Beter een mossel likken dan aan een piemel met restjes poep zuigen lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik val op mannen, maar vanochtend heb ik me verdiept in de schede.
Erg interessant!
[ afbeelding ]
Maar toch trekt het me niet. Een vagina...
Beffen, vraag ik me af, heteromannen en lesbiennes? Dat moet toch ook als je van mossels houdt soms weerzinwekkend zijn?
Of likt een flamoes als een toetje zo lekker?![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:12 schreef NoXia het volgende:
[..]
Beter een mossel likken dan aan een piemel met restjes poep zuigen lijkt mij.
Het is allebei smerig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:12 schreef NoXia het volgende:
[..]
Tieten likken!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is allebei smerig.![]()
Ik lik liever aan tetten.
Wat fijn dat je toestemming geeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest man. Dit mag van mij nou wel gemodereerd worden.bah.
Beetje raar dat jouw damesmeisje uit haar mond plast hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:10 schreef spierbal het volgende:
Orale seks
Gadverdamme daar komt pis uit hoor, even voor de goede orde.
Dat lijkt me een werkbare definitie van homoseksualiteit, maar dat je homo was stond daarboven ook al een keer. Dat heb ik nou met een penis of een harige kont.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef DeKnuppel het volgende:
Erg interessant!
Ook ja, het is ook weerzinwekkend, tenzij het een mooie vrouw is en je heel geil bent. Dat is sowieso het geval met seks, normaal gesproken vinden we andermans speeksel, bilnaad, zweet, geur en geslachtsdelen vies, maar geilheid alles wat vies is ineens lekker. Het lijkt Schrödingers kat wel. Een kut, laten we het Schrödingers poes noemen, is daarin het meest extreem, die is het viest als je niet geil bent en het lekkerst als je het geilst bent. Neuken zou nog wel kunnen lukken maar ik moet er niet aan denken een vrouw te beffen die ik onaantrekkelijk vindt.quote:Beffen, vraag ik me af, heteromannen en lesbiennes? Dat moet toch ook als je van mossels houdt soms weerzinwekkend zijn? Of likt een flamoes als een toetje zo lekker?![]()
Zoveel mensen zoveel smaken denk ik dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:47 schreef whatdafuck het volgende:
Heerlijk een natte vagina in m'n mond. Ik lik trouwens alles rond dat gebied van voor, achter, zijkant, ondersteboven. Top, hou ervan als alle juices over m'n mond druipen.
Het is een verzoek. Heb mobiel geen meldknop...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je toestemming geeft.
Dat verklaart misschien waar ik wel graag aan tietjes lik, maar walg van vagijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:40 schreef FlyDutchMan het volgende:
Het is natuurlijk niet meteen zo dat je graag snoepjes wil eten met vaginasmaak, maar geilheid heeft invloed op wat je vies vindt.
[..]
Passen wel bij elkaar dan, want uit zijn mond komt enkel diarree.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje raar dat jouw damesmeisje uit haar mond plast hoor.
Oneens.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen homo maar vanuit esthetisch oogpunt ziet een penis er beter uit dan een vagina.
Wtf. Wat is je probleem? TS associeert een kut met mossel. Ik associeer een homo piemel met stront. Is ook mijn mening toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef Tamashii het volgende:
Kap eens met die opmerking over piemels en poep. Is echt volledig offtopic.
Probeer het een keer zou ik zeggen dan weet je hoe het is en of je lekker vind of niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef DeKnuppel het volgende:
Erg interessant!
Beffen, vraag ik me af, heteromannen en lesbiennes? Dat moet toch ook als je van mossels houdt soms weerzinwekkend zijn? Of likt een flamoes als een toetje zo lekker?![]()
Eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen homo maar vanuit esthetisch oogpunt ziet een penis er beter uit dan een vagina.
wat hebben resten poep met piemel te maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:12 schreef NoXia het volgende:
[..]
kan niet het ook allebij smerig vinden?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:26 schreef Tamashii het volgende:
Even het plaatje eruit gehaald.
Maar zoals jij een piemel lekker vind, kan een ander een vagina lekker vinden he?
hoe doen homo's het?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
wat hebben resten poep met piemel te maken?
Nu, mag graag ook bij een vrouw zijn. Heb het niet zo op jonge dingen. Vragen ze na het beffen of ze daar echt niet zwanger van kunnen worden!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:19 schreef srapnel het volgende:
mmm heeerlijkkkk die geur en de smaak van een opgewonden meisjeskut mmmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |