SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
Ja idd! nog 8 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht voor het ziekenhuis. Ben dan nog steeds veel te zwaar dus ga dan gewoon lekker doorquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:58 schreef Negentiendertig het volgende:
LFPAN 15 kilo kwijtwat goed, hou zo vol!
Dat zijn gewoon 15 pakken suiker die je niet meer meezeult
Ik denk dat Twents en Drents wat dat betreft niet heel veel zal verschillen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Artoo het volgende:
Ik weet niet of dat in heel Nederland verkocht wordt? Het merk dat hier in de supermarkten ligt heet Wiggers en ze worden verkocht als 'Twentsche' baklever- en bloedworst. Die van de slager hier vind ik trouwens ook awesome.
Ok. Ik eet bakworst dit weekend
zo ongeveerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Ritter Sport World.... is dat het snoephuisje van Hans en Grietje op zijn Duits?
Hmm wel gek ja. Misschien ligt het ook aan hoe je je maaltijden verdeelt over de dag. Ik eet vaak een vrij lichte D in verhouding, dus ga al met niet heel volle maag naar bed. Vaak genoeg word ik gewoon wakker met honger, voor ik ga slapen kan ik ook echt al uitkijken naar mijn ontbijt de volgende dagquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef LadyOracle het volgende:
L_T: Ik word zelden wakker met honger. Als ik niet ontbijt, komt dat hongergevoel ook niet tot een uur of vier. Als ik wel ontbijt, heb ik daarna om de paar uur honger. Raar he? Ik eet wel altijd laat, misschien scheelt dat.
Ik had het nog nooit gezien voor ik in Tukkerland ging wonen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Artoo het volgende:
Ik weet niet of dat in heel Nederland verkocht wordt? Het merk dat hier in de supermarkten ligt heet Wiggers en ze worden verkocht als 'Twentsche' baklever- en bloedworst. Die van de slager hier vind ik trouwens ook awesome.
Ok. Ik eet bakworst dit weekend
Ritter Sport World klinkt als een plaats waar ik wil zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:21 schreef Sjeen het volgende:
Bloedworst en balkenbrij
Ik liep vandaag 15 kilometer, we zijn nog steeds in Berlijn Isabeau
En we hebben Russisch ontbeten, 'geluncht' met Kaffee und Kuchen en komen net terug van Street Food Thursday in Markthalle IX, waar ik een goddelijk bordje in cider gemarineerde faux filet heb gegeten
Morgen naar Ritter Sport World en eten bij Tim Raue's La Soupe Populaire![]()
Ben benieuwd naar de weegschaal zondag
Heb jij overal miniporties van of zo of is het hele gezonde taart?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:43 schreef MutedFaith het volgende:
O: Taart
L: Boterhammen met hummus, geitenroomkaas en serranoham
T: Taart
D: TBD
O/L/T is samen 900ish kcal. Dus nog een kleine 1000 over voor mn D en een avondsnack.
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:54 schreef MutedFaith het volgende:
Het is de vezelrijke kwarktaart uit de OP he.. Geen dikke slagroomtaart ofzo. Die is (zoals ik m maak, dus sowieso zonder whey) 'maar' 210 kcal per punt.
Ik concludeer net bij t koffiehalen dat deze riem een nieuw gaatje nodig heeft.
Oh, en 74.8 vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |