quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat mijn kaartje nooit meer op tijd aan zou komen, maar bij deze een valentijnskaartje voor iedereen die er een nodig heeft:
[ afbeelding ]
Tof, ik voeg je toe aan de OP!quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:12 schreef DW457 het volgende:
Count me in als gever. Lijkt me tof om iemand n hart onder de riem te steken met n fijne boodschap.
Zet je ook in de OPquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:12 schreef Jano9 het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart gekregen! Maar ik wil wel iemand blij maken, dus ik doe mee.
Zullen vast mensen die een kaartje meer nodig hebben dan ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zet je ook in de OPals je er ook een wilt ontvangen moet je even een DM'etje sturen
DM je adress nu maar ;pquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zullen vast mensen die een kaartje meer nodig hebben dan ik. Hopelijk wordt deze actie een succes
We hebben momenteel heel wat meer gevers dan nemers, dus dm gerust hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zullen vast mensen die een kaartje meer nodig hebben dan ik. Hopelijk wordt deze actie een succes
Haha neequote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben momenteel heel wat meer gevers dan nemers, dus dm gerust hoor
Komt goedquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:27 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Haha nee! Iemand anders heeft er meer recht op dan ik, wil graag iemand een hart onder de riem steken
.
Waar kan mijn kaart voor jou naar toe?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben morgen wel wat laat vrij maaruhm wil ook wel kaartje sturen.
Pc hooftstraat 11, amsterdamscoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar kan mijn kaart voor jou naar toe?
oke, is verstuurdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pc hooftstraat 11, amsterdamsco
Daar woon je voor de deur?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pc hooftstraat 11, amsterdamsco
Denk niet dat het een kwestie is van heel eenzaam voelen of niet zonder kunnen is. Soms is het gewoon erg fijn om eens iets liefs en fijns te horen en daar is deze actie wel erg geschikt voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
Crip mag mij altijd een kaartje sturen natuurlijk, maar ik voel me niet dusdanig eenzaam dat ik het zonder kaartje niet red
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
Crip mag mij altijd een kaartje sturen natuurlijk, maar ik voel me niet dusdanig eenzaam dat ik het zonder kaartje niet red
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |