hihaho!quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien sprong er een Vonk over?
Een trap terug...quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar na Georgina en Lauren wel een stapje terug.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
Moet bij Jort altijd aan dit fragment denken:
Jinek en Rutte zijn al een setje, en Jort is de bliksemafleiderquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Leandra het volgende:
Darn, toen ik ze bij het diner aan tafel zag zitten had ik al zoiets van "interessante combinatie..." om vervolgens te bedenken dat Jinek/Rutte nog veel interessanter zou zijn
Rutte en Halina zijn een setje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jinek en Rutte zijn al een setje, en Jort is de bliksemafleider
Dan heb je nooit haar kontje goed gezien. Volgens mij squat ze elke dagquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:25 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Haar gemiddelde lichaam, scheve ogen en octoneus hebben mij nooit aangetrokken.
Nee Rutte en Halina.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jort en Rutte zijn een setje
haha prachtigquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
Lees dit topic BET / Borstenmannen topicquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan heb je nooit haar kontje goed gezien. Volgens mij squat ze elke dag
Hij tikt maandelijks 20k bruto binnen. Dat-ie daar 'maar' 8k netto aan overhoudt, vindt-ie vooral voor zichzelf zielig. Zit overigens al wel leaseauto van ruim ¤ 2400,- / maand (!) bij:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:21 schreef MMXMMX het volgende:
Heeft die kelder nu veel geld of praat hij der alleen over ?
Als hij veel geld heeft dan snap ik wel dat die chick iets met hem wil
Geniaal ditquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
Lolquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen haar zo mooi vinden. Ik zie een kalende vrouw met een eng gezicht wat nog een beetje te redden is met enorm veel make-up, die constant als een bakvis bezig is met haarzelf en hoe geweldig ze wel niet is.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan heb je nooit haar kontje goed gezien. Volgens mij squat ze elke dag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |