Fotoquote:De ontdekking van zwaartekrachtsgolven - een eeuw geleden al voorspeld door Albert Einstein - biedt sterrenkundigen een compleet nieuwe blik op het heelal. Tot nu toe is de kosmos altijd bestudeerd met telescopen die bijvoorbeeld zichtbaar licht, radiostraling of röntgenstraling opvangen. Maar nu het lukt om zwaartekrachtsgolven te meten, komt er een compleet nieuw zintuig bij - alsof je de wereld om je heen niet alleen kunt zien, maar plotseling ook kunt horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zou Einstein reageren als hij nu nog leefde?
Paint er op los, volgende week vrijdag komen de leukste op het weblog en plaats ik een nieuwe foto
[ Bericht 11% gewijzigd door sneakydesert op 12-02-2016 18:54:45 ]
Yep, beter... Hier staat hij tenminste helemaal op en de foto is veel scherper, vooral zijn haar...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is misschien wat bruikbaarder?
Heb hem in de OP gezetquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is misschien wat bruikbaarder?
Klopt idd, al die losse haartjes zijn echt lastig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
"The Mad Scientist"...
[ afbeelding ]
Valt niet mee, met dat haar, om hier een goede png van te maken...
quote:
Ik wilde eigenlijk die tong 80 maken maar je was me voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe thanks!
Maak jij er ook ff eentje?
Haha okee! Ja ik meen me ook te herinneren dat die tong80 ook ooit in het tong80 topic is gemaakt, maar door wie? Geen idee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk die tong 80 maken maar je was me voor.
Maar ik heb er toch nog eentje gemaakt;
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb ook geen zin om 4 topics terug te zoekenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee! Ja ik meen me ook te herinneren dat die tong80 ook ooit in het tong80 topic is gemaakt, maar door wie? Geen idee.
@ deze!
Ik zat er ook over te denken die snor en de tong er uit te knippen, maar de opdracht ging over zijn reactie he!
Hehehe boeiuh, die opdracht is gewoon een leuk extraatje. Geinig als je er wat mee kunt vinden. Zo niet, dan is gewoon een paintje allang tof! Maar het is natuurlijk wel zo fijn als er een aantal inzendingen komen die wél volgens de opdracht gemaakt zijn, natuurlijk!quote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ook geen zin om 4 topics terug te zoeken
Die opdracht is me eerlijk gezegd een beetje ontgaan , tis dat je het zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |