Die lachende gezichten waren vooral heel nep omdat de camera op ze gericht stond. Je kon het zien aan de ogen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor de kritische kijker, maar ik zag veel lachende gezichten, goede kijkcijfers, positieve reacties in de nabeschouwing bij Jinek. Het is weer eens iets nieuws en Rutte liet een andere kant van zichzelf zien.
Ik vond de grappen en voordracht matig, dat doen ze in Amerika beter, maar het zal ongetwijfeld goed zijn voor het imago van Rutte.
toch heeft rutte iets vals. hij doet mij soms een beetje denken aan een wezel ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor de kritische kijker, maar ik zag veel lachende gezichten, goede kijkcijfers, positieve reacties in de nabeschouwing bij Jinek. Het is weer eens iets nieuws en Rutte liet een andere kant van zichzelf zien.
Ik vond de grappen en voordracht matig, dat doen ze in Amerika beter, maar het zal ongetwijfeld goed zijn voor het imago van Rutte.
Dit vraag ik me nu ook wel afquote:
En dat is toch precies de taak van het kritische journaille, hè, de premier een duwtje in de rug geven!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:04 schreef luxerobots het volgende:
De Amerikanen hebben hier ook al iets langer ervaring mee, de grappen worden geleverd door de betere comedians aldaar, bij Rutte had ik het idee dat het uit de mouw van dat wandelende skelet Dolf Jansen kwam.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah joh, móet kunnen! Toch maar een geintje? Politici en journalisten onder mekaar en dat voor het oog van de natie! Harstikke gezellûg! Nou geen feestjes bederven hè? Zuurpruim!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben het wel met Slagter eens dat dit de enige grap was die echt op de persoon was gespeeld. In die zin kan ik me voorstellen dat hij zich aangevallen voelt. Vond het ook niet echt een nette grap, maar die reactie is ook wel weer erg zuur.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ah joh, móet kunnen! Toch maar een geintje? Politici en journalisten onder mekaar en dat voor het oog van de natie! Harstikke gezellûg! Nou geen feestjes bederven hè? Zuurpruim!.
Een en al spin en propaganda, mensen. We staan erbij en kijken ernaar.
hahahahahahaquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ah joh, móet kunnen! Toch maar een geintje? Politici en journalisten onder mekaar en dat voor het oog van de natie! Harstikke gezellûg! Nou geen feestjes bederven hè? Zuurpruim!.
Een en al spin en propaganda, mensen. We staan erbij en kijken ernaar.
Overdreven gelul.quote:
Zou wat zijn als jij zegt dat het verkeerd isquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overdreven gelul.
De politiek en journalistiek hebben samen een leuke avond. Nou poeh poeh.
Ik kan jullie alvast verklappen dat het gezellige samenzijn tussen politici en het journaille veel vaker gebeurt. Op alle niveaus. En daar is niets mis mee.
hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:17 schreef Vasilevski het volgende:
Toch uit nieuwsgierigheid maar even het filmpje gaan kijken. Ik snap allereerst niet waarom al die mensen hier zo vrolijk worden van hoe die Slagter kijkt. Heeft die man iets verkeerd gedaan? Heeft hij ook de zusjes van de users hier geneukt? Kan me wel voorstellen dat mensen een grapje kunnen waarderen. Maar laten we dan ook nooit meer een wanklank horen over de grapjes van een Wilders of Donald Trump.
De grap is wel geinig, een glimlach waard. Maar dan zie je die zaal vol journalisten bulderend van het lachen. Ze zullen wel gedacht hebben: vooral hard lachen, dan vindt Mark mij een toffe peer. Het is niet echt waardig voor de functie van premier, maar dat geldt voor wel meer dingen die die man zegt. Hij kan nooit een vraag beantwoorden op een manier dat je denkt: hier staat iemand, hier spreekt een regeringsleider. Komt ook doordat verslaggevers nooit doorvragen bij hem. Te druk met 'gewetensvragen' zoals: 'Zal ik een staande ovatie geven? Oh shit, iedereen staat, en Frits Wester kijkt boos naar mij!'
Dan gooi ik redelijk m'n eigen glazen in, inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou wat zijn als jij zegt dat het verkeerd is
En weer een ruggengraatloze klaploper die van de bitterballen heeft gesnoept.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Overdreven gelul.
Ik kan jullie alvast verklappen dat het gezellige samenzijn tussen politici en het journaille veel vaker gebeurt. Op alle niveaus. En daar is niets mis mee.
Dat is niet per se verkeerd inderdaad. Als journalist moet je nu eenmaal mensen te vriend houden om aan nieuws te komen. Maar het is onzin om te zeggen dat er 'niets' mis mee is. Je hebt er genoeg tussen die veel te close worden met de mensen die ze moeten controleren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overdreven gelul.
Dat doet me denken aan menig bedrijfsborrel, waarbij de directeur een praatje doet. Ook een paar niet grappige grappen vertelt, maar waarbij er altijd gelachen wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:17 schreef Vasilevski het volgende:
Toch uit nieuwsgierigheid maar even het filmpje gaan kijken. Ik snap allereerst niet waarom al die mensen hier zo vrolijk worden van hoe die Slagter kijkt. Heeft die man iets verkeerd gedaan? Heeft hij ook de zusjes van de users hier geneukt? Kan me wel voorstellen dat mensen een grapje kunnen waarderen. Maar laten we dan ook nooit meer een wanklank horen over de grapjes van een Wilders of Donald Trump.
De grap is wel geinig, een glimlach waard. Maar dan zie je die zaal vol journalisten bulderend van het lachen. Ze zullen wel gedacht hebben: vooral hard lachen, dan vindt Mark mij een toffe peer. Het is niet echt waardig voor de functie van premier, maar dat geldt voor wel meer dingen die die man zegt. Hij kan nooit een vraag beantwoorden op een manier dat je denkt: hier staat iemand, hier spreekt een regeringsleider. Komt ook doordat verslaggevers nooit doorvragen bij hem. Te druk met 'gewetensvragen' zoals: 'Zal ik een staande ovatie geven? Oh shit, iedereen staat, en Frits Wester kijkt boos naar mij!'
Op zo'n bedrijfsborrel staan allemaal loonslaven onder wiens salarisstrook elke maand de handtekening van de directeur staat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef luxerobots het volgende:
Dat doet me denken aan menig bedrijfsborrel, waarbij de directeur een praatje doet. Ook een paar niet grappige grappen vertelt, maar waarbij er altijd gelachen wordt.
Misschien hebben ze ook wel gedacht: haha, zolang hij iemand anders pakt, ben ik veilig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:17 schreef Vasilevski het volgende:
De grap is wel geinig, een glimlach waard. Maar dan zie je die zaal vol journalisten bulderend van het lachen. Ze zullen wel gedacht hebben: vooral hard lachen, dan vindt Mark mij een toffe peer.
En die taak met de bijbehorende onafhankelijkheid kunnen ze, nadat Mark Rutte ze aan het lachen heeft gemaakt, onmogelijk nog goed uitvoeren?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Op zo'n bedrijfsborrel staan allemaal loonslaven onder wiens salarisstrook elke maand de handtekening van de directeur staat.
Dit zijn journalisten die de macht moeten controleren en van wie je derhalve onafhankelijkheid mag verwachten.
Maar hé, als het maar lollig is, niet? Er is tegenwoordig al zo weinig om te lachen..
Gelukkig hebben we jou nog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Op zo'n bedrijfsborrel staan allemaal loonslaven onder wiens salarisstrook elke maand de handtekening van de directeur staat.
Dit zijn journalisten die de macht moeten controleren en van wie je derhalve onafhankelijkheid mag verwachten.
Maar hé, als het maar lollig is, niet? Er is tegenwoordig al zo weinig om te lachen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |