Morgen eet ik ertwensoep en tosti'squote:
Morgen eten wij boontjes met spekjes en voor lief een karbonade en Nizno een kipfiletjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen eet ik ertwensoep en tosti's
roos85 weet waarschijnlijk wie die soep gemaakt heeft
Ook lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Morgen eten wij boontjes met spekjes en voor lief een karbonade en Nizno een kipfiletje
omdat MC en omdat knip en plakquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
en waarom zegt ze dat niet gewoon hardop?
verhoudingen zijn erg belangrijk idd.quote:
voor nu ga ik in elk geval mn oordoppies in doen, kan ik mooi Utopia ontwijkenquote:
Idem.quote:
Bbbboooohhhh die erwtensoep is lekker!!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen eet ik ertwensoep en tosti's
roos85 weet waarschijnlijk wie die soep gemaakt heeft
Dat was ie zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bbbboooohhhh die erwtensoep is lekker!!
Heb de helft weggegooid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
YES CHEFquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:40 schreef roos85 het volgende:
Ik had gehoopt dat Marco Pierre White er tussen zou staan
Ga je alles van me nazeggenquote:
Ik begin al te zappen voor MC af isquote:
duhquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:
De panna cotta gaat de doorslag geven.
Mocht ook altijd bellen toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef wdn het volgende:
ehm de nummer 3 en de nummer 5 krijgen een deal van Gordon?
De nummer 4 niet?
Of dat is eruit geknipt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef wdn het volgende:
ehm de nummer 3 en de nummer 5 krijgen een deal van Gordon?
De nummer 4 niet?
Ja dat zal het wel zijnquote:
Werd wel in beeld gebracht dat ie altijd mocht bellen,maar niks andersquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Derrick was mijn favoriet vanaf het begin dus ik hoop dat hij wint en niet claudia met haar irritante lach.
SPOILER: niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\oBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Daarom denk ik dus juist dat zij wel zal winnen. Het is altijd degene die ik het iets minder gun.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Derrick was mijn favoriet vanaf het begin dus ik hoop dat hij wint en niet claudia met haar irritante lach.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]Hoi wim en ik klikte natuurlijk wel heSPOILER: niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\o![]()
Jouw foutquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi wim en ik klikte natuurlijk wel he
I second that.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef roos85 het volgende:
Het is mij om het even. Ben allang blij dat Stephen en Ma Flodder niet in de finale staan.
Ik heb het 1x paar jaar terug goed gegokt vanaf de screening in het begin.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus juist dat zij wel zal winnen. Het is altijd degene die ik het iets minder gun.
eens!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef roos85 het volgende:
Het is mij om het even. Ben allang blij dat Stephen en Ma Flodder niet in de finale staan.
jah, maar dat is anders. Het gunnen begint pas als je ze al langer mee hebt gemaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het 1x paar jaar terug goed gegokt vanaf de screening in het begin.
Ik zal morgenochtend het NZ TOPIC kickenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, maar dat is anders. Het gunnen begint pas als je ze al langer mee hebt gemaakt.
btw wat doe jij hier op vrijdag??
wrom denk je dat ik little drummerboy tiktequote:
ow? gaan we die niet gewoon in deze reeks verder zetten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend het NZ TOPIC kicken
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom denk je dat ik little drummerboy tikte
ik heb bestwel feeling met welke opmerking klopt hoorquote:
wraw!quote:
Nz was apart.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow? gaan we die niet gewoon in deze reeks verder zetten?
lama ik zie al, er staat alleen USA in deze reeks.
Bij AUS zijn die opdrachten leukquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nz was apart.
Vind dit niet zo een leuke opdracht vind het leuker als ze iets ingewiikelds moeten namaken.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:44 schreef Nizno het volgende:
er zit hier 1 naast me het hele spotje van SOS kinderdorpen dwars te zitten
Ik heb ook geen mama die voor me kookt. Ik doe ook gevaarlijk werk. Ik vind het ook eng als er mannen hier binnen komen.
dat sowiesoquote:
oke!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |