Hoe zat het met het Turkse offensief tegen IS?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
IS claim to have repelled a large SAA offensive with Russian CAS near Mahin inflicting 21 casualties & destroying 2 tanks.
http://fr.textsave.org/yXQb
SAA
Hatay, vriend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Giazantep alleen niet. De claim erop is nooit officieel verworpen
Kijk ze toch alle kanten op rennen. Ik moest gewoon lachen, hoezeer ik ook mijn best deed om niet te lachen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jaish al-Izzah TOW hit on loyalist infantry at Tannurah, N. Aleppo
Jaish al-Izzah strafing loyalist infantry at Tannurah, N. Aleppo
#مميز_ جيش العزة شاهد هروب عصابات الاسد تحت ضربات نيران جيش العزة في تلة الطامورة في ريف حلب الشمالي
Jaish al-Izzah TOW hit on infantry cluster at Tannurah, N. Aleppo
SAA weer open en bloot klaar om TOWs te koppen.
beter dan allemaal dezelfde kant op rennen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Kijk ze toch alle kanten op rennen. Ik moest gewoon lachen, hoezeer ik ook mijn best deed om niet te lachen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rebels claim they got "excellent quantities" of ground-to-ground Grad missiles
http://news.trust.org/item/20160212191310-2k8fm
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Charleville het volgende:
salaam aleikum broeders en zusters
klopt dit kaartje een beetje van de situatie van deash?
alhamdoelillah gaat het snel de goede kant op, wens jullie inshallah een fijn weekend
Groetjes Ton
De EU heeft teveel belangen bij IS. Zal dus nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef firefly3 het volgende:
Isis moet ASAP met grondtroepen van de gehele NAVO aangevallen worden. Ze kunnen atoombommen uit noord korea kopen.
......... Illuminatie, zeitgeist en HAARP? Dolfijnen vanuit het centrum van de Aarde?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:53 schreef Infection het volgende:
[..]
De EU heeft teveel belangen bij IS. Zal dus nooit gebeuren.
Zelfs Putin is een reptilian, weet je dat niet eens?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
......... Illuminatie, zeitgeist en HAARP? Dolfijnen vanuit het centrum van de Aarde?
En jij vind dat natuurlijk geweldig dat de bebaarde jihadapen wat raketjes hebben ?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs Putin is een reptilian, weet je dat niet eens?
Hahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:11 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
En jij vind dat natuurlijk geweldig dat de bebaarde jihadapen wat raketjes hebben ?
Dat de door jou bejubelde achterlijke idioten elke dag terrein verliezen negeer je voor het gemak maar even, en in plaats van echt ''bruikbaar'' nieuws te brengen, vermaak je ons met posts van TOW hits op kruiwagens en pick-ups.
Het is inmiddels wel duidelijk dat er op elke reactie die gegeven word op een van je posts niet veel meer uit je komt dan het bovenstaande. Dat zegt natuurlijk wel wat over je niveau.quote:
Je vergeet de tent van 3 tientjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:11 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
En jij vind dat natuurlijk geweldig dat de bebaarde jihadapen wat raketjes hebben ?
Dat de door jou bejubelde achterlijke idioten elke dag terrein verliezen negeer je voor het gemak maar even, en in plaats van echt ''bruikbaar'' nieuws te brengen, vermaak je ons met posts van TOW hits op kruiwagens en pick-ups.
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je de verkeerde hebt gequote.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:11 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Nee hij meent het. Hij is als een idioot die om zich heen slaat maar zelf inhoudelijk niks te brengen heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je de verkeerde hebt gequote.
Jij quote iemand die chroestjov heet en beschuldigt hem er van fan te zijn van de FSA. Ayy lmao, veel nadenken doe jij niet h?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:22 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat er op elke reactie die gegeven word op een van je posts niet veel meer uit je komt dan het bovenstaande. Dat zegt natuurlijk wel wat over je niveau.
BBCquote:A spokesman for the Free Syrian Army said: "We remain sceptical all the time about the Russians."
The conservative Ahrar al-Sham group said that it would not stop fighting until government shelling stopped, safe border crossings were opened for civilians, prisoners released and besieged areas relieved.
Faylaq al-Sham - part of a coalition of seven different groups operating in the north - said that it would not relinquish its weapons until President Assad was removed.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs Putin is een reptilian, weet je dat niet eens?
twitter:abdbozkurt twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 05:32:10#Turkey FM @MevlutCavusoglu says #SaudiArabia will send fighter jets to İncirlik base near #Syria border where US-led coalition operates reageer retweet
twitter:abdbozkurt twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 05:33:45#Turkey FM @MevlutCavusoglu reveals #SaudiArabia advance teams have already deployed to İncirlik base for inspections reageer retweet
twitter:metesohtaoglu twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 09:02:41💥20 #Saudi jets arrived/ joined the coalition force at #Incirlik base #Turkey#KSA reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |