nou das dan eerder door een excelsior thuis enzo, maar inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zeg
Ja. Daarom denk ik ook niet dat de soep zo heeft wordt gegeten. Als het al gaat gebeuren, lijkt mij dat ze het niet tijdens het seizoen doen, maar er direct na. Maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk.quote:
Ik snap wat je zegt, maar dan nog ben je er zelf verantwoordelijk voor. Iedereen heeft er namelijk mee te maken dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal er godverdomme het kampioenschap op mislopen zeg
Lijkt me dat ze dan wel heel erg sterk in hun schoenen moeten staan en een erg goed verhaal moeten hebben om dat te kunnen verantwoorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Daarom denk ik ook niet dat de soep zo heeft wordt gegeten. Als het al gaat gebeuren, lijkt mij dat ze het niet tijdens het seizoen doen, maar er direct na. Maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk.
Al hebben we dan nog alles in eigen hand, gewoon even de komende 11 wedstrijden op rij winnen en dan ben je ook met een Twente dat uit de uitslag geschorst wordt gewoon kampioen. Simpel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou das dan eerder door een excelsior thuis enzo, maar inderdaad
galatasaray ligt niet aan de ocejaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Atlantic League. Ik ben voorstander, mits er een promotie/degradatiemogelijkheid is. Ik ben al een brief aan het tikken naar de UEFA.
Mooi man, lekker tegen Benfica, AA Gent, Celtic en Galatasaray ballen.
Ik niet, NL clubs zie ik niet structureel een grote rol spelen in zo'n competitie. Krijg je straks nog dat je bijna blij bent als Ajax eens kampioen wordt omdat dat tenminste NL'ers zijn. Dat moeten we niet willen met z'n allen toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Atlantic League. Ik ben voorstander, mits er een promotie/degradatiemogelijkheid is. Ik ben al een brief aan het tikken naar de UEFA.
Verkeerde topic wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef tja77 het volgende:
Dickie dik gaat Feyenoord helpen. Hij kon het leed niet langer aanzien.
Dick gaat dit niet gratis doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:04 schreef tja77 het volgende:
Dickie dik gaat Feyenoord helpen. Hij kon het leed niet langer aanzien.
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Mooi man, lekker tegen Benfica, AA Gent, Celtic en Galatasaray ballen.
Ik zie het ook niet zitten, dat gezeul door heel Europa heen elke week.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dick heeft toch best wel een PSV verleden.
Hagenees he.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.
Klopt hoor, ik kijk voetbal liever op tv (en toch echt groot supporter ja). Al ga ik wel naar 3 tot 4 wedstrijden per seizoen en daarnaast nog naar FC Utrecht (toch m'n roots). Voor de stadionbezoekers is een dergelijk scenario natuurlijk minder ivm tijd en kosten. Je kunt nog wel naar de A1 kijken danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan wel zien dat jij weinig wedstrijden bezoekt. Lekker een uitwedstrijd in Istanbul. Be-Ne Liga kan ik me nog enigszins voorstellen, aangezien wij dan redelijk centraal liggen..
Dan mogen ze inderdaad niet meespelen!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
galatasaray ligt niet aan de ocejaan
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:28:29Art Langeler hoeft niet weg bij #PSV en deelt en passant een sneer uit aan 'arrogante' Ajax-jeugd. Zie: https://t.co/L70Qx2ZnwS reageer retweet
Mooi stukje was dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:28:29Art Langeler hoeft niet weg bij #PSV en deelt en passant een sneer uit aan 'arrogante' Ajax-jeugd. Zie: https://t.co/L70Qx2ZnwS reageer retweet
Das jouw mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch zie ik hem niet als PSV-figuur. Verre van, zelfs.
Dat zal hij ook niet weerspreken. Maar het is geen echte PSV man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das jouw mening.
In zijn eerste periode bij PSV vond ik hem zeker wel een waardig coach.
Hiddink wel een echte PSV man dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:37 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet weerspreken. Maar het is geen echte PSV man.
Hij deed het gewoon prima destijds.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das jouw mening.
In zijn eerste periode bij PSV vond ik hem zeker wel een waardig coach.
Willy van der Kuylen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hiddink wel een echte PSV man dan?
Wat is een echte PSV man in jouw optiek?
Voor mij is een echte PSV-man (als trainer) iemand waarvan het niet te verwachten is dat hij ooit een andere Nederlandse topclub zou trainen. Of als technische man aan de slag zou gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hiddink wel een echte PSV man dan?
Wat is een echte PSV man in jouw optiek?
Leuk, even kijken. Groot fan van Langeler.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor mij is een echte PSV-man (als trainer) iemand waarvan het niet te verwachten is dat hij ooit een andere Nederlandse topclub zou trainen. Of als technische man aan de slag zou gaan.
Daar reken ik Hiddink dus ook zeker niet onder, omdat die al heel vaak heeft geflirt met Ajax.
Waarom zou ik dat moeten? Ik denk dat ze er namelijk niet zijn, we zijn geen Ajax dat een grote traditie heeft met zelf opgeleide spelers die clubiconen worden, waarvan sommige dan weer trainers kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.
Hiddink wel hoor. Die flirts waren geruchten. Hij heeft voor PSV gespeeld. Twee zeer succesvolle periodes als coach gekend en heeft nog steeds een adviserende rol.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Noem eens een voormalig PSV trainer die wel aan die criteria voldoet. Tis altijd makkelijk om te zeggen wie niet voldoet namelijk.
Hiddink heeft iets met bepaalde mensen binnen de club. En aan anderen binnen de club heeft hij een hekel. Maar je zult Hiddink echt niet horen zeggen dat PSV 'zijn' club is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:21 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Hiddink wel hoor. Die flirts waren geruchten. Hij heeft voor PSV gespeeld. Twee zeer succesvolle periodes als coach gekend en heeft nog steeds een adviserende rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |