Mocht ook altijd bellen toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef wdn het volgende:
ehm de nummer 3 en de nummer 5 krijgen een deal van Gordon?
De nummer 4 niet?
Of dat is eruit geknipt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef wdn het volgende:
ehm de nummer 3 en de nummer 5 krijgen een deal van Gordon?
De nummer 4 niet?
Ja dat zal het wel zijnquote:
Werd wel in beeld gebracht dat ie altijd mocht bellen,maar niks andersquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Derrick was mijn favoriet vanaf het begin dus ik hoop dat hij wint en niet claudia met haar irritante lach.
SPOILER: niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\oBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Daarom denk ik dus juist dat zij wel zal winnen. Het is altijd degene die ik het iets minder gun.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Derrick was mijn favoriet vanaf het begin dus ik hoop dat hij wint en niet claudia met haar irritante lach.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]Hoi wim en ik klikte natuurlijk wel heSPOILER: niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\o![]()
Jouw foutquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi wim en ik klikte natuurlijk wel he
I second that.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef roos85 het volgende:
Het is mij om het even. Ben allang blij dat Stephen en Ma Flodder niet in de finale staan.
Ik heb het 1x paar jaar terug goed gegokt vanaf de screening in het begin.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus juist dat zij wel zal winnen. Het is altijd degene die ik het iets minder gun.
eens!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef roos85 het volgende:
Het is mij om het even. Ben allang blij dat Stephen en Ma Flodder niet in de finale staan.
jah, maar dat is anders. Het gunnen begint pas als je ze al langer mee hebt gemaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het 1x paar jaar terug goed gegokt vanaf de screening in het begin.
Ik zal morgenochtend het NZ TOPIC kickenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, maar dat is anders. Het gunnen begint pas als je ze al langer mee hebt gemaakt.
btw wat doe jij hier op vrijdag??
wrom denk je dat ik little drummerboy tiktequote:
ow? gaan we die niet gewoon in deze reeks verder zetten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend het NZ TOPIC kicken
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom denk je dat ik little drummerboy tikte
ik heb bestwel feeling met welke opmerking klopt hoorquote:
wraw!quote:
Nz was apart.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow? gaan we die niet gewoon in deze reeks verder zetten?
lama ik zie al, er staat alleen USA in deze reeks.
Bij AUS zijn die opdrachten leukquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nz was apart.
Vind dit niet zo een leuke opdracht vind het leuker als ze iets ingewiikelds moeten namaken.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:44 schreef Nizno het volgende:
er zit hier 1 naast me het hele spotje van SOS kinderdorpen dwars te zitten
Ik heb ook geen mama die voor me kookt. Ik doe ook gevaarlijk werk. Ik vind het ook eng als er mannen hier binnen komen.
dat sowiesoquote:
oke!quote:
oeh oeh oeh en Marco!!quote:
ja ik vind dat best raar voor in een finale.quote:
hebben ze vast wel gedaan maar zal weer zijn geknipt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef wdn het volgende:
en dan niet hetzelfde aan Claudia vragen?
Dat vind ik juist de leukste van het stel wat er nu zit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef roos85 het volgende:
Dit is het laatste seizoen met Graham toch?
Ja en die meid is me teveel met gebak bezig.quote:Op donderdJJag 18 februari 2016 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de leukste van het stel wat er nu zit.
En ja sorry ik heb nog steeds geen jurygevoel bij Gordon.
die meid is sowieso een aanfluiting in de jury.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en die meid is me teveel met gebak bezig.
Bakbarbiequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
die meid is sowieso een aanfluiting in de jury.
mag toch hopen dat hij minstens een baan bij Graham of Gordon heeft aangeboden gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
Toch gek dat de nr 2 helemaal niks krijgt.
Ja maak dan dat kookboek met de laatste 5 of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
Toch gek dat de nr 2 helemaal niks krijgt.
Had laatst op Tommy gegoogeld. Die is bezig met een kookboek en geloof ik ook bezig om een bepaalde saus op de markt te brengen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maak dan dat kookboek met de laatste 5 of zo.
Ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
Ik vond dit seizoen wel beter dan vorig seizoen. Niet zo veel haat en nijd onder elkaar.
Maar ik kon hem beter hebben dan die gast van het seizoen er voor.quote:
Nou voor mij bevinden alle MC USA versies zich onder enige andere MC versies.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar ik kon hem beter hebben dan die gast van het seizoen er voor.
Dat sowieso. En AUS met kop en schouders boven alle versies uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou voor mij bevinden alle MC USA versies zich onder enige andere MC versies.
Eens. Ierland, Engeland en NZ staan ook erg hoog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat sowieso. En AUS met kop en schouders boven alle versies uit.
NL staat trouwens ook beneden in de ladder.
Hij zou iets hebben gehad met Courtney? :-Dquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef roos85 het volgende:
Dit is het laatste seizoen met Graham toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |