Problemen met z'n hartquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er met Huub Hitler dan? Ziekte?
Jij zou geen enkele vrouw geven grapjasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou ik zou haar in ieder geval niet geven
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom nietsvermoedend dit topic binnen en dit is de eerste post die ik zie.
quote:
dat kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij zou geen enkele vrouw geven grapjas
Competitie wordt daar erg onderschat ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef luckass het volgende:
red bull ghana lijkt mij een leuke club
Wel zwak. Nooit ziek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Caland heeft nooit problemen met zijn hart.
Sterker nog, die is sinds de basisschool nooit meer ziek, zwak of misselijk geweest.
Ben je dat wel geweest, dan vindt Caland je een homo.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Caland heeft nooit problemen met zijn hart.
Sterker nog, die is sinds de basisschool nooit meer ziek, zwak of misselijk geweest.
En terecht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je dat wel geweest, dan vindt Caland je een homo.
En een zwakkeling.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je dat wel geweest, dan vindt Caland je een homo.
Wie is Verft Huub?quote:
Ik heb gewoon een wonderbaarlijk goed afweersysteem. Haters gaan haten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je ook wel een enorm stoere kerel.
Matige grap, er mag op gestampt worden.quote:
Maar komt dat van de dorito's of van het programma? That's the question.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik eet geen Doritos Roulette chips meer tijdens VI, ik krijg daar de volgende ochtend vreselijke buikkramp en spetterpoep van.
Wat dat betreft heb je je weerstand wel goed opgebouwd in je jeugd ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wonderbaarlijk goed afweersysteem. Haters gaan haten.
Je bent zelf een doritoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar komt dat van de dorito's of van het programma? That's the question.
Dat gaan we morgen ervaren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar komt dat van de dorito's of van het programma? That's the question.
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat zal hij wel niet gedacht hebben? Hey vuile klootzak! haha
schaarsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit opeens aan Stijn Schaars te denken. Speelt hij nog?
Het is dan ook een heel leuk gifje.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Echte topclubs verliezen zelden nooit 7x achter elkaar in de competitie.
Ik snap ook niet dat Caland dacht dat Feyenoord kampioen zou gaan worden dit jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Echte topclubs verliezen zelden 7x achter elkaar in de competitie.
Kan een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Echte topclubs verliezen zelden 7x achter elkaar in de competitie.
Als Dirk ingevlogen wordt met de helikopter dan doe je mee voor het kampioenschap.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Caland dacht dat Feyenoord kampioen zou gaan worden dit jaar.
Ik ontken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Caland dacht dat Feyenoord kampioen zou gaan worden dit jaar.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:28 schreef PSVCL het volgende:
Johan houd zich in over Feyenooit , bang voor dreigementen van de tokkies.
Misschien is Feyenoord geen topclub meer (alleen qua fans en stadion waar ze niet meer in door kunnen groeien )quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen gevatte reactie in het vat zitten.
Dat is een waarheid als een koe, maar een gevatte reactie is het niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is Feyenoord geen topclub meer (alleen qua fans en stadion waar ze niet meer in door kunnen groeien )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |