Ja kut ik betaal nietquote:
Kom je niet gezellig naar het Jinektopic vanavond?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:53 schreef Joezi het volgende:
Tot maandag allen, het was weer gezellig
Gezelli, roep me maar evenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom je niet gezellig naar het Jinektopic vanavond?
quote:Kobe Bryant stopt - Mart Smeets
Gisteren nam legende Kobe Bryant afscheid van basketbal. In een zinderende NBA All Star Game klopte team ‘Het Westen’ van Bryant (37) ‘Het Oosten’ van LeBron James met 196-173. Bryant speelde zijn 18e en laatste All Star Game. Vijf keer NBA-kampioen, twee keer NBA topscorer, twee keer ‘Finals MVP’, de lijst met hoogtepunten is lang. Aan tafel fan Mart Smeets.
De All-Star Game is nooit echt leukquote:Op maandag 15 februari 2016 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ook maar even kijken voor DeMart, hoewel de all-star game extreem saai was.
Vroeger wel, toen was het nog competitive. Spelen voor de eer, in plaats van de fun. Magic tegen Bird. Jordan tegen Drexler. Barkley tegen Malone. Kareem tegen Moses. Genot. Zoek op YT de All-Star game van 1987, dat was geweldig.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Hij heeft het toch niet over Ben Simmons mag ik hopen
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
Shakespeare was de 2Pac van zijn tijd, vreselijk overschat.
Dat is de man die banken niet kan vertrouwen en daarom slaapt op een berg van geld toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Magic is niet serieus te nemen, die riep vorige week nog dat Derek Fisher de leider van die LA teams was.
Daardoor heeft hij geen aids.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de man die banken niet kan vertrouwen en daarom slaapt op een berg van geld toch?
quote:
Ik vind hem ook geweldig, maar niet doorvertellen anders krijg ik gezeik hier.quote:
Niemand kan dat.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij probeert Conangod na te doen
Subsidiequote:Op maandag 15 februari 2016 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze man is wel in eens erg vaak op tv
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze man is wel in eens erg vaak op tv
*benoemtquote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man wordt veelte vaak uitgenodigd in programma's. Nu is het wachten tot hij onrecht tegen Turken benoemd
Dan let je niet genoeg op als hij praat. Hij is helemaal geen racisme huilie. Of pro-Turken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man wordt veelte vaak uitgenodigd in programma's. Nu is het wachten tot hij onrecht tegen Turken benoemd
Hij wordt bij welk probleem of vraagstuk rondom Turkije uitgenodigd in praktisch elke NPO-show. Dat is het ook meer en daar word ik zelden heel gelukkig van.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dan let je niet genoeg op als hij praat. Hij is helemaal geen racisme huilie.
Dan zullen we hem nog vaak gaan zien de komende tijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt bij welk probleem of vraagstuk rondom Turkije uitgenodigd in praktisch elke NPO-show. Dat is het ook meer en daar word ik zelden heel gelukkig van.
hij kan slecht nee zeggen, blijkbaar. Ik vind z'n verhaal nu best interessant.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt bij welk probleem of vraagstuk rondom Turkije uitgenodigd in praktisch elke NPO-show. Dat is het ook meer en daar word ik zelden heel gelukkig van.
NOS Journaalquote:Op maandag 15 februari 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
40 min tot VI boys
wat gaan we doen?
Maak een begin aan de pilot van Vinyl, je zult niet teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
40 min tot VI boys
wat gaan we doen?
Broekje uittrekken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
40 min tot VI boys
wat gaan we doen?
Hilarisch was dat ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:30 schreef lubje25 het volgende:
Zag net een stukje RTL late night. Mooi stukje voor de tv draait door. Dr Pol op bezoek. Umberto zegt 2 keer dat Dr Pol zijn armen in een stier steekt om het kalf om te draaien.
Moordenaar is een groot woord maar kan me wel vinden in zijn woorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
Lekker goedkoop, eerst schreeuwen op Twitter en nu een beetje heel genuanceerd gaan doen.
Claimen dat er in een specifiek geval sprake zou zijn van moord is dan ook compleet wat anders dan zeggen dat het niet zo moet zijn dat euthanasie als gemakzuchtige oplossing voor demente bejaarden wordt gehanteerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moordenaar is een groot woord maar kan me wel vinden in zijn woorden.
Kettingroker bovendien, niet echt iets voor een arts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef danos het volgende:
Deze man komt niet echt over als een arts, rare man.
Bij de wat oudere artsen is dat nog niet heel erg ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kettingroker bovendien, niet echt iets voor een arts.
Dat is zo, al was dat vnl. vroeger zo. Tegenwoordig kom je er erg weinig tegen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de wat oudere artsen is dat nog niet heel erg ongebruikelijk.
Ze mankeerde verder niet veel dus waarom niet ?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Badr_Harry het volgende:
Waarom mag zo'n mevrouw nog rijden dan?
Dan had ik al 300 keer dood gemoeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Ze rijdt soms een verkeerde straat in, terechte euthanasie dus.
Op Paul de Leeuw ?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:22 schreef NoCigar het volgende:
Als ik Paul de Leeuw hoor ben ik ineens een overtuigd voorstander van euthanasie.
In dit geval ben ik het met je eens. Preventief ruimen kun je het ook noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En eerloosheid voor degende die het moord noemt.
DWDD is tegenwoordig vaste gasten en vaste onderwerpen.quote:
Ik ben al lang blij dat ik niet weer een euthanasie te zien krijg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Het schema van de uitzending is door het eerste item wel volledig in de war.
Wijn is ook gefermenteerd, of koffie bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik begrijp dit niet![]()
Hoezo kan je dit nog eten
Omdat ie zo leuk was: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/353463quote:
Ik zeer zelden, maar ik koop sowieso bijna nooit wat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:20 schreef Vatta het volgende:
Wie shopt er tegenwoordig nou niet online.
Dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte terwijl ik in mijn eentje op de bank lig.
Komt door het GE-WELD-IGE lied.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgens mij komen ze weer niet uit met de tijd of ligt dat aan mij?
In Vladikavkaz?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:25 schreef Badr_Harry het volgende:
Zou die ook Royston Drenthe hebben geknipt?
Duhh, hij is kapper.quote:
Voel je nog steeds plaatsvervangende schaamte?quote:
Deze man praat mij natwitter:KeeboardWarrior twitterde op woensdag 17-02-2016 om 19:28:03Hee, Nick Nolte in #DWDD https://t.co/3zqjRVliQw reageer retweet
Mijn kapper is een man en niet gay. Althans, mag na een jaar of 25 huwelijk aannemen dat dit niet het geval is.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Voel je nog steeds plaatsvervangende schaamte?
Dit boeit niemand.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze man praat mij natwitter:KeeboardWarrior twitterde op woensdag 17-02-2016 om 19:28:03Hee, Nick Nolte in #DWDD https://t.co/3zqjRVliQw reageer retweet
Nylonquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Welk product zou die gebruiken voor zijn eigen haar?
Sperma.. "t meest natuurlijkequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Biershampooquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef Badr_Harry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |