quote:
Dat lijkt me een werkbare definitie van homoseksualiteit, maar dat je homo was stond daarboven ook al een keer. Dat heb ik nou met een penis of een harige kont.
quote:
Beffen, vraag ik me af, heteromannen en lesbiennes? Dat moet toch ook als je van mossels houdt soms weerzinwekkend zijn? Of likt een flamoes als een toetje zo lekker?
Ook ja, het is ook weerzinwekkend, tenzij het een mooie vrouw is en je heel geil bent. Dat is sowieso het geval met seks, normaal gesproken vinden we andermans speeksel, bilnaad, zweet, geur en geslachtsdelen vies, maar geilheid alles wat vies is ineens lekker. Het lijkt Schrödingers kat wel. Een kut, laten we het Schrödingers poes noemen, is daarin het meest extreem, die is het viest als je niet geil bent en het lekkerst als je het geilst bent. Neuken zou nog wel kunnen lukken maar ik moet er niet aan denken een vrouw te beffen die ik onaantrekkelijk vindt.
Het is ook wel een afschrikwekkend ding, soms vraag ik me ook wel eens af waar ik mee bezig ben, hoe ongelooflijk geil moet ik wel niet zijn om dit te doen. Maar ja, ik vind het ook wel weer geil om te merken hoe ongelooflijk geil ik ben en om onverschrokken te zijn. Maar de eerst keer dacht ik wel, jezus, ga ik dit echt doen? En bij een nieuwe vrouw heb ik dat in mindere mate nog steeds, en je weet ook nooit helemaal zeker wat voor geur en smaak je gaat bedelven. Maar sommige zijn echt heel erg lekker, en het mondgevoel is eigenlijk altijd wel goed. Vergelijk het met het eten van je eerste rauwe oester, dat is ook een beetje eng, maar dat het tegen het vieze aanzit maakt ook de kick en maakt het extra lekker. Die sensatie en dan 10 keer zo heftig, de mossel ver voorbij.
Ik doe het echt niet alleen om haar te plezieren, ik wil er ook zoveel mogelijk van. Niet lafjes een beetje met de tong over de clitoris aaien, maar sabbelen, zuigen en happen. Ik wil ook altijd meer, meer mondgevoel, meer nat, meer geur, meer kleur, meer opzwelling, meer duwende heupen. Ik word er echt gulzig van, en moet me juist inhouden om de spanning op te bouwen en het voor haar leuker te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.