Femkequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze hier linkse wegkijkers bespieden.
Dat schijnt inderdaad doorgaans een aangeboren afwijking te zijn.quote:
Iedereen nu beetje achter Jesse aankopen, terwijl Femke in alle opzichten duizend keer beter was.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Femke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is ze nog steeds een vrouw trouwens.
Bek dicht nicht. Femke was tof hoor, maar de enige reden dat jij dat vindt is omdat ze tot de rechterflank van GroenLinks behoort.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iedereen nu beetje achter Jesse aankopen, terwijl Femke in alle opzichten duizend keer beter was.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas val ik alleen op vrouwen.
Dus jij valt op iets waar je aardig wat mis mee vindt? Oké.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas val ik alleen op vrouwen.
Niemand is perfect, Bob.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus jij valt op iets waar je aardig wat mis mee vindt? Oké.
Dat is exact mijn probleem, ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tieten, bibsen en vagijnen maken veel goed gelukkig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit is meer mijn middaghumeur.quote:
Brr.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tieten, bibsen en vagijnen maken veel goed gelukkig.
Dus het uiterlijk compenseert het innerlijk? Zou je iemand van het vrouwelijk geslacht welke zich als een vent zou gedragen aantrekkelijker vinden?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tieten, bibsen en vagijnen maken veel goed gelukkig.
Zijn er al jubeltopics waarin men dolblij is dat die 11 procent hier in ieder geval niet heen komt als gelukszoeker?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:54 schreef Gutmensch het volgende:
'Ruim 11 procent Syrische bevolking dood of gewond'
Ik zei 'veel', niet 'alles'.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus het uiterlijk compenseert het innerlijk? Zou je iemand van het vrouwelijk geslacht welke zich als een vent zou gedragen aantrekkelijker vinden?
470.000 doden. Onvoorstelbaar wat een leed.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:54 schreef Gutmensch het volgende:
'Ruim 11 procent Syrische bevolking dood of gewond'
Nee, want de vrouwelijkheid maakt ook aantrekkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus het uiterlijk compenseert het innerlijk? Zou je iemand van het vrouwelijk geslacht welke zich als een vent zou gedragen aantrekkelijker vinden?
Gelukkig gaan "wij" nu ook meebombarderen in Syrië.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
470.000 doden. Onvoorstelbaar wat een leed.
Ongetwijfeld, in dat forum on the dark side.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn er al jubeltopics waarin men dolblij is dat die 11 procent hier in ieder geval niet heen komt als gelukszoeker?
Ik vind het maar een dubieus idee. Het levert volgens mij alleen maar meer doden op en speelt Assad in de kaart.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gelukkig gaan "wij" nu ook meebombarderen in Syrië.
Ja, en de Syrische bevolking heeft er weer een afzender bij om pakketjes van te ontwijken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar een dubieus idee. Het levert volgens mij alleen maar meer doden op en speelt Assad in de kaart.
Het is om droevig van te worden. Maar we moesten zonodig de Amerikanen steunen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, en de Syrische bevolking heeft er weer een afzender bij om pakketjes van te ontwijken.
En er komt geen eind aan. De oplossing raakt alleen maar verder uit zicht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
470.000 doden. Onvoorstelbaar wat een leed.
Dat idee heb ik ook. Ik ben maar een leek, maar mij lijkt dat je met enkel bombarderen alleen maar nieuwe burgerslachtoffers maakt en mensen die hierheen komen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
En er komt geen eind aan. De oplossing raakt alleen maar verder uit zicht.
Ik ben er ook niet van overtuigd dat meer bommen en geweld de ellende van bommen en geweld gaat oplossen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar een dubieus idee. Het levert volgens mij alleen maar meer doden op en speelt Assad in de kaart.
Integendeel. Het einde komt steeds dichterbij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
En er komt geen eind aan. De oplossing raakt alleen maar verder uit zicht.
Mij lijkt dat er daar eerst eens rust moet komen bij alle partijen. En dan overleggen. Maar dat ging al mis toen Assad tijdens de besprekingen gewoon bleef bombarderen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van overtuigd dat meer bommen en geweld de ellende van bommen en geweld gaat oplossen.
Mwah, een paar goede grapjes op zo'n Correspondents' Dinner doen wonderen voor de peilingen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
Ik denk niet dat Assad herkozen wordt.
Zolang Assad geen fatsoenlijke optie heeft om in een ander land veilig te kunnen pensioneren (zoals Idi Amin dat in S.A. en Mobutu in Marokko dat deden) blijft zo'n man zitten waar hij zit. De andere optie is om te eindigen als Khadaffi, en daar heeft hij natuurlijk weinig zin in.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
Ik denk niet dat Assad herkozen wordt.
Chronologisch komt het einde inderdaad steeds dichterbij, ja. No shit. De internationale ontwikkelingen wijzen daar echter niet op. Als Aleppo valt aan de Russen en Assad heb je er weer honderdduizenden ontheemden bij. Ondertussen bombardeert inmiddels ook de VS de oppositie. Turkije dreigt de grenzen open te gooien wat nog veel meer mensen aan zal zuigen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Integendeel. Het einde komt steeds dichterbij.
Bij elke dode neemt de zin om verder te vechten af.
In dat geval heeft Assad geluk en zal het des te sneller klaar zijn. Als Aleppo en de rest van de IS-dierentuin valt neemt een normale machthebber het weer over en kan iedereen verder met z'n leven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chronologisch komt het einde inderdaad steeds dichterbij, ja. No shit. De internationale ontwikkelingen wijzen daar echter niet op. Als Aleppo valt aan de Russen en Assad heb je er weer honderdduizenden ontheemden bij. Ondertussen bombardeert inmiddels ook de VS de oppositie. Turkije dreigt de grenzen open te gooien wat nog veel meer mensen aan zal zuigen.
Ah, oké. We moeten gewoon ff een normale machthebber op die stoel zetten. En die vluchtelingen merk je eigenlijk niks van.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In dat geval heeft Assad geluk en zal het des te sneller klaar zijn. Als Aleppo en de rest van de IS-dierentuin valt neemt een normale machthebber het weer over en kan iedereen verder met z'n leven.
Kan best inderdaad dat vele Syriërs dan weer naar Europa trekken. Samen met veel meer economische migranten. Zou ik ook doen. Geen grensbewaking en veel meer kans op een fijn leven in het mooie Europa.
Oké.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:56 schreef Ryon het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Wat de..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |