quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:12 schreef NoXia het volgende:
Beter een mossel likken dan aan een piemel met restjes poep zuigen lijkt mij.
Wtf. Wat is je probleem? TS associeert een kut met mossel. Ik associeer een homo piemel met stront. Is ook mijn mening toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef Tamashii het volgende:
Kap eens met die opmerking over piemels en poep. Is echt volledig offtopic.
Probeer het een keer zou ik zeggen dan weet je hoe het is en of je lekker vind of niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik val op mannen, maar vanochtend heb ik me verdiept in de schede.
Erg interessant!
Maar toch trekt het me niet. Een vagina...
Beffen, vraag ik me af, heteromannen en lesbiennes? Dat moet toch ook als je van mossels houdt soms weerzinwekkend zijn? Of likt een flamoes als een toetje zo lekker?![]()
Eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen homo maar vanuit esthetisch oogpunt ziet een penis er beter uit dan een vagina.
wat hebben resten poep met piemel te maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:12 schreef NoXia het volgende:
[..]
Beter een mossel likken dan aan een piemel met restjes poep zuigen lijkt mij.
kan niet het ook allebij smerig vinden?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:26 schreef Tamashii het volgende:
Even het plaatje eruit gehaald.
Maar zoals jij een piemel lekker vind, kan een ander een vagina lekker vinden he?
hoe doen homo's het?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
wat hebben resten poep met piemel te maken?
Nu, mag graag ook bij een vrouw zijn. Heb het niet zo op jonge dingen. Vragen ze na het beffen of ze daar echt niet zwanger van kunnen worden!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:19 schreef srapnel het volgende:
mmm heeerlijkkkk die geur en de smaak van een opgewonden meisjeskut mmmmmm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |