SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende meet-mogelijkheden:
12 Maart, BRM200, Maastricht
19 Maart, Primavera bij Gripper, VreeswijkMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Ik zondag nog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit nooit onder invloed op de fiets racefiets.
Haha, maar het was zonde geweest om die te laten staan.quote:
Die andere twee ookquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, maar het was zonde geweest om die te laten staan.
Ik heb een keer na de primavera Kaas en Dop het eerste stukje naar huis gehaasd over de lekdijk.quote:
Ze hadden wel gestrooid, geen gladheid gemerkt eigenlijk.quote:
Zo best wel... In heemstede/bollenstreek viel het nog mee, maar in het groene hart was het best fris. Had geen temperatuur op de garmin staan, maar het gras was wit en enkele slootjes lagen dicht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze hadden wel gestrooid, geen gladheid gemerkt eigenlijk.
Zo koud was het toch ook niet?
waar wij fietsen niet nee iets naar het zuiden was het stukje kouder. Wel overal gestrooidquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze hadden wel gestrooid, geen gladheid gemerkt eigenlijk.
Zo koud was het toch ook niet?
Me reet. Sommige fietspaden waren kaologlad. Houd je wakker... Schrikt je elke keer 't rambam als je achterwiel net ff wegspringt. Of doordraait als je ff staat.quote:
Zoals dat gat in je lange broek?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon je spullen goed voor melkander hebben. #frysianknowledgebestknowledge
Precies.quote:
Ik bedoel de stadsdelen waar ik doorheen reedquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Me reet. Sommige fietspaden waren kaologlad. Houd je wakker... Schrikt je elke keer 't rambam als je achterwiel net ff wegspringt. Of doordraait als je ff staat.
ga een klein stukje om alvorens naar schoonouders te gaan om te etenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
4 FOK!kers op de fiets in Amsterdam.....
Wie heeft er goesting om een stukkie om te rijden?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:16 schreef muzas het volgende:
Nou jah, ik zat om half 8 op de fiets, hoefde pas om 12:00 te beginnen #luxeleventje
Hoe laat vertrek je ongeveer?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
ga een klein stukje om alvorens naar schoonouders te gaan om te eten
Ik kan 16:30 wel bij die brug aan 't eind van de A2 zijn? Ga ik bij Buitenhuizen weer over 't kanaal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef MarcoD het volgende:
1615-1630
Richting Ouderkerk, door Amstelveen richting ringvaart.
Omweggetje zoals ik heb gemaakt om geen pont te hebben is wel aanrader.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou 's ochtends echt weinig zin hebben om een takkestuk om te rijden
Als ik de timing met de pont goed heb is de weg via de pont het makkelijkst/snelst/comfortabelst. Door Amsterdam noord is in zomer wel leuk als het al lekker weer in de ochtend. Maar vind het niet heel lekker rijden.. Dat kan je dan wel vermijden door nog verder om te rijden maar dan ga ik liever in de middag eerder wegquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Omweggetje zoals ik heb gemaakt om geen pont te hebben is wel aanrader.
(maar voor jou lastiger omdat je dan weer door Amsterdam moet)
Ik maak er straks weer omweggetje via sluizen van denk ik.
Oh man ik heb nu al weer zin in van die veel te lekkere hardloopwijven overal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:34 schreef MarcoD het volgende:
Door Amsterdam noord is in zomer wel leuk als het al lekker weer in de ochtend
Precies dit. Het fietst gewoon kut. En dan moet ik zowel heen als terug door amsterdam heen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als ik de timing met de pont goed heb is de weg via de pont het makkelijkst/snelst/comfortabelst. Door Amsterdam noord is in zomer wel leuk als het al lekker weer in de ochtend. Maar vind het niet heel lekker rijden..
+1quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh man ik heb nu al weer zin in van die veel te lekkere hardloopwijven overal.
Omnomnomquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Route zoals ik vanmorgen heb gereden zit je erg weinig in Amsterdam.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als ik de timing met de pont goed heb is de weg via de pont het makkelijkst/snelst/comfortabelst. Door Amsterdam noord is in zomer wel leuk als het al lekker weer in de ochtend. Maar vind het niet heel lekker rijden.. Dat kan je dan wel vermijden door nog verder om te rijden maar dan ga ik liever in de middag eerder weg
Gooi je even een GoPro op je stuur ter zijner tijd? Anders weten we niet of je gewoon loopt te overdrijven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Je bent welkom om een rondje mee te fietsenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gooi je even een GoPro op je stuur ter zijner tijd? Anders weten we niet of je gewoon loopt te overdrijven.
Weet ik, maar voor mij persoonlijk niet te doen in de ochtend.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Route zoals ik vanmorgen heb gereden zit je erg weinig in Amsterdam.
Minder stoppen dan door Amstelveen heen fietsen.
Alleen laatste stukje moest ik vanmorgen andere route vinden, want weg richting Driemond was afgesloten.
Ja tering, dat doe ik dus nooit meer.. Miljoenmiljard stoplichten. En allemaal net op het moment dat je uitklikt op groenquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef ddx het volgende:
Minder stoppen dan door Amstelveen heen fietsen.
Eerst even een nieuwe Brooks bestellen voor de racert,quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Je bent welkom om een rondje mee te fietsen
ja. Tijdelijk een fiets en FOK! Dipje.quote:
Ferry?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja. Tijdelijk een fiets en FOK! Dipje.
Weet iemand hoe het met de koopjeskoning is?
Nee, 1-2quote:
dat staat me nog goed bij , kaas had beduidend meer last van het bier toenquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb een keer na de primavera Kaas en Dop het eerste stukje naar huis gehaasd over de lekdijk.
Toen had ik aardig wat op en ging ik als de brandweer, zij huilend in het wiel. Ik voelde geen pijn, het bloed liep lekker dun door mn aderen
Belachelijke hartslag
https://www.strava.com/activities/123391758
Alcohol en sporten dat gaat bij mij echt niet samen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:16 schreef dop het volgende:
[..]
dat staat me nog goed bij , kaas had beduidend meer last van het bier toen
jij reed met bier op juist veel beter dan zonder![]()
Gewoon niet zo veel sporten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alcohol en sporten dat gaat bij mij echt niet samen.
Moest lachenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:09 schreef muzas het volgende:
En de juiste manier van trainen... 80% pils, en de rest afwisselen met speciaal en blokjes sterk.
Schwalbe heb ik helemaal afgezworen. Ik ben te vaak met die krengen plat gegaan als ik weer een sover natte stenen moest fietsen in een schilderachtig binnenstadje. De Michelins die ik er nu om heb liggen zijn je mischien iets te rap en heb ik de laatste tijd niet meer gezien. Heel geode ervaringen heb ik met de vittoria Randonneur. Je hebt er twee voor de prijs van een Marathon Supremo en van het wisselgeld kun je nog binnenbandjes kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mijn Schwalbe Marathon Supreme(vakantiefiets) van 50 euro is na minder dan een jaar al kaduuk, scheurtje aan de zijlkant, dus het rijd alsof je een lichte slag in het wiel hebt.
Dus nu twijfel ik, een nieuwe er om leggen, en hopen dat het is omdat ik de remblokjes niet op tijd eens heb bijgesteld (en dat die tegen de wang hebben geschuurd) of zijn die banden gewoon minder geschikt? Kan ik niet eter gewoon Schwalbe Marathons er om leggen, die de helft kosten? Aan de andere kant, die Supreme rijdt goddelijk qua rolweerstand etc, en niemand anders meld problemen ermee als ik op het wereldfietsers forum rondkijk.. Hum. Wil zaterdag de band verwisselen, en eindelijk weer eens een lang stuk rijden. #Viesdik enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |