abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159834763
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Journalisten klappen niet.
Het is niet een persconferentie. Één keer per jaar kiezen ze er allemaal zelf voor om er een gezellige avond van te maken met de Minister-President. Als hij dan klaar is met zijn grappen kan er toch wel een applausje van af. Moeten ze allemaal muisstil blijven? Dat is pas asociaal.
pi_159834831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is niet een persconferentie. Één keer per jaar kiezen ze er allemaal zelf voor om er een gezellige avond van te maken met de Minister-President. Als hij dan klaar is met zijn grappen kan er toch wel een applausje van af. Moeten ze allemaal muisstil blijven? Dat is pas asociaal.
Ik vond het ook wat gek. Maar goed, dat was hun verklaring.

Klopt overigen wel dat je als journalist niet gaat lopen klappen bij gelegenheden waar de rest van de zaal dat wel doet. Dit lijkt mij echter iets anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159835640
Lekker Mark!
pi_159836361
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Overigens ook wel mooi dat Rutte de naam van Slagter helemaal niet noemde. Denk dat er een grote groep Nederlanders was die de grap helemaal niet snapte (of hem anders opvatten). Door nu zo nadrukkelijk in de media te verschijnen, weet in ieder geval heel Nederland het :D
Die link was toch echt niet zo moeilijk te leggen, vanaf het moment dat hij begon over de dochter van Marijnissen werd Slagter onmiddellijk in beeld gebracht. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 15:13:37 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_159836386
Volledig met Jan eens. Privé hou je erbuiten, behalve als je jezelf op de hak neemt. Dan mag het.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_159836678
Zuurpruim
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159837579
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volledig met Jan eens. Privé hou je erbuiten, behalve als je jezelf op de hak neemt. Dan mag het.
Kom nou toch zeg, daar is comedy juist bij uitstek geschikt voor. Volgens jouw logica zou Hannibal Buress dus ook niet de draak mogen steken met de vermeende verkrachtingen van Bill Cosby? Daar varen de comedians juist wel bij, door privezaken van anderen bloot te leggen tijdens een optreden.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 16:08:27 #108
pi_159837660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kom nou toch zeg, daar is comedy juist bij uitstek geschikt voor. Volgens jouw logica zou Hannibal Buress dus ook niet de draak mogen steken met de vermeende verkrachtingen van Bill Cosby?
Lekkere vergelijking, man :') De humor van de president op zo'n avond moet naar mijn mening vooral inhoudelijk/over zakelijke kwesties zijn en niet op de man.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 16:09:52 #109
pi_159837684
Die grap over Jan was puur om hem voor lul te zetten, was verder he-le-maal niks grappigs aan.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_159837743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die grap over Jan was puur om hem voor lul te zetten, was verder he-le-maal niks grappigs aan.
Dat is jouw mening dus, genoeg anderen die het wel grappig vonden.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 16:14:23 #111
pi_159837779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is inderdaad mijn perceptie hierover.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_159837830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

zeker met de blik van die zuurpruim erbij!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159837874
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

zeker met de blik van die zuurpruim erbij!
Precies, die gezichtsuitdrukking vergeet ik nooit meer, sterker nog, ik denk ik hem ga gebruiken als kerstkaart.
pi_159837892
Kun je na gaan iedere keer als je haar geeft zie je dat hoofd van Jan Marijnesen voor je.

Ik zou dat niet kunnen, dapper van Slagter.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_159837937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Precies, die gezichtsuitdrukking vergeet ik nooit meer, sterker nog, ik denk ik hem ga gebruiken als kerstkaart.
thuis effe een screenshot maken :D goed idee!
pi_159837958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

hahahaha ^O^
pi_159837984
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

thuis effe een screenshot maken :D goed idee!
pi_159838016
Tsja, als je zelf een grote mond hebt, kun je wel eens iets terug verwachten.
Whatever...
pi_159838042
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:22 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dank!
pi_159838048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:24 schreef Spanky78 het volgende:
Tsja, als je zelf een grote mond hebt, kun je wel eens iets terug verwachten.
zo zuur kijk ie toch ook weer niet? ik heb toch duidelijk een glimlach bij hem gezien hoor.
pi_159838074
stiekem vond slagter het vast wel grapig denk ik.
pi_159838361
Die grap was juist het enige goeie aan die hele inteeltshow.
Maar ik snap Jan wel over de MP, dit was allemaal naar Amerikaans model en wij zijn het hier niet gewend om publiekelijk hard op de man te spelen, ook al is het grappig bedoeld.
pi_159838503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:39 schreef Specularium het volgende:
Maar ik snap Jan wel over de MP, dit was allemaal naar Amerikaans model en wij zijn het hier niet gewend om publiekelijk hard op de man te spelen, ook al is het grappig bedoeld.
stiekem moest ik zelf ook wel een beetje lachen.....ondanks dat ik geen fan ben van mark rutte hoor.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 16:46:16 #124
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_159838539
quote:
... het was allemaal verre van hard.
Carpe Libertatem
pi_159838577
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Obama een verslaggever op zijn privelen zou aanvallen. Het is ook geen celebritystel he, bij mijn weten is alleen nog maar roddel, in die zin dat ze er zelf niks over naar buiten gebracht hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')