Nee ik kan dat dus echt nietquote:Op maandag 15 februari 2016 08:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je 's morgens 19km kunt lopen op 2 broodjes en een banaan, ik moet zelf altijd redelijk zwaar ontbijten als ik 's morgens wil sporten.
Gewoon doen, want uiteindelijk doe jij het maar mooi wel en zij niet!quote:Op maandag 15 februari 2016 09:22 schreef Barreltje het volgende:
Moeders ..![]()
Ik ga vandaag hardlopen vanaf kantoor..
EN nu ben ik ineens enorm zelf bewust.. want straks zien al mijn collega's me in mijn strakke broek en alles en gaan ze lachen want "moet je die dike barreltje nou zien die een poging tot hardlopen doet hahah! " de uitgang van het gebouw is dan ook naast de kantine en ik ga hardlopen tijdens de lunch![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal uiteindelijk wel meevallen, maar ik moet me zo wel even over dat moment heen gaan zetten
16KM!quote:
Het is al prachtig weer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat goed dat je dat doet, Barreltjeik ga als het beter weer is fietsen naar m'n werk (13km enkele reis) en dat vind ik al heel wat
Dat was hier (Amsterdam) gister. Bahquote:Op maandag 15 februari 2016 11:54 schreef MutedFaith het volgende:
Hier is 't anders nog steeds koud, nat en met sneeuw en zulks.
Hier ookquote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Met de deuren dicht en de kachel aan lijkt het hier wel lente, echt een stralend zonnetje
Nice! Die collega's weten ook niet wat ze missen.. het is superfijn om na een hardlooprondje weer helemaal fris en productief aan het werk te kunnen. Helaas heb ik hier geen douche, anders zou ik het ook vaak doen!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Barreltje het volgende:
Made it
nu met een knal rood gezicht weer voor de computer
Heerlijk in het zonnetje gelopen, al bleek mijn uitgestippelde route geblokkeerd te zijn door werkzaamheden, dus moest ik even onder een hekwerk door ( en dat Paste!!![]()
![]()
)
maar uiteindelijk een rondje van 6.1 km ( hardlopen En wandelen! )
* Barreltje is even super trots en heft al helemaal zin in donderdag!
ohw.. en nogmaals dank voor de suggesties ook.. ook namens mijn lief die daardoor 1 keer vaker een vriendin thuis op de bank heeft
niks!quote:
haha tijdens de lunch met 2 collega's die net waren wezen zwemmen kwamen we tot de conclusive dat we hier best sportief zijn hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Die collega's weten ook niet wat ze missen.. het is superfijn om na een hardlooprondje weer helemaal fris en productief aan het werk te kunnen. Helaas heb ik hier geen douche, anders zou ik het ook vaak doen!
Wat tof! Hebben ze niet nog wat leuke vacatures bij jou toevallig?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
haha tijdens de lunch met 2 collega's die net waren wezen zwemmen kwamen we tot de conclusive dat we hier best sportief zijn hoorwe hebben een best grote Gym, met geode apparaten. er wordt 1 keer per week boksles, aerobics en yoga gegeven. in de zomer is er 2 keer per week een soortemet van bootcamp/crossfit op het gazon, er is een bedrijven team voor de CPC en andere hardloop evenementen, er is een wielren club er is een zeil club, dus..
zoveel collega's missen niks
SPOILER: werkgezanikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
of 2?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat tof! Hebben ze niet nog wat leuke vacatures bij jou toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |