abonnement Unibet Coolblue
pi_161513530
Neurosis heeft 013 gesloopt. :o :o

Erg genoten van deze editie. Hoogtepunt voor mij waren Cult Of Occult, Yodok III en Herder. Op naar nummer 11! *O* *O*
  maandag 18 april 2016 @ 07:01:13 #102
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_161514139
Geslaagd weekend weer. Hoogtepunten: Dead To A Dying World, Hills, Ulfsmessa...
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 09:05:40 #103
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161514777
Het was weer erg gezellig :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 18 april 2016 @ 09:58:39 #104
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161515413
Leuk weekend weer inderdaad O+

Mijn favorieten:
- Peter Pan Speedrock (al best vaak gezien, maar precies het bandje waar ik toen aan toe was :D )
- Bang
- Night Viper
- Misþyrming
- The Skull
- Admiral Sir Cloudsey Shovell
- Astrosoniq
- Skepticism
nee, jij dan!
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 10:09:11 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161515563
Ohja lijstjes

- brothers of the sonic cloth
- mantra machine (perfecte opener)
- bang!
- admiral sir cloudsey shovell
- with the dead
- black mountain (can I have a bit more bass in the monitor and some nachos with extra cheese)
- diamanda galas

Verder krijgt blood ceremony een honorable mention vanwege de soundcheck tekst "check check check republic" verder vond ik dat concert niet zo bijzonder :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_161517193
Ohja Astrosoniq was ook tof!
  maandag 18 april 2016 @ 11:50:24 #107
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161517674
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2016 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Verder krijgt blood ceremony een honorable mention vanwege de soundcheck tekst "check check check republic" verder vond ik dat concert niet zo bijzonder :P
:D

Opvallend veel soundchecks gezien deze editie trouwens :P

en ohja Diamanda Galas die bij de 2e toegift toch nog even Gloomy Sunday speelde O+ _O_
nee, jij dan!
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 11:55:33 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161517806
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:D

Opvallend veel soundchecks gezien deze editie trouwens :P

en ohja Diamanda Galas die bij de 2e toegift toch nog even Gloomy Sunday speelde O+ _O_
Ik had echt ontzettende herrie van mevrouw galas verwacht en wat we kregen was bijna tom waitsiaans O+ erg tof.
De algehele "wtf ze gaan de deuren niet open doen"-sfeer had ook wel zijn charme :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 18 april 2016 @ 12:23:10 #109
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161518484
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2016 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik had echt ontzettende herrie van mevrouw galas verwacht en wat we kregen was bijna tom waitsiaans O+ erg tof.
De algehele "wtf ze gaan de deuren niet open doen"-sfeer had ook wel zijn charme :D
Ja en een dichte bar, bracht wel een rustigere sfeer. :Y
nee, jij dan!
  maandag 18 april 2016 @ 12:30:04 #110
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161518645
Het was inderdaad iets 'conventioneler' (meer zoals haar album The Singer) maar een uur lang dit:

Had ik dan ook niet volgehouden :P
nee, jij dan!
pi_161519699
Niet mijn ding. Sorry mevrouw Galas. Verder wel veel leuke dingen gezien. Enige minpuntje waren de lange rijen voor het Patronaat daardoor Oranssi Pazuzu gemist.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 15:59:23 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161523853
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
Niet mijn ding. Sorry mevrouw Galas. Verder wel veel leuke dingen gezien. Enige minpuntje waren de lange rijen voor het Patronaat daardoor Oranssi Pazuzu gemist.
Daar heb je naar mijn mening dan weer weinig aan gemist vond die vorige keer veel indrukwekkender.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_161524202
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daar heb je naar mijn mening dan weer weinig aan gemist vond die vorige keer veel indrukwekkender.
Ik heb ze een keer eerder gezien ja dat was erg gaaf. Helaas toen de bandnaam vergeten :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_161527086
Vond de line-up dit jaar, zoals verwacht niet echt super. Heb op zich op sommige dagen nog wel aardig genoten van wat er stond, maar geen echte uitblinkers

Donderdag
+ Gomer Pyle
+ Zone Six
- New Keepers gemist omdat Cul vol zat ;(
- Mantra Machine gemist want luiheid :+

Vrijdag
+Night Viper
+ Hills
+ Death Alley
~ The Skull
- Mondo Drag gemist
- Black Moon Circle gemist

Zaterdag
+ Astrosoniq
+++ Carousel (die waren een partij goed zeg!)
+ Admiral Sir Cloudesley Shovell
+ Blood Ceremony

Zondag
+ Klone
+ Gentlemans Pistols
+ PH
- Ecstatic Visions

Algemeen
+ Goed om oude vrienden weer te zien *O*
+/~ Vrijdag enigzins veel bier op, had een toffe dag maar dat lag niet zo zeer aan de bands die dag :P
+ Praatje gemaakt met die lui van Electric Moon / Zone Six / Sula Bassana, aangezien ik ze al 4-5 jaar op rij in Tilburg heb gezien, erg toffe mensen

- Te weinig "roadburn" bandjes, voor mij staat Roadburn voornamelijk in het teken van de meer stoner/psychedelic muziek, dan echt die extreme takkeherrie die dit jaar veel voorbij kwam
- Te veel kaarten verkocht? Het was in ieder geval bijna altijd wel ergens heel erg druk, waardoor ik minder zin had om naar bands in Extase/Cul de Suck/Patronaat te gaan, tenzij ik er makkelijk binnen kon komen
- Cul de Suck is gewoon te onhandig voor een festival waar ~5000 man op af komt, te klein voor het festival imo
--- RIP de batcave ;( ;( ;(
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_161527215
Da's nog een flinke post geworden _O-

Vond overigens de Green Room nog wel lekker intiem aanvoelen, leek niet zo heel veel groter. Wel lijkt het geluid op sommige plekken daar (en ook bij de main stage) erg matig te zijn. Main Stage vind ik eigenlijk te groot geworden voor Roadburn.

Overigens weet ik het nog steeds niet zeker of ik het zelf erbij hallucineerde, maar zit er nou aan de zijkant van de Green Room achteraan nog een ruimte, of is dat gewoon een spiegel of iets dergelijks?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_161527276
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Da's nog een flinke post geworden _O-

Vond overigens de Green Room nog wel lekker intiem aanvoelen, leek niet zo heel veel groter. Wel lijkt het geluid op sommige plekken daar (en ook bij de main stage) erg matig te zijn. Main Stage vind ik eigenlijk te groot geworden voor Roadburn.

Overigens weet ik het nog steeds niet zeker of ik het zelf erbij hallucineerde, maar zit er nou aan de zijkant van de Green Room achteraan nog een ruimte, of is dat gewoon een spiegel of iets dergelijks?
Dat is een spiegel. Dat was vroeger de rookruimte van de kleine zaal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_161527330
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is een spiegel. Dat was vroeger de rookruimte van de kleine zaal
Ik had inderdaad al zo het vermoeden idd. Vind het maar vaag op deze manier :')
Kan me voorstellen dat als je daar binnenkomt terwijl je aan de zwaardere psychedelica zit dat dat echt heel verwarrend is _O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_161527379
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ik had inderdaad al zo het vermoeden idd. Vind het maar vaag op deze manier :')
Kan me voorstellen dat als je daar binnenkomt terwijl je aan de zwaardere psychedelica zit dat dat echt heel verwarrend is _O-
Haha :D ja. Overigens heb ik bijna niets in de green room gekeken dit jaar. Ja een van die tering herrie bandjes.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 18 april 2016 @ 18:56:29 #119
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_161528328
Ik was wel weer blij met al die herrie eigenlijk, maar wel een van de weinige Roadburns waar ik niet minstens een keer zo'n psych out jam heb gezien. Al ligt dat ook aan mijn prioriteiten, die zijn aangepast op die enorme rijen. Meer tickets verkocht want grotere main stage, maar de rest blijft klein... toch de grote frustratie deze keer.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_161530482
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik was wel weer blij met al die herrie eigenlijk, maar wel een van de weinige Roadburns waar ik niet minstens een keer zo'n psych out jam heb gezien. Al ligt dat ook aan mijn prioriteiten, die zijn aangepast op die enorme rijen. Meer tickets verkocht want grotere main stage, maar de rest blijft klein... toch de grote frustratie deze keer.
Hier moeten ze echt wat mee gaan doen.
Cul is gewoon te klein en ongeschikt voor meer dan 100 man. Extase is wel geschikter maar geen goed geluid.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_161532387
Extase is nou ook niet echt fantastisch met de hoeveelheid bezoekers op Roadburn.
Zou dan liever zien dat ze Extase en Cul droppen en terug gaan naar Midi, mits mogelijk
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_161532596
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Extase is nou ook niet echt fantastisch met de hoeveelheid bezoekers op Roadburn.
Zou dan liever zien dat ze Extase en Cul droppen en terug gaan naar Midi, mits mogelijk
Dat is inderdaad ook een optie
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 22:03:32 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161535340
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Te weinig "roadburn" bandjes, voor mij staat Roadburn voornamelijk in het teken van de meer stoner/psychedelic muziek, dan echt die extreme takkeherrie die dit jaar veel voorbij kwam
Voor mij zijn de pentagrams/skulls/paradise losts etc ook een groot deel van de "roadburn" bandjes meer richting de oude school doom dus... Verder waren er nog best wel wat space bandjes zoals astrosoniq etc. Als ik de oude line ups door blader zijn er vooral veel meer bands maar nou niet direct hele andere...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_161553427
Die akoestische set van Amenra was goed he O+.
pi_161554469
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:05 schreef Orbeatle het volgende:
Die akoestische set van Amenra was goed he O+.
Ja dat was echt heel erg gaaf. Alleen de intimiteit was een beetje weg in een volle grote zaal :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')