Willem was de grootste scumbagquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was oprechter dan KnuffelRuud en die knakker die won
Bart won toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was oprechter dan KnuffelRuud en die knakker die won
Mevrouw van de Gaarkeuken zou ook met enige gene naar deze Eddy kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef marcodej het volgende:
Wat zou Eddepet nu doen? Hij ziet er uit als een medewerker van de financiële administratie bij een kleine middelbare school.
Klopt...waardeloos, Willem was de enige die de winst verdiende.quote:
Doe ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Eddepet is een beetje uit dezelfde school als Geert Wilders en prinses Beatrix, geloof ik. Gewoon je hele leven lang met hetzelfde kapsel blijven lopen.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:56 schreef Martinello het volgende:
Friends vond ik verschrikkelijk en Seinfeld geweldig. Waar ligt dat toch aan?
Ze zeggen weleens dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden, maar dat gaat voor Eddepet zeker niet op.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:56 schreef Karina het volgende:
Hij is een beetje een vieze ouwe man geworden
Welke steen kom jij onder vandaan dan?quote:
He, wat lief? Uh ja.. ja, nou.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mevrouw van de Gaarkeuken zou ook met enige gene naar deze Eddy kijken.
Seinfeld is ook vrij kut maar daar kan ik nog naar kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:56 schreef Martinello het volgende:
Friends vond ik verschrikkelijk en Seinfeld geweldig. Waar ligt dat toch aan?
Ik heb de box met het Coffee Table Book. Interesse?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou.
Seinfeld is vreselijk.
Ik sla wel eens een uitzending RTL Boulevard overquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Welke steen kom jij onder vandaan dan?
Seinfeld is briljant.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seinfeld is ook vrij kut maar daar kan ik nog naar kijken.
Bij Friends wil ik dingen kapotmaken.
Ja, en Kramer en Newman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
En dan George vooral natuurlijk.
Ken ik niet. Kijk vrijwel geen comedyserie. Alleen Seinfeld dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij Community ook erg goed toevallig?
Denk het ook niet neequote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
98% van de FOK!kers hebben dat niet (bewust) meegemaakt
Arrested Developmentquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij Community ook erg goed toevallig?
Vinyl?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ook niet neeNou ja anders vanaf zondag Vinyl kijken dan weet je hoe het was
Jij bent van '76. Jij weet best waar Karina het over heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vinyl?
(Ja, ik weet wat vinyl is, maar wat bedoel je? Is dit een tv-programma of zo?)
Haha, wordt hij 40.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent van '76. Jij weet best waar Karina het over heeft.
Serie die zondag op hbo begint.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vinyl?
(Ja, ik weet wat vinyl is, maar wat bedoel je? Is dit een tv-programma of zo?)
Ik heb helaas geen HBO. Toch bedankt voor je antwoord.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Serie die zondag op hbo begint.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)nyl-rock-n-roll.html
Of creditcard (Engels uitgesproken en van Jort?).quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:03 schreef Sked het volgende:
Eva denkt dat je overal maar in de bus kan pinnen?
Zal Brammetje leuk vinden, zijn goede vriend Jort.quote:
Die tactiek ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef Sked het volgende:
Niet meewerken aan een onderzoekje dus geen TBS
Zijn onderbroek is nog vies van voor de uitzendingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Haha Jort zit daar ook met zo'n kop van, jou ga ik na de uitzending een geweldige veeg geven.
Een werkgever die niet snapt wat satire is, die jongen moet blij zijn dat hij daar weg is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ermeer-op-non-actief
De Koos van het Vermeerbordje is werkeloos.
Wat hebben die mensen voor een baan vraag ik me af?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij werkte toch bij de V&D dus yolo!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |