Dat telt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
En dat houdt inderdaad in dat mijn groente vandaag beperkt was tot de kikkererwten in de hummus en de inhoud van de tomatensoep vanmiddag.
jij bent toch een beetje mijn cosmic lifestyle twinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:16 schreef Sjeen het volgende:
Afvallen is easy, op gewicht blijven niet, vind ik...
ik geloof het welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent toch een beetje mijn cosmic lifestyle twin
Hier staat ie lekker te pruttelenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:07 schreef MutedFaith het volgende:
Vrouw is toch niet in Maastricht geweest. Dus ik moet nog even iets anders te eten verzinnen voor vanavond.
Die beef in guinness pie maar eens terugzoeken.
Hoppa! niks mis mee!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:17 schreef MutedFaith het volgende:
in de diepvries lag nog een pak roerbakgroenten. En een kipschnitzel. en ik had nog wat aardappels.
Voila. Een avondeten.
En straks nog kwark met pomelo
En dat was?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:22 schreef LPFAN het volgende:
mijn avondeten was niet te etenBen nu in dubio wat ik nu moet doen, denk dat ik zo ff een maaltijdsalade ga scoren bij de ah ofzo. geen idee.
Kabeljauw van de jumbo uit de diepvries.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt he... paprika, courgette, champignons, beetje olijfolie, wat tijm en dan gewoon heel lang in de hete oven!
Ik bedenk me nu dat er ook nog wel wat ui doorheen had gekund. Maar erg lekker! En dan wat kipfilet met wat kruiden en de zoete aardappelfrietjes met wat rozemarijn en ik heb echt superlekker gegeten!
En nu is het op.![]()
Klinkt erg lekker!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt he... paprika, courgette, champignons, beetje olijfolie, wat tijm en dan gewoon heel lang in de hete oven!
Ik bedenk me nu dat er ook nog wel wat ui doorheen had gekund. Maar erg lekker! En dan wat kipfilet met wat kruiden en de zoete aardappelfrietjes met wat rozemarijn en ik heb echt superlekker gegeten!
En nu is het op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |