Ik heb geleerd dat het wel zo netjes is om wat terug te sturen als je zelf ook wat stuurt. Als ze niks wil sturen fine, maar zeg dat dan eerlijk i.p.v, zogenaamd vergetenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef Samzz het volgende:
Ik mis geloof ik waarom ze je überhaupt een kaartje moet sturen? Het is toch uit?
Oh, oké. Het over je ex heen komen wordt er geloof ik niet makkelijker van. Of ben jij een andere mening toegedaan?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat het wel zo netjes is om wat terug te sturen als je zelf ook wat stuurt. Als ze niks wil sturen fine, maar zeg dat dan eerlijk i.p.v, zogenaamd vergeten
Van een kaartje ontvangen? Heeft wat meer met respect te maken vind ik. Het enige contact dat er is is incidenteel of bij iets belangrijks. Ik stuur haar november vorig jaar een felicitatie kaartje, toen was het ook uit, en zij is niet de enige die ik een kaartje stuur. Is nou eenmaal mijn manier van laten blijken dat ik iemand niet zomaar vergeet, en is toch net wat persoonlijker dan een berichtje.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oké. Het over je ex heen komen wordt er geloof ik niet makkelijker van. Of ben jij een andere mening toegedaan?
No disrespect, maar als ik dat zo hoor dan moet je ook ver bij zo'n mens vandaan blijven. Die zal nooit iemand trouw zijn. Je bent beter dan dat joh.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nou Hello my name is Just some random dude...
Sinds gisternacht is het uitgegaan met mijn vriendin, nou heb ik een vrij korte relatie (iets minder dan een jaar), maar waren we toch wel in dat hele jaar gemiddeld 3/4 dagen non stop bij elkaar.
Het voelt echt zo vreemd om zo kortaf te doen tegen iemand en dat iemand dat ook naar jou toe doet na zo een periode samen zijn.
Ook is het een bittere pil om te slikken dat zij een huis heeft gekregen dat praktisch in mijn straat ligt...
Reden waarom het uit is gegaan is omdat het niet meer echt lekker liep, zij wilde aandacht van andere mannen en het liep stroef tussen ons.. uiteindelijk heeft ze donderdag een gozer leren kennen die haar begrijpt zoals geen ander en is ze daarmee gaan appen. hij leuk doen en flirten en zij terug doen.
Ik kon dat niet tolereren en heb haar uiteindelijk laten kiezen tussen hem of ik, ze koos toch om in contact te blijven met hem en dat kon ik niet toelaten nadat ik hun gesprek had gelezen.
Het is misschien wel beter dat het uit is omdat ik weet dat als zij door zouden praten het uiteindelijk iets zou worden tussen hen..
maar ja he voelt echt vreselijk dit, ik kom er wel over heen.. maar ik moet dit toch van mij afschrijven.
Ik ben nu 3 maanden verder en heb dat nog steeds, ik besefte vorige week dat het me allemaal geen reet meer interesseert: vrouwen, geld, werk, etc.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit dus precies... Voor mij is het nu nog wel heel erg vers. Ik vraag me ook vaak hardop af of ik ooit weer iemand zo kan vertrouwen als dat ik mijn ex (dacht te kunnen) vertrouwen.
Gatver man. Moet echt kut voor je zijn. Ik kan je echter vertellen, hoe kut je je nu ook voelt, bent 200 x beter af zonder haar!quote:Op zondag 12 juni 2016 11:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dat zal ik ook zeker doen... het is alleen zonde van de band die ik met haar zoontje had geschept.
Ik denk persoonlijk dat zij zich nodig heeft, zij wilde trio met man erbij doen, experimenteren en als ze het leuk vond alleen afspreken met meiden, naar paren club en partner ruil doen.
Nee man, van mij hoeft dat niet.. ik hoef niet meer.. het is alleen even nu ff pijn hebben en dan uiteindelijk ebt alles weg. Het enige wat ik moeilijk vind om te verkroppen is dat ik haar zoontje niet meer zal zien, maar ik heb meteen een lesje geleerd.. ik ga nooit maar dan ook nooit een chick daten met een kind.
Sprak mijn beste vriend deze week, ook omdat zijn vader heeft besloten uit het leven te willen stappen, maar toen kwam mijn 'situatie' ook even langs.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 maanden verder en heb dat nog steeds, ik besefte vorige week dat het me allemaal geen reet meer interesseert: vrouwen, geld, werk, etc.
Ik heb wel plezier (met vrienden bv) maar dat is echt dat moment niet het gevoel van voldoening wat ik eerst had, het voelt leeg en eenzaam.
Ik hoop wel dat daar snel verandering in komt want dit is niet goed en ik heb het gevoel ook dat ik die ontevredenheid/onverschilligheid uitstraal wat ook niet bijster attractief is.
Fijn dat je toch goed over de breakup heen lijkt te zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef duracellkonijntje het volgende:
Ik kreeg updates van m'n Instagram, mocht ik alle partyfoto's van m'n ex ineens zien. Niks ergs, maar ze had veel plezier, lijkt het prima te doen zonder me.
Gek genoeg echter, was het niet de schok die ik dacht. Ik ben misschien harder over haar heen dan ik dacht. Daarnaast heb ik eigenlijk ook veel lol zonder haar, praat met vrouwen, app met vrouwen. Het gaat eigenlijk wel goed, allemaal erg vreemd want ik verwacht vanuit mezelf altijd het ergste haha. Ik ben er echter blij om.
Collega zei het laatst nog: wrok naar je ex werkt niet. Je komt allebei op een punt waarop het niet werkt, en nu kan je weer door met je leven. En zo is het voor mij ook. Ik wilde iets wat zij niet kon geven, zij wilde iets wat ik niet kon bieden, en nu kunnen we verder. Mijn stress is veel minder zonder haar, dat helpt. Ik kan nu verder en zij kan gelukkig zijn. Tegelijkertijd kan ik blij zijn om mooie tijden die ik heb gehad. Ik voel me hier best rustig onder. Ik ben benieuwd hoe het gaat, maar ik ga voor m'n gevoel goed met de breakup om.
Anderhalf jaar is nogal lang, dat ga ik niet trekken.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Sprak mijn beste vriend deze week, ook omdat zijn vader heeft besloten uit het leven te willen stappen, maar toen kwam mijn 'situatie' ook even langs.
Hij heeft 3 jaar geleden ook een relatiebreuk gehad, en wat jij hier omschrijft duurde bij hem dik 1,5 jaar. Maar de kern van het verhaal was: volhouden, je komt er wel door.
Er overheen ben ik nog niet haha, maar gaat in de goede richting.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Fijn dat je toch goed over de breakup heen lijkt te zijn
Hoe ging je tinderdate?
Leukquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Er overheen ben ik nog niet haha, maar gaat in de goede richting.
Tinderdate was leuk, leuk meisje, maar geen zieke vlinders in m'n buik ofzo. Appen wel nogsteeds en gaan vrijdag weer wat doen.
true that, maar meestal klikt 't wel vanaf het beginquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
LeukJe hoeft ook niet meteen vlinders te hebben, zoiets kan ook groeien.
Dit inderdaad. Bij mij is het altijd of helemaal ja, of helemaal nee. En als die helemaal ja er niet is vanaf punt 1, komt die bij mij meestal ook niet. Het is leuk om even iemand te hebben, maar ik geef ook totaal niet de impressie dat ik nu iets vasts zoek, en zodra ze gaat hinten naar die kant, ga ik dat haar wel eerlijk vertellen. Zij heeft natuurlijk ook gevoelens en ik wil haar ook niet aan het lijntje houden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
true that, maar meestal klikt 't wel vanaf het begin
Ik had precies hetzelfde. Ik was ervan overtuigd dat ik even niets met andere vrouwen moest gaan doen om er zo sterk mogelijk uit te komen ofzo. Maar zodra ik na een biertje teveel toch bij een leuke vrouw in bed belandde kon ik alles ineens veel meer in perspectief plaatsen, werkte ook bij mij zeker therapeutischquote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Even die ketting verbreken zegmaar.
Die updates zijn idd tof om te lezen. BredeBroeder zag ik destijds ook posten toen ik postte, tof om te zien dat het goed met hem gaat.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Dat nonchalante en eigenlijk numb gevoel heb ik ook een half jaar gehad, herkenbaar. Advies dat is gegeven is wel beste remedie. Alles over je heen laten komen, verdiepen in jezelf en proberen er het beste ervan te maken door veel over jezelf te leren kennen. Op een dag wordt je wakker en ineens is het: hé, ik ben er weer![]()
Wat zijn er leuke updates gepost!Ook hier en daar een date. Vooruitgang dus!
Ik ben jaloers op jullie skills haha, ik ben niet gemaakt voor ONS helaas. Heb wel asociaal lopen zoenen tijdens uitgaan om de ketting te verbreken. In het begin voelde het alsof ik vreemd ging ook nog en nu soms nog steeds welHeb wel tussendoor dates gehad en met de eerste ging het mij te snel en de tweede voelde ik totaal geen lichamelijke aantrekkingskracht. Wil nu bewust niet daten. Want ik heb nog steeds verliefde gevoelens, belachelijk hè
Hoop dat het snel voorbij is. Anders kan je iemand niet echt een eerlijke kans geven.
Voelen als vreemdgaan heb ik geen last van, maar het is dan ook al meer dan 9 maanden terug.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:49 schreef Djurres het volgende:
[..]
Die updates zijn idd tof om te lezen. BredeBroeder zag ik destijds ook posten toen ik postte, tof om te zien dat het goed met hem gaat.
Zelf, wel seks gehad met een andere dame, Het voelen als vreemdgaan, ja, dat herken ik. Gelukkig kan ik wel nuchter genoeg bedenken dat ik toch echt single was en moet doorgaan. Heeft op een of andere manier toch wel een stuk /geholpen/.
Verder, iedereen die in lvvd zit, sterkte, allemaal. Om wat voor rede dan ook. (behalve vreemdgangers)
aapje?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voelen als vreemdgaan heb ik geen last van, maar het is dan ook al meer dan 9 maanden terug.
Toevallig kwam ik vandaag geschreven tekst tegen uit m'n oude economie schrift tijdens het opruimen, oktober 2015, shit hey, ik kreeg best wel medelijden met mezelf.
Wat betreft m'n ex, steekt 't bij jullie ook nog wel eens? Vandaag veel opgeruimd en kwam toen nog foto's van ons tegen tussen oude schoolschriften en dat voelde ik zegmaar best wel als een soort steken in je hart en vond 't toen ook lastig om te stoppen met kijken.
Ik merk zolang ik niks van dr zie dat t allemaal wel best is, een mailtje doet me niet zoveel, maar (per ongeluk) foto's tegenkomen liever niet. m'n huidige date noemde me ook een bijnaam die me ex me altijd gaf omdat ik altijd die emoji gebruik op app, is het dan raar dat ik dat heel kut vond?
Verder denk ik nog heel af en toe aan haar, en dan is het vooral van hoe zou 't gaan met dr etc. En een andere keer heb ik een mood dat ik denk van joh rot op waarom denk ik nog aan je, was eerlijkgezegd ook wel een beetje bot de laatste keer dat we mail contact hadden maarja, komt ook wel omdat ze m'n bday was vergeten, best vaag allemaal maar nu voel ik me schuldig erover, meerdere dagen later pas..
Maarja voor de rest staan er weer veel leuke dingen op het programma, m'n date komt vrijdag naar mij, en dan gaan we waarschijnlijk naar 't strand toe en dan zaterdagavond blijf ik bij haar slapen en gaan we zondag nog (voor mij) shoppen voor mijn vakantie
Ik wil het zaterdag officieel gaan maken, alleen nog even wat origineels verzinnen
Nee, Ik denk zeker niet dat het 'raar' is. Ze heeft toch onderdeel uitgemaakt van je leven, een hoofdstuk dat afgesloten moet worden. En ik denk echt wel dat daar tijd overheen gaat. Ik ben nu 14 maanden verder, single, en heb ook momenten. Nadeel daarvan is wel dat de eerste 13 maanden daarvan ik haar nog 3x in de week zag, en verplicht mee moest teamsporten. Inmiddels wel op een punt gekomen dat vrouwen me even niet 'intresseren' zeg maar. Single life, doen waar ik zin in heb zonder gezeik, heb geen gevoel dat ik dingen mis.. ook seks en genegenheid oid mis ik niet. Ben blij dat ik weer de ouwe ik ben, die ik ooit was maar in het laatste half jaar van onze relatie echt wel kwijt geraakt ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voelen als vreemdgaan heb ik geen last van, maar het is dan ook al meer dan 9 maanden terug.
Toevallig kwam ik vandaag geschreven tekst tegen uit m'n oude economie schrift tijdens het opruimen, oktober 2015, shit hey, ik kreeg best wel medelijden met mezelf.
Wat betreft m'n ex, steekt 't bij jullie ook nog wel eens? Vandaag veel opgeruimd en kwam toen nog foto's van ons tegen tussen oude schoolschriften en dat voelde ik zegmaar best wel als een soort steken in je hart en vond 't toen ook lastig om te stoppen met kijken.
Ik merk zolang ik niks van dr zie dat t allemaal wel best is, een mailtje doet me niet zoveel, maar (per ongeluk) foto's tegenkomen liever niet. m'n huidige date noemde me ook een bijnaam die me ex me altijd gaf omdat ik altijd die emoji gebruik op app, is het dan raar dat ik dat heel kut vond?
Verder denk ik nog heel af en toe aan haar, en dan is het vooral van hoe zou 't gaan met dr etc. En een andere keer heb ik een mood dat ik denk van joh rot op waarom denk ik nog aan je, was eerlijkgezegd ook wel een beetje bot de laatste keer dat we mail contact hadden maarja, komt ook wel omdat ze m'n bday was vergeten, best vaag allemaal maar nu voel ik me schuldig erover, meerdere dagen later pas..
Maarja voor de rest staan er weer veel leuke dingen op het programma, m'n date komt vrijdag naar mij, en dan gaan we waarschijnlijk naar 't strand toe en dan zaterdagavond blijf ik bij haar slapen en gaan we zondag nog (voor mij) shoppen voor mijn vakantie
Ik wil het zaterdag officieel gaan maken, alleen nog even wat origineels verzinnen
Haha vreemdgangers doen zichzelf alleen maar pijnquote:Op maandag 20 juni 2016 22:49 schreef Djurres het volgende:
[..]
Die updates zijn idd tof om te lezen. BredeBroeder zag ik destijds ook posten toen ik postte, tof om te zien dat het goed met hem gaat.
Zelf, wel seks gehad met een andere dame, Het voelen als vreemdgaan, ja, dat herken ik. Gelukkig kan ik wel nuchter genoeg bedenken dat ik toch echt single was en moet doorgaan. Heeft op een of andere manier toch wel een stuk /geholpen/.
Verder, iedereen die in lvvd zit, sterkte, allemaal. Om wat voor rede dan ook. (behalve vreemdgangers)
Vreemdgangers komen zichzelf idd wel tegen. Gelukkig heb ik het al gezien dat karma mijn ex terugpakte. Hopelijk nog een keer want ze is 2x vreemdgegaan.. De hoerrrrr.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:07 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Haha vreemdgangers doen zichzelf alleen maar pijnTenminste als ze ervan terug komen..
Ik ben het braafste meisje dat je hebt gekend, maar ik ben soms nog steeds zo boos dat ik wil unblocken en alles even wil zeggen![]()
Doe het niet hoor. Waarschijnlijk ben ik gewoon boos op mijzelf dat ik met dit genoegen heb genomen
En nog steeds niet helemaal open sta voor nieuwe dingen (zonder schuldgevoel).
Ja precies, was ook gewoon een beetje emotioneel, kwam veel dingetjes tegen maar het gaat al gewoon weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:52 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, Ik denk zeker niet dat het 'raar' is. Ze heeft toch onderdeel uitgemaakt van je leven, een hoofdstuk dat afgesloten moet worden. En ik denk echt wel dat daar tijd overheen gaat. Ik ben nu 14 maanden verder, single, en heb ook momenten. Nadeel daarvan is wel dat de eerste 13 maanden daarvan ik haar nog 3x in de week zag, en verplicht mee moest teamsporten. Inmiddels wel op een punt gekomen dat vrouwen me even niet 'intresseren' zeg maar. Single life, doen waar ik zin in heb zonder gezeik, heb geen gevoel dat ik dingen mis.. ook seks en genegenheid oid mis ik niet. Ben blij dat ik weer de ouwe ik ben, die ik ooit was maar in het laatste half jaar van onze relatie echt wel kwijt geraakt ben.
Enige wat ik kan zeggen is go for it man, als het goed voelt.. Go big or go home
Als je eenmaal in je nieuwe relatie zit zullen die dingen die je je af en toe nog bedenkt wel verdwijnen denk ik, omdat je dan iemand hebt die om je geeft, en waar jij ook weer voor door het vuur wil gaan..
Nogmaals, tof om te lezen hoe het met je gaat man, keep us posted
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |