Ja, dankjewel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zou een voorbeeld moeten nemen aan onze muzieksmaak, want het leverde je wel mooi A Tribe Called Quest op.
Waarom zit Piet Velthuizen op de bank?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Diks op de bank, haha.
Diks is gewoon fit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Diks een blessure gehad of is dit gewoon tactiek.
1-3 Heerenveen. Je las het hier.
Excelsiorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Geblesseerd
Kruys schopte hem doormidden
Rick Kruys?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Geblesseerd
Kruys schopte hem doormidden
Dankjewel Cavaliers.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kende A Tribe Called Quest niet?
* GGMM wijst en lacht
Ja met bril, hij zei na afloop blij te zijn dat hij eindelijk weer eens het bord kon zien. Misschien zou hij beter stoppen met zuipen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock stond goed te speren.
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga ook wat kijken. Aanrader?
Heracles - AZ.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
Met bril lijkt hij wel een soort TiTa Tovenaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja met bril, hij zei na afloop blij te zijn dat hij eindelijk weer eens het bord kon zien. Misschien zou hij beter stoppen met zuipen.
Eerder een KiKa Kinderlokker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met bril lijkt hij wel een soort TiTa Tovenaar.
Dafne Schippers.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
Die zag ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet de tv aan en het eerste dat ik zie is Rob Geus bij Fox Sports.
man man man, kansloos.
Juventus - Napoli.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
Even met de blauwe lamp Helene inspecteren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zag ik ook.
Die gaat straks de rubbertjes checken.
Schippers is zo gedrogeerd als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee is al voorbij helaas. Weer een pr, we gaan naar 2 keer goud dit jaar
Een scheur in je rubbertje is natuurlijk niet zo fijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zag ik ook.
Die gaat straks de rubbertjes checken.
Je zou ons een keer een succes gunnen zonder jaloers van je af te bijten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schippers is zo gedrogeerd als maar zijn kan.
20:45 pas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zie ik Chievo - Sassuolo.
Dit meen je? Toon een beetje respect.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets langzamer zijn dan iemand die overleden is aan doping en iemand die gepakt is op doping. Dan zou zij op boerenkool en spinazie even snel moeten zijn? Onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou ons een keer een succes gunnen zonder jaloers van je af te bijten.
Hardlopen is geen sport.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is gewoon zo hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit meen je? Toon een beetje respect.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets langzamer zijn dan iemand die overleden is aan doping en iemand die gepakt is op doping. Dan zou zij op boerenkool en spinazie even snel moeten zijn? Onmogelijk.
Deze man...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit meen je? Toon een beetje respect.
Ok man, jij weet het beter dan haar talloze dopingtesten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iets langzamer zijn dan iemand die overleden is aan doping en iemand die gepakt is op doping. Dan zou zij op boerenkool en spinazie even snel moeten zijn? Onmogelijk.
We zijn het niet altijd eens maar nu staan we zij aan zij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok man, jij weet het beter dan haar talloze dopingtesten.
Zo lang hij zo reageert op Cavaliers, ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind Maartenfr12 een aanwinst voor het forum.
quote:
Mooizo. Jij gelooft ook nog in Schippers?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind Maartenfr12 een aanwinst voor het forum.
1. Florence Griffith-Joyner - dood door dopingquote:
Je bedoelt, ik zou mij laten doen door Dafne.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef Pascalus het volgende:
Ik zou Dafne wel doen hoor. Als ze niet wegloopt ten minste.
Ik ben niet het type dat even snel een dutje kan doen, helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je voor deze post je ogen nog dicht?
Ik steek mijn hand wel voor haar in het vuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mooizo. Jij gelooft ook nog in Schippers?
Goede logica man. Er is in die tijd qua professionalisering ook niks veranderd in de topsport ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1. Florence Griffith-Joyner - dood door doping
2. Marion Jones - gepakt op doping
3. Dafne Schippers - op boerenkool en spinazie
4. Merlene Ottey - gepakt op doping
Ga toch weg.
Jammer jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat even snel een dutje kan doen, helaas
Maar als Froome een record van Pantani uit de boeken rijdt is de wereld weer te klein zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede logica man. Er is in die tijd qua professionalisering ook niks veranderd in de topsport ofzo.
De grootste sportvrouw die ons land waarschijnlijk ooit gaat voortbrengen afzeikenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo lang hij zo reageert op Cavaliers, ik ook.
[..]
Dat zou lachwekkend zijn ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar als Froome een record van Pantani uit de boeken rijdt is de wereld weer te klein zeker?
Jij bent zo naïef als de ik weet niet wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De grootste sportvrouw die ons land waarschijnlijk ooit gaat voortbrengen afzeikenJa dat valt bij mij helemaal verkeerd ja.
Anky van Grunsven vergetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De grootste sportvrouw die ons land waarschijnlijk ooit gaat voortbrengen afzeikenJa dat valt bij mij helemaal verkeerd ja.
Ja hij zou iets dankbaarder mogen zijn richting zijn gastland die hem met alle liefde heeft ontvangen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beschouw jij Zeeland als buitenland?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij zou iets dankbaarder mogen zijn richting zijn gastland die hem met alle liefde heeft ontvangen.
Erik Dekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
Nederlanders doen niet aan doping, rijden allemaal op Hollandse stampot.
In mijn hoofd is dat allang afgesplitst en aangesloten bij België ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beschouw jij Zeeland als buitenland?
quote:
STAMPPOTquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
Nederlanders doen niet aan doping, rijden allemaal op Hollandse stampot.
Cavaliers is geen Nederlander?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij zou iets dankbaarder mogen zijn richting zijn gastland die hem met alle liefde heeft ontvangen.
Was altijd al een mega talent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dafne Schippers deed een paar jaar geleden niet eens aan sprinten.
Inge de Bruijn zou ik dan eerder nomineren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anky van Grunsven vergeten
Ik ben hier al een uur maar ik heb nog niks gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Zo te zien wel een aardige eerste helft gemist
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cavaliers is geen Nederlander?
Jij hebt dan ook geen inhoudelijke functie in dit topic.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben hier al een uur maar ik heb nog niks gezien.
In zwemmen kun je veel meer titels winnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inge de Bruijn zou ik dan eerder nomineren.
Satire bedrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen inhoudelijke functie in dit topic.
Nou zeg dat wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
barney.gifquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er voetbal vanavond?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft wel doping gebruikt, maar Dafne is al talloze keren gecontroleerd. Daarnaast zie je aan haar interviews dat ze gewoon eerlijk is.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
maar Dafne is al talloze keren gecontroleerd. Daarnaast zie je aan haar interviews dat ze gewoon eerlijk is.
Dekker is ook vaak gecontroleerd, maar die is nooit gepakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft wel doping gebruikt, maar Dafne is al talloze keren gecontroleerd. Daarnaast zie je aan haar interviews dat ze gewoon eerlijk is.
Als ik sommige reacties in dit topic lees heb ik het vermoeden van wel.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft wel doping gebruikt, maar Dafne is al talloze keren gecontroleerd. Daarnaast zie je aan haar interviews dat ze gewoon eerlijk is.
Dat is, laten we zeggen bijzonder voor een livetopicquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens Cavaliers begint het pas 20.45.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik sommige reacties in dit topic lees heb ik het vermoeden van wel.
Maar je kan ook verzuipen, dat is het risico.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In zwemmen kun je veel meer titels winnen.
Heel oprechte interviews ook. Die heeft nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Lance is ook best vaak gecontroleerd.
Ik ben hier voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is, laten we zeggen bijzonder voor een livetopic
Niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben hier voor de gezelligheid.
Jij vond Lance wel oprecht overkomen ja?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel oprechte interviews ook. Die heeft nooit gebruikt.
Contador was ook heel oprecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel oprechte interviews ook. Die heeft nooit gebruikt.
Het zegt meer over jou dan over mij. Die waas voor Dafne is walgelijk en hilarisch tegelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat verklaart het een en ander.
Baasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dekker is ook vaak gecontroleerd, maar die is nooit gepakt.
Met jou is het altijd beregezelligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben hier voor de gezelligheid.
Absoluut. Die interviewtjes met De Mart, hartverwarmend. Daar zat een eerlijke kerel, die het beste voor het met de sport en nooit zoiets fouts zou doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij vond Lance wel oprecht overkomen ja?
Tot nu toe heb je volop medestanders.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dan over mij. Die waas voor Dafne is walgelijk en hilarisch tegelijk.
Zo is dat. Nu moet Cavaliers ook een beetje gezellig gaan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met jou is het altijd beregezellig
Wow daar ben je vroeg mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil graag melden dat ik Narcos een toffe serie vind.
Als mensen onrealistisch en vooral nationalistisch gaan doen word ik razend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo is dat. Nu moet Cavaliers ook een beetje gezellig gaan doen.
Mensen meteen van doping beschuldigen zonder enige aanleiding is wel realistisch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als mensen onrealistisch en vooral nationalistisch gaan word ik razend.
Breaking Bad schijnt ook de moeite waard te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil graag melden dat ik Narcos een toffe serie vind.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mensen meteen van doping beschuldigen zonder enige aanleiding is wel realistisch?
Jij bent echt het toppunt wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mensen meteen van doping beschuldigen zonder enige aanleiding is wel realistisch?
Dude.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent echt het toppunt wat dat betreft.
Nee, maar ze zijn zo verblind door jaloezie dat elke succesvolle Nederlandse sporter maar doping heeft gebruikt. Enorm triest.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Breaking Bad schijnt ook de moeite waard te zijn.
Juist ja, zeg eens, welke ben jij?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als mensen onrealistisch en vooral nationalistisch gaan word ik razend.
Triest is een understatement.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn zo verblind door jaloezie dat elke succesvolle Nederlandse sporter maar doping heeft gebruikt. Enorm triest.
Ja, leuk, je snapt prima wat ik bedoel. Als Ibarguen zoiets zou doen, had ik hetzelfde gezegd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Juist ja, zeg eens, welke ben jij?
[ afbeelding ]
Die blonde damequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juist ja, guilty by association. Daar doen ze alleen aan in bananenrepublieken. Typisch dat jij zoiets dan opwerpt zeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
21.34 - dood door doping
21.62 - doping
21.63 - clean!!!!11!!1
21.64 - doping
''Geen aanleiding''
''Onrealistisch''
[ afbeelding ]
leuke fotosjopquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken Mani niet anders.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt me nu pas op. Leuk dat Mani er zoveel moeite in heeft gestoken.
Exact. Vroeger was het hele Colombiaanse jeugdwielrennen gedrogeerd, ga ik ook niet ontkennen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers plaatst ook netjes kanttekeningen bij Colombiaantjes in het wielrennen.
Mani kan dit ook bevestigen.
Er zit ook nog een persoonlijke boodschap in verborgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat valt me nu pas op. Leuk dat Mani er zoveel moeite in heeft gestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |