abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159841781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Voor de kritische kijker, maar ik zag veel lachende gezichten, goede kijkcijfers, positieve reacties in de nabeschouwing bij Jinek. Het is weer eens iets nieuws en Rutte liet een andere kant van zichzelf zien.

Ik vond de grappen en voordracht matig, dat doen ze in Amerika beter, maar het zal ongetwijfeld goed zijn voor het imago van Rutte.
Die lachende gezichten waren vooral heel nep omdat de camera op ze gericht stond. Je kon het zien aan de ogen.
pi_159841789
quote:

[..]

Voor de kritische kijker, maar ik zag veel lachende gezichten, goede kijkcijfers, positieve reacties in de nabeschouwing bij Jinek. Het is weer eens iets nieuws en Rutte liet een andere kant van zichzelf zien.

Ik vond de grappen en voordracht matig, dat doen ze in Amerika beter, maar het zal ongetwijfeld goed zijn voor het imago van Rutte.
toch heeft rutte iets vals. hij doet mij soms een beetje denken aan een wezel ofzo. :Y die zijn ook altijd zo vals ;)
pi_159841810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:05 schreef Dven het volgende:
Maar is ze een beetje lekker
Dit vraag ik me nu ook wel af
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:23:54 #154
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159842299
quote:

En dat is toch precies de taak van het kritische journaille, hè, de premier een duwtje in de rug geven!

:{.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:38:10 #155
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_159842818
Alle sluizen staan zo open om voortaan keihard op de 'man' en het karakter te gaan spelen.

Zelf vind ik het weinig "presidentieel" en zelfs goedkoop om in dit soort dingen te zwaaien met grappen in/uit de persoonlijke levenssfeer.

Lachen toch.... humor moet je tegen kunnen zegt een pestkop die alleen maar uit is op z'n eigenbelang te kunnen stralen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_159842932
Er was niks hards aan die grap.
pi_159842958
Ik ben het wel met Slagter eens dat dit de enige grap was die echt op de persoon was gespeeld. In die zin kan ik me voorstellen dat hij zich aangevallen voelt. Vond het ook niet echt een nette grap, maar die reactie is ook wel weer erg zuur.
Somebody that I used to know
pi_159843086
quote:

[..]

De Amerikanen hebben hier ook al iets langer ervaring mee, de grappen worden geleverd door de betere comedians aldaar, bij Rutte had ik het idee dat het uit de mouw van dat wandelende skelet Dolf Jansen kwam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:49:15 #159
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159843202
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben het wel met Slagter eens dat dit de enige grap was die echt op de persoon was gespeeld. In die zin kan ik me voorstellen dat hij zich aangevallen voelt. Vond het ook niet echt een nette grap, maar die reactie is ook wel weer erg zuur.
Ah joh, móet kunnen! Toch maar een geintje? Politici en journalisten onder mekaar en dat voor het oog van de natie! Harstikke gezellûg! Nou geen feestjes bederven hè? Zuurpruim!

Een en al spin en propaganda, mensen. We staan erbij en kijken ernaar.
pi_159843477
http://nos.nl/artikel/208(...)-rutte-ongepast.html

Rutte die al lachend zijn ''welgemeende excuses'' maakt , ook aan iedereen die niet genoemd is.

En Jan Slagter die gewoon netjes blijft en er eigenlijk niet eens op wil reageren.

Bij mij heeft Rutte geen punten gescoord.
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:16:17 #161
165633 eriksd
The grand facade...
pi_159844024
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ah joh, móet kunnen! Toch maar een geintje? Politici en journalisten onder mekaar en dat voor het oog van de natie! Harstikke gezellûg! Nou geen feestjes bederven hè? Zuurpruim!

:')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_159844067
Toch uit nieuwsgierigheid maar even het filmpje gaan kijken. Ik snap allereerst niet waarom al die mensen hier zo vrolijk worden van hoe die Slagter kijkt. Heeft die man iets verkeerd gedaan? Heeft hij ook de zusjes van de users hier geneukt? Kan me wel voorstellen dat mensen een grapje kunnen waarderen. Maar laten we dan ook nooit meer een wanklank horen over de grapjes van een Wilders of Donald Trump.

De grap is wel geinig, een glimlach waard. Maar dan zie je die zaal vol journalisten bulderend van het lachen. Ze zullen wel gedacht hebben: vooral hard lachen, dan vindt Mark mij een toffe peer. Het is niet echt waardig voor de functie van premier, maar dat geldt voor wel meer dingen die die man zegt. Hij kan nooit een vraag beantwoorden op een manier dat je denkt: hier staat iemand, hier spreekt een regeringsleider. Komt ook doordat verslaggevers nooit doorvragen bij hem. Te druk met 'gewetensvragen' zoals: 'Zal ik een staande ovatie geven? Oh shit, iedereen staat, en Frits Wester kijkt boos naar mij!'
pi_159844220
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

hahahahahaha _O-
pi_159844281
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

:')
Overdreven gelul.

De politiek en journalistiek hebben samen een leuke avond. Nou poeh poeh.

Ik kan jullie alvast verklappen dat het gezellige samenzijn tussen politici en het journaille veel vaker gebeurt. Op alle niveaus. En daar is niets mis mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:24:47 #165
66825 Reya
Fier Wallon
pi_159844335
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overdreven gelul.

Ik kan jullie alvast verklappen dat het gezellige samenzijn tussen politici en het journaille veel vaker gebeurt. Op alle niveaus. En daar is niets mis mee.
Zou wat zijn als jij zegt dat het verkeerd is B-)
pi_159844372
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:17 schreef Vasilevski het volgende:
Toch uit nieuwsgierigheid maar even het filmpje gaan kijken. Ik snap allereerst niet waarom al die mensen hier zo vrolijk worden van hoe die Slagter kijkt. Heeft die man iets verkeerd gedaan? Heeft hij ook de zusjes van de users hier geneukt? Kan me wel voorstellen dat mensen een grapje kunnen waarderen. Maar laten we dan ook nooit meer een wanklank horen over de grapjes van een Wilders of Donald Trump.

De grap is wel geinig, een glimlach waard. Maar dan zie je die zaal vol journalisten bulderend van het lachen. Ze zullen wel gedacht hebben: vooral hard lachen, dan vindt Mark mij een toffe peer. Het is niet echt waardig voor de functie van premier, maar dat geldt voor wel meer dingen die die man zegt. Hij kan nooit een vraag beantwoorden op een manier dat je denkt: hier staat iemand, hier spreekt een regeringsleider. Komt ook doordat verslaggevers nooit doorvragen bij hem. Te druk met 'gewetensvragen' zoals: 'Zal ik een staande ovatie geven? Oh shit, iedereen staat, en Frits Wester kijkt boos naar mij!'
hier ben ik het helemaal mee eens. :Y
pi_159844402
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:24 schreef Reya het volgende:

[..]

Zou wat zijn als jij zegt dat het verkeerd is B-)
Dan gooi ik redelijk m'n eigen glazen in, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:35:02 #168
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159844660
quote:
Overdreven gelul.

En weer een ruggengraatloze klaploper die van de bitterballen heeft gesnoept.
pi_159845673
quote:

[..]

Overdreven gelul.

Dat is niet per se verkeerd inderdaad. Als journalist moet je nu eenmaal mensen te vriend houden om aan nieuws te komen. Maar het is onzin om te zeggen dat er 'niets' mis mee is. Je hebt er genoeg tussen die veel te close worden met de mensen die ze moeten controleren.

Volledige onafhankelijkheid is onmogelijk. Maar je kunt het wel gebruiken als doel om naar toe te werken. Zorgen dat je vandaag minder afhankelijk bent dan gisteren. Je bent onafhankelijker als je je niet geroepen voelt om daar te gaan staan en je handen stuk te klappen. Je bent onafhankelijker als je überhaupt je reet afveegt met dit soort pseudo-Amerikaanse feestjes.

Een onafhankelijk medium is een medium dat niet elke poep en scheet van een Mark Rutte afdrukt alsof het breaking news is. Dat is een hoofdredacteur die zegt: 'Luister Mark, je bent een aardige jongen, maar als je niks serieus inhoudelijks te zeggen hebt, dan nemen wij jou ook niet meer serieus.'

Het leuke is dat dat Amerikaanse diner ooit begonnen is als poging van de journalisten om meer openheid van de president te krijgen. Het is daar nu ook omstreden, maar de intentie was ooit wel goed. Hier in Nederland is het gewoon een lege imitatie, met als enig overkoepelend idee dat het wel geinig zou zijn.
pi_159845793
quote:

Dat doet me denken aan menig bedrijfsborrel, waarbij de directeur een praatje doet. Ook een paar niet grappige grappen vertelt, maar waarbij er altijd gelachen wordt.
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:13:30 #171
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159845948
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef luxerobots het volgende:

Dat doet me denken aan menig bedrijfsborrel, waarbij de directeur een praatje doet. Ook een paar niet grappige grappen vertelt, maar waarbij er altijd gelachen wordt.
Op zo'n bedrijfsborrel staan allemaal loonslaven onder wiens salarisstrook elke maand de handtekening van de directeur staat.
Dit zijn journalisten die de macht moeten controleren en van wie je derhalve onafhankelijkheid mag verwachten.
Maar hé, als het maar lollig is, niet? Er is tegenwoordig al zo weinig om te lachen. :').
pi_159845989
quote:

De grap is wel geinig, een glimlach waard. Maar dan zie je die zaal vol journalisten bulderend van het lachen. Ze zullen wel gedacht hebben: vooral hard lachen, dan vindt Mark mij een toffe peer.
Misschien hebben ze ook wel gedacht: haha, zolang hij iemand anders pakt, ben ik veilig.
Somebody that I used to know
pi_159846874
Ze hebben geen relatie, laat Slagter weten: http://www.joop.nl/nieuws(...)ngepast-voor-premier

Ze gaan wrs alleen af en toe knikkeren samen.
I´m back.
pi_159847537
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Op zo'n bedrijfsborrel staan allemaal loonslaven onder wiens salarisstrook elke maand de handtekening van de directeur staat.
Dit zijn journalisten die de macht moeten controleren en van wie je derhalve onafhankelijkheid mag verwachten.
Maar hé, als het maar lollig is, niet? Er is tegenwoordig al zo weinig om te lachen. :').
En die taak met de bijbehorende onafhankelijkheid kunnen ze, nadat Mark Rutte ze aan het lachen heeft gemaakt, onmogelijk nog goed uitvoeren?
pi_159847581
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we jou nog.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')