Gewoon lekker genieten van die reep. En dan even knallen en naderhand voelt dat heerlijk!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga hier maar niet meer lezen tot ik gesport heb en thuis ben. Heb nu al trek. Straks nog even de laatste minimueslireep in de auto opeten, half uurtje ofzo spinnen (moet echt even) en dan weekend, maar eerst nog naar huis rijden... en de hele snelweg staat nu nog vast... dus ik blijf nog maar even zitten..
Waarom zou ik niet genieten van die reep?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:43 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van die reep. En dan even knallen en naderhand voelt dat heerlijk!
Kan je d'r weer tegenaan!
Nouja...met al dat eten wat hier voorbij komt... kan me voorstellen dat je denkt heb geen zin in dat ding wil wat anders....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet genieten van die reep?
+1quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Omdat mueslirepen vaak naar karton smaken
Ja dat maakt wel een wereld van verschil denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:49 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Valt toch best mee? Tenminste.. ik maak ze zelf...
Het is me gelukt, niks gehaald behalve vis, broccoli en rostirondjes voor mijn vriend en zoete aardappelblokjes voor mijquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat maakt wel een wereld van verschil denk ik
Oh en Sjeen als je nog tijd hebt morgen: heb je de ondergrondstoer al gedaan? Dat vond ik echt indrukwekkend!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Geweldige ervaring rijker, restaurant in een oude fabriekshal. Geweldig gegeten
Nu alles vast wat inpakken, morgen weer naar huis.
Wat sympathiek!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Het was alleen wel veulsteveul en paste niet in mijn vriezer. Dus ben ik een rondje wezen wandelen langs de in het dorp wonende bandleden en heb overal een tweepersoonsbakje afgeleverd. Hopla, 13duizend stappen :-) En gezellig ook nog!
had ik voor gekeken, maar ze hadden deze week geen toer die ook geschikt was voor kinderen jammergenoeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh en Sjeen als je nog tijd hebt morgen: heb je de ondergrondstoer al gedaan? Dat vond ik echt indrukwekkend!
Nah het was ook een cadeautje voor de band en niet voor mij alleen, dus ik vond het wel logisch.quote:
En een plantenspuit!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:19 schreef MutedFaith het volgende:
Dus morgenochtend nog maar even snel een nieuwe kabel halen. En een buis, slang of andere kabelbeschermer.
Die hebben we. Voor de katten. Maar daar is ze niet van onder de indruk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |