Geverslijstje:quote:OPSONISATIE: Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is dat je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
van een leuke fokster wil ik best ontvangen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof xcachetzal je even in de OP gooien
Tof, ik zet je erbij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
van een leuke fokster wil ik best ontvangen.
wel ook best 2 kaarten sturen
Tof, ik voeg je toe!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef Crip het volgende:
Wil ook wel 2 kaartjes versturen, xoxo.
ik ben ook ontvanger hequote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof, ik zet je erbij.
Nu nog hopen dat er ontvangers komen, maar dat lukt vast wel
goeie tipquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
is dit srs. ;oquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
Ja, klopt inderdaad. Zal dit ook even in de OP zetten!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is dat je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
is dit srs. ;o
Criplipstickkusje op de envelop it is
Geldt dit ook in Spanje?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrijdag 12 februari kan iedereen zijn of haar valentijnskaarten gratis versturen. Enige voorwaarde is dat je een echte kus met lippenstift plaatst op het postzegelvakje van je envelop of kaart en dat je het op vrijdag 12 februari voor 17:00 uur verstuurt.
Moet je even je adres dm'en/pm'en waar het kaartje heen moetquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geldt dit ook in Spanje?
Ik wil vrouwens ook wel een kaartje terug.
Interessant.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo cute dit, ben nu echt excited weet nie wrm.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jahttp://www.postnl.nl/campagnes/kaartje/
Nee helaasquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geldt dit ook in Spanje?
Ik wil vrouwens ook wel een kaartje terug.
quote:Het betreft een tijdelijke Actie die uitsluitend plaatsvindt op vrijdag 12februari2016 en wordt gehouden in Nederland
Ik zet je erbijquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben morgen wel wat laat vrij maaruhm wil ook wel kaartje sturen.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat mijn kaartje nooit meer op tijd aan zou komen, maar bij deze een valentijnskaartje voor iedereen die er een nodig heeft:
[ afbeelding ]
Tof, ik voeg je toe aan de OP!quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:12 schreef DW457 het volgende:
Count me in als gever. Lijkt me tof om iemand n hart onder de riem te steken met n fijne boodschap.
Zet je ook in de OPquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:12 schreef Jano9 het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart gekregen! Maar ik wil wel iemand blij maken, dus ik doe mee.
Zullen vast mensen die een kaartje meer nodig hebben dan ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zet je ook in de OPals je er ook een wilt ontvangen moet je even een DM'etje sturen
DM je adress nu maar ;pquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zullen vast mensen die een kaartje meer nodig hebben dan ik. Hopelijk wordt deze actie een succes
We hebben momenteel heel wat meer gevers dan nemers, dus dm gerust hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zullen vast mensen die een kaartje meer nodig hebben dan ik. Hopelijk wordt deze actie een succes
Haha neequote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben momenteel heel wat meer gevers dan nemers, dus dm gerust hoor
Komt goedquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:27 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Haha nee! Iemand anders heeft er meer recht op dan ik, wil graag iemand een hart onder de riem steken
.
Waar kan mijn kaart voor jou naar toe?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben morgen wel wat laat vrij maaruhm wil ook wel kaartje sturen.
Pc hooftstraat 11, amsterdamscoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar kan mijn kaart voor jou naar toe?
oke, is verstuurdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pc hooftstraat 11, amsterdamsco
Daar woon je voor de deur?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pc hooftstraat 11, amsterdamsco
Denk niet dat het een kwestie is van heel eenzaam voelen of niet zonder kunnen is. Soms is het gewoon erg fijn om eens iets liefs en fijns te horen en daar is deze actie wel erg geschikt voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
Crip mag mij altijd een kaartje sturen natuurlijk, maar ik voel me niet dusdanig eenzaam dat ik het zonder kaartje niet red
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
Crip mag mij altijd een kaartje sturen natuurlijk, maar ik voel me niet dusdanig eenzaam dat ik het zonder kaartje niet red
Ander leuk kaartje mag op zich ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:53 schreef Polenbatser het volgende:
Ik wil wel een kaartje ontvangen en wil er ook wel eentje sturen. Woon wel in Tsjechië, dus hij is niet meer op tijd voor Valentijnsdag, plus extra verzendkosten en die shit. Moet het ook een speciaal Valentijnsdagkaartje zijn of mag gewoon een ander leuk kaartje ook?
Top!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ander leuk kaartje mag op zich ookik zet je op de lijst en zal een ontvanger + gever voor je regelen (heb nog wel even je adres nodig in DM)
Top!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:59 schreef Crip het volgende:
Ik heb 2 matches toot, Vinnie ga ik ook 1 versturen.
Ga nu de kaartjes halen xo
Komt in ordequote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:05 schreef Christian_Henderson het volgende:
Ik ken wel iemand die het zeker leuk zou vinden om een kaartje te ontvangen.
dus kan je ook naar iemand anders een kaartje sturen?
ik wil wel een kaartje van jouquote:
ik een naaktfoto van jouquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil wel een kaartje van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja leuk idee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:38 schreef Jano9 het volgende:
Kaartje zal vandaag nog verzonden worden en is dus morgen bij de persoon thuis! Misschien leuk als alle ontvangers het ontvangen kaartje posten in het topic!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja leuk idee.
En sws even handig om te laten weten ofze aan zijn gekomen
post plsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:41 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mijn kaartje ontvangen. Erg lief!
Kan helaas geen foto maken.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef Crip het volgende:
Wil ook wel 2 kaartjes versturen, xoxo.
maar je gaat ook met kano beetje jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
Mijn handschrift is wel echt ugly, sry daarvoor.
Het is nu openbaar Tailfox
ja sryquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar je gaat ook met kano beetje jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |