3/6, 1 perfect dat was Bamgbose.quote:Op maandag 22 februari 2016 02:12 schreef Kerftminister het volgende:
GOH wist dat ik op Bamgbose moest bettenEn dat doe ik dan weer niet he. Altijd, heb ik bijna de hele card goed, en zet ik geld op wat fout gaat.
4/6 met 1 perfect, maar vind eigenlijk 5 want Reneau heeft gewoon gewonnen, en op die ander had ik dan geld staan als enige van deze gevechtenquote:
The channel, which has recently gone online, will show preview coverage and behind-the-scenes footage from UFC fight events in Europe, the Middle East and Africaquote:
quote:
Jongens kom op man!!quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eerst de prijzen wetenen de card
ga met vrienden en de trein?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik wil ook graag heen met mijn vader en hij wist niet wat ufc was.
Hij kreeg op zijn werk te horen dat er allemaal criminelen rond liependus ik liet hem een video zien: En nu zegt hij dat het verschrikkelijk is en dat iedereen die daar loopt een spuitje moet.
![]()
Nu wil hij ook niet meer naar dat gevecht.![]()
Weet iemand of er over 2 jaar waarschijnlijk weer een gevecht komt in Nederland?
Geen idee. Het gevecht is wel mooi om te zien. Twee hansworsten die beide na 1,5 min compleet uitgeput waren. Kimbo ging op een gegeven moment uit zichzelf op zijn knieën zitten.quote:
anders laat je zoveel mogelijk ring girls zien aan je pa?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat dat betalen dan?
Wie the fuck is dit... goffedomme man!quote:
Chrissy blair toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie the fuck is dit... goffedomme man!
/carequote:Op maandag 22 februari 2016 23:51 schreef THEFXR het volgende:
DADA5000 update:
http://www.mmafighting.co(...)l&utm_source=twitter
nou, als het waar is dat ie een hartaanval heeft gehad, dat vind ik echt heavy voor de sport. En idd bellator moet ook zijn verantwoordelijkheid nemen net zoals de Texas Commissionquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
/care
sterker nog, het zou Bellator sieren als ze een boetekleed aannamen voor wat er gebeurde.
UFN was tof
Bij deze een testje voor de casuals, van wie is deze walkin?
Er gaat niets boven Cowboy's entrance van gisteren met deze clip erbij:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
/care
sterker nog, het zou Bellator sieren als ze een boetekleed aannamen voor wat er gebeurde.
UFN was tof
Bij deze een testje voor de casuals, van wie is deze walkin?
Chrissyquote:Op maandag 22 februari 2016 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie the fuck is dit... goffedomme man!
DM gezet, LittleBrownie gaat je KOen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ChrissyUFC ring girl. De leukste!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |