quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij, zoals zo vaak, weer eens de enige die deze vergelijking maakt en loop je weer het topic te verzieken dus ga ik er maar niet meer op in
quote:Het voorbeeld van de baas over de bal zijn. Erg compleet centraal op het middenveld met Van de Beek naast hem. Bazoer er straks achter en je kunt hier nog heel veel plezier van gaan hebben. Als Nouri ook nog eens zijn schot ontwikkelt, hebben we echt een Iniesta'tje
quote:Wie zegt dat Nouri niet zo'n uitzondering kan worden? Als je hem zo ziet voetballen is hij echt een unieke speler. Wat ik zeg, hij moet z'n koppie erbij houden. Voetjes op de grond houden en de juiste keuzes maken. Dan kan hij heel goed de nieuwe Iniesta worden.
jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Stoere boy geweest?
Jij hebt het over de nieuwe Messi en Cruijff, kom je aanzetten met voorbeelden over Iniesta. Vermakelijk figuur ben je ookquote:
Iniesta is van een minder nivo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt het over de nieuwe Messi en Cruijff, kom je aanzetten met voorbeelden over Iniesta. Vermakelijk figuur ben je ook
quote:Ajax-tiener maakt indruk: 'Zó goed, ik dacht meteen aan een nieuwe Cruijff'
Tis een afleidingsmanoeuvre van Ajax joh. Ff rust voor frankiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:04 schreef Brammess het volgende:
De Telegraaf en vooral Mike Verweij weten zich al 5 dagen extreem druk te maken om een pop.
quote:
Nogmaals, doe dit aub even lekker via DM niet hier.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Stoere boy geweest?
Normaal neem ik jou als kenner van de jeugd behoorlijk serieus, maar in dit geval heb ik ook zo m'n twijfels. De bezwaren die Sunrise uit zijn redelijk terecht. Hij is bijna 19 en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld, dat betekent een laat debuut voor een potentiële wereldtopper. Daarnaast is z'n rendement ook niet uitzonderlijk hoog. En speelt het fysieke gedeelte ook mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hooguit drie minuten zien spelen dus, ik weet genoeg
Goede redenen om hem dus een seizoen in Jong te laten spelen toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Normaal neem ik jou als kenner van de jeugd behoorlijk serieus, maar in dit geval heb ik ook zo m'n twijfels. De bezwaren die Sunrise uit zijn redelijk terecht. Hij is bijna 19 en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld, dat betekent een laat debuut voor een potentiële wereldtopper. Daarnaast is z'n rendement ook niet uitzonderlijk hoog. En speelt het fysieke gedeelte ook mee.
Ja maar jij ziet in hem toch een supertalent? Op basis waarvan denk je dat hij het gaat maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede redenen om hem dus een seizoen in Jong te laten spelen toch?
Nouja supertalent, ik heb hem niet de nieuwe Messi of iets dergelijks genoemd. Maar ik denk wel degelijk dat hij van waarde gaat zijn ja, met name op basis van zijn techniek en inzicht. Het type speler wat hij is mist het eerste elftal wel imoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet in hem toch een supertalent? Op basis waarvan denk je dat hij het gaat maken?
Tegen Eindhoven Nouri voor het eerst dit jaar weer zien spelen. Hij is fysiek wat sterker geworden, vooral in zijn benen. Inspeelpass is sterker geworden, maar nog niet op het niveau waar een 19-jarig supertalent moet zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede redenen om hem dus een seizoen in Jong te laten spelen toch?
Je kunt veel van Nouri zeggen, maar zeker niet dat hij een exceptioneel inzicht heeft. Techniek aan de bal is fenomenaal, en hij kan een bak goed neerleggen voor zijn collega's. Maar qua inzicht is hij niets bijzonders, geen idee waar je dat idee vandaan haalt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja supertalent, ik heb hem niet de nieuwe Messi of iets dergelijks genoemd. Maar ik denk wel degelijk dat hij van waarde gaat zijn ja, met name op basis van zijn techniek en inzicht. Het type speler wat hij is mist het eerste elftal wel imo
Kwaliteitspost Badder, goede inhoudelijke argumentenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Eindhoven Nouri voor het eerst dit jaar weer zien spelen. Hij is fysiek wat sterker geworden, vooral in zijn benen. Inspeelpass is sterker geworden, maar nog niet op het niveau waar een 19-jarig supertalent moet zitten.
Verder laat hij soms leuke dingen zien, maar het is weinig constructief. Hij moet echt van dat speelpleintjesvoetbal af, in dat opzicht heeft hij echt 0 bijgeleerd het afgelopen jaar.
Probeert ook heel erg om uit de duels weg te blijven, maar dat lukt hem zelfs tegen Eindhoven niet goed.
Ik geloof niet meer in hem, daar verras ik niemand mee. Maar na vorige week weet ik het echt zeker.
En voeg er ook maar aan toe dat het best een vriendelijke knul is, maar stronteigenwijs.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kwaliteitspost Badder, goede inhoudelijke argumentenIk volg zo af en toe ook wel wat jeugdvoetbal maar ben er ook niet zo kapot van. Ik zou aan je argument nog toe willen voegen dat hij niet beslissend genoeg is voor een supertalent. Hoeveel scoorde Van der Vaart in de jeugdcompetities? Robben? Sneijder? Of zelfs Depay? Rendement moet ook gewoon omhoog.
Tot slot: Niet discriminerend bedoeld, maar Marokkaanse jongens moeten toch een extra drempel over om de echte top te halen. Dat heeft het verleden inmiddels ook wel bewezen. Dus ook dat mag je best laten meewegen.
Soufiane Touzani heeft ook een fenomenale techniek....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kunt veel van Nouri zeggen, maar zeker niet dat hij een exceptioneel inzicht heeft. Techniek aan de bal is fenomenaal, en hij kan een bak goed neerleggen voor zijn collega's. Maar qua inzicht is hij niets bijzonders, geen idee waar je dat idee vandaan haalt.
Haha, laat ik maar niet teveel over zijn karakter zeggen. Ken hem niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En voeg er ook maar aan toe dat het best een vriendelijke knul is, maar stronteigenwijs.
Van de Beek en Cerny hebben hun debuut al gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar niet teveel over zijn karakter zeggen. Ken hem niet persoonlijk.
Maar goed, als het waar is wat wij hier zeggen, dan betekent dat er weer een 'supertalent' de prullenbak in kan en dat Ajax dus weer niet met echt goede aanvallende talenten komt.
Mogen we weer lekker 4 jaar op gaan wachten.
Ajax heeft gewoon een ouderwetse Sneijder/Ziyech/Van der Vaart nodig, die per wedstrijd een spits 4 keer vrij keer voor de keeper zet en 10 tot 15 goals per seizoen maakt. Dat missen ze.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja supertalent, ik heb hem niet de nieuwe Messi of iets dergelijks genoemd. Maar ik denk wel degelijk dat hij van waarde gaat zijn ja, met name op basis van zijn techniek en inzicht. Het type speler wat hij is mist het eerste elftal wel imo
Van de Beek is niet echt een aanvaller, in Cerny zie ik het wel zitten ja. Maar dan moet je hem natuurlijk wel meer laten spelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van de Beek en Cerny hebben hun debuut al gemaakt volgens mij.
Ja of gewoon een type Messiquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een ouderwetse Sneijder/Ziyech/Van der Vaart nodig, die per wedstrijd een spits 4 keer vrij keer voor de keeper zet en 10 tot 15 goals per seizoen maakt. Dat missen ze.
Van de Beek is net zo aanvallend als Nouriquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van de Beek is niet echt een aanvaller, in Cerny zie ik het wel zitten ja. Maar dan moet je hem natuurlijk wel meer laten spelen.
Nee gewoon een goed 'top 10-top 20 speler' (Europees) zoals Sneijder/Van der Vaart waar je er in het verleden tal van hebt opgeleid.quote:
Er loopt wel meer rond dan Nouri alleen. Cerny, maar ook Dolberg (helaas geen Nederlander) zijn wel echt talentvol.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, laat ik maar niet teveel over zijn karakter zeggen. Ken hem niet persoonlijk.
Maar goed, als het waar is wat wij hier zeggen, dan betekent dat er weer een 'supertalent' de prullenbak in kan en dat Ajax dus weer niet met echt goede aanvallende talenten komt.
Mogen we weer lekker 4 jaar op gaan wachten.
Lulkoek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van de Beek is net zo aanvallend als Nouri
Cerny en Dolberg zijn allebei geen Nederlanders inderdaad. (vind ik persoonlijk nogal belangrijk, zeker omdat Ajax ook altijd symbool of de vertegenwoordiger van het Nederlandse voetbal is geweest) Maar goed, in Cerny zie ik het ook wel zitten, Dolberg totaal niet op gelet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er loopt wel meer rond dan Nouri alleen. Cerny, maar ook Dolberg (helaas geen Nederlander) zijn wel echt talentvol.
Maar, zoals ik al vaker hem gezegd, Ajax-talenten leiden echt onder de wet van de remmende voorsprong. Ze worden veel te snel de hemel in geprezen en vergeleken met grootheden van vroeger. Daar maak je die jonge gasten mee kapot. De één omdat hij teveel op zijn talent gaat teren, de ander omdat hij de druk niet aan kan die zo'n voorbeeld met zich meebrengt.
quote:Een van de mannen die tijdens een dartstoernooi in Newcastle Kenneth Vermeer beledigde en bedreigde, is door zijn werkgever op non-actief gesteld. Zijn werkgever geeft aan 'geschrokken' te zijn.
De Raad van Bestuur en de medewerkers van het bedrijf 'nemen met klem afstand van deze individuele actie'. Het bedrijf is een onderzoek gestart, laat het in een verklaring weten.
Uitgemaakt voor NSB'er
Tijdens een dartswedstrijd in Engeland werd Feyenoord-keeper Vermeer uitgemaakt voor NSB'er. Tijdens de tv-uitzending op RTL7 van een dartswedstrijd in Newcastle waren zeker drie toeschouwers te zien met elk een papier met de tekst 'Kenneth NSB' en 'Kenneth ophangen'.
De beledigende teksten werden getoond tijdens de opkomst van darter Phil Taylor en waren op foto's en video's te zien op Twitter. Vermeer werd afgelopen zondag ook al beledigd tijdens de klassieker tegen Ajax, zijn vorige club. Een man uit Wageningen had een opblaaspop aan een strop over de balustrade gehangen, die de keeper moest voorstellen.
Boetius, Vilhena, BMI, Locadia, Zoet, Narsingh, Maher, Clasie, Achahbar, Karsdorp, Hiljemark, Bakkali, Van Beek. Allemaal spelers die als de toekomst van het NL'se voetbal werden of worden gezien. Bij elke club gebeurt dit, niet alleen Ajax. En dat spelers van Ajax met Cruijff of Messi worden vergeleken slaat natuurlijk nergens op, dat is één iemand die dat gezegd heeft en vervolgens wordt het 100x herhaald voor Voetbalzone en al die andere paupersites.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er loopt wel meer rond dan Nouri alleen. Cerny, maar ook Dolberg (helaas geen Nederlander) zijn wel echt talentvol.
Maar, zoals ik al vaker hem gezegd, Ajax-talenten leiden echt onder de wet van de remmende voorsprong. Ze worden veel te snel de hemel in geprezen en vergeleken met grootheden van vroeger. Daar maak je die jonge gasten mee kapot. De één omdat hij teveel op zijn talent gaat teren, de ander omdat hij de druk niet aan kan die zo'n voorbeeld met zich meebrengt.
Is iemand 'uitschelden' voor NSB'er tegenwoordig ook al een bedreiging? Waar zijn we nou met z'n allen eigenlijk mee bezig jongens? Lekker met z'n allen moraalriddertje spelen om iets wat normaal gesproken niemand iets zou boeien.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Koos Werkeloos na een bordje over Vermeer
[..]
Johan Derksen mag zelf wel grapjes maken over NSB'ers maar zodra iemand een bordje omhoog houdt bij darts dan neemt RTL er gelijk afstand vanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is iemand 'uitschelden' voor NSB'er tegenwoordig ook al een bedreiging? Waar zijn we nou met z'n allen eigenlijk mee bezig jongens? Lekker met z'n allen moraalriddertje spelen om iets wat totaal niet erg/boeiend is.
Elke club ter wereld heeft zo'n speler nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een ouderwetse Sneijder/Ziyech/Van der Vaart nodig, die per wedstrijd een spits 4 keer vrij keer voor de keeper zet en 10 tot 15 goals per seizoen maakt. Dat missen ze.
Helemaal mee eens. Wat een overdreven gedoe. Gijp maakt een absurde grap over experimenten op Boskamp, maar dat kan dan ineens allemaal wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Johan Derksen mag zelf wel grapjes maken over NSB'ers maar zodra iemand een bordje omhoog houdt bij darts dan neemt RTL er gelijk afstand vanHoop selectieve verontwaardiging weer
Ajax heeft er genoeg opgeleid vroeger hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke club ter wereld heeft zo'n speler nodig.
hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Koos Werkeloos na een bordje over Vermeer
[..]
Ja, maar je opmerking slaat als kut op Dirk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax heeft er genoeg opgeleid vroeger hoor.
Het is een open deur, maar Ajax beweert wel al jaren dat ze dat soort talenten in huis hebben. Wat ze dus niet hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar je opmerking slaat als kut op Dirk.
Ze hebben 'gewoon' een speler nodig die een spits 4 keer per wedstrijd voor de keeper zet en 15 goals maakt. Dat is 'gewoon' nogal een open deur. Sluit maar achteraan in de rij.
Dolberg is ook de perfect combi tussen Petterson en Kluivert hoor? Bazoer de nieuwe Rijkaard, Klaassen de nieuwe Bergkamp. En van de Beek is alweer de nieuwe Klaassen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Boetius, Vilhena, BMI, Locadia, Zoet, Narsingh, Maher, Clasie, Achahbar, Karsdorp, Hiljemark, Bakkali, Van Beek. Allemaal spelers die als de toekomst van het NL'se voetbal werden of worden gezien. Bij elke club gebeurt dit, niet alleen Ajax. En dat spelers van Ajax met Cruijff of Messi worden vergeleken slaat natuurlijk nergens op, dat is één iemand die dat gezegd heeft en vervolgens wordt het 100x herhaald voor Voetbalzone en al die andere paupersites.
'Kenneth NSB' is duidelijk geen bedreiging maar belediging. 'Kenneth ophangen' kun je misschien nog wel zo uitleggen. Beetje raadsman maakt ervan dat betreffende gek z'n vriend Kenneth die voor de buis zat instrueerde om de de telefoon op te hangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is iemand 'uitschelden' voor NSB'er tegenwoordig ook al een bedreiging? Waar zijn we nou met z'n allen eigenlijk mee bezig jongens? Lekker met z'n allen moraalriddertje spelen om iets wat normaal gesproken niemand iets zou boeien.
(alleen het bordje 'kenneth ophangen' was mss niet al te best getimed)
Beetje de hand in eigen boezem steken mag dan ook wel weer Badder. De Feyenoordtalenten zijn ook extreem gehypt de laatste 5 jaar. Je hoort nog steeds vaak de kreet voorbij komen dat 'de jeugd Feyenoord heeft gered'. Maar als je dan alles eens uitgebreid onder het voetlicht legt valt het allemaal wel mee. Wisselvallige verdedigers die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest, (BMI, De Vrij, Kongolo) middenvelders die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest (Fer en toch ook wel Clasie, volgens Van Hanegem de nieuwe Sneijder) en aanvallers die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest. (Boëtius met name, Vilhena kun je misschien ook onder dat kopje zetten)quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dolberg is ook de perfect combi tussen Petterson en Kluivert hoor? Bazoer de nieuwe Rijkaard, Klaassen de nieuwe Bergkamp. En van de Beek is alweer de nieuwe Klaassen.
Dat is echt de cultuur op De Toekomst hoor, dat gaat daar al jaren zo. En echt niet alleen bij Nouri. Het is bijna ziekelijk. Bij geen één andere club is de nuchterheid ten aanzien van de talenten zo ver te zoeken als bij Ajax. Daar zijn ze ook al heel vaak van buitenaf op aangesproken, ook door clubiconen.
Als al deze spelers er niet waren geweest had Feyenoord niet meer bestaan idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beetje de hand in eigen boezem steken mag dan ook wel weer Badder. De Feyenoordtalenten zijn ook extreem gehypt de laatste 5 jaar. Je hoort nog steeds vaak de kreet voorbij komen dat 'de jeugd Feyenoord heeft gered'. Maar als je dan alles eens uitgebreid onder het voetlicht legt valt het allemaal wel mee. Wisselvallige verdedigers die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest, (BMI, De Vrij, Kongolo) middenvelders die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest (Fer en toch ook wel Clasie, volgens Van Hanegem de nieuwe Sneijder) en aanvallers die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest. (Boëtius met name, Vilhena kun je misschien ook onder dat kopje zetten)
Volgens mij valt het met die superfeyenoordjeugd nou ook wel weer mee.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als al deze spelers er niet waren geweest had Feyenoord niet meer bestaan idd.
Bij PSV valt dat reuze mee. De enige die ooit als supertalent te boek stond was Bakkali. En die is, mede vanwege alle superlatieven, ten onder gegaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beetje de hand in eigen boezem steken mag dan ook wel weer Badder. De Feyenoordtalenten zijn ook extreem gehypt de laatste 5 jaar. Je hoort nog steeds vaak de kreet voorbij komen dat 'de jeugd Feyenoord heeft gered'. Maar als je dan alles eens uitgebreid onder het voetlicht legt valt het allemaal wel mee. Wisselvallige verdedigers die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest, (BMI, De Vrij, Kongolo) middenvelders die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest (Fer en toch ook wel Clasie, volgens Van Hanegem de nieuwe Sneijder) en aanvallers die bij Feyenoord nooit echt goed zijn geweest. (Boëtius met name, Vilhena kun je misschien ook onder dat kopje zetten)
Volgens mij valt het met die superfeyenoordjeugd nou ook wel weer mee.
Dus waar het op neer komt is dat Feyenoord en Ajax alleen maar gehypete talenten opleiden en PSV helemaal geen talenten? Weet niet wat er in dat geval beter is?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV valt dat reuze mee. De enige die ooit als supertalent te boek stond was Bakkali. En die is, mede vanwege alle superlatieven, ten onder gegaan.
Verder houden de begeleiders bij PSV het goed in de gaten dat iedereen met de pootjes op de grond blijft, daarin is de hele clubcultuur anders.
Ik weet niet waar jij dat gehype van Feyenoord-spelers vandaan haalt maar daf valt reuze mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dus waar het op neer komt is dat Feyenoord en Ajax alleen maar gehypete talenten opleiden en PSV helemaal geen talenten? Weet niet wat er in dat geval beter is?
Kom op, Clasie is door alle Rotterdamse media omhoog geschreven de laatste jaren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dat gehype van Feyenoord-spelers vandaan haalt maar daf valt reuze mee.
Was voor Feyenoord toch ook een goede speler? Ik heb nog nooit gelezen dat ze in hem een wereldtalent zagen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kom op, Clasie is door alle Rotterdamse media omhoog geschreven de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |