Hangend lijkt me?quote:
inb4 kenneth-grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Lijkt mij ook, maar dan nog. Ik zou hem lekker op het middenveld zettenquote:
En dan? Daar wordt hij weggeblazen met zijn 51 kilo.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar dan nog. Ik zou hem lekker op het middenveld zetten
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En dan? Daar wordt hij weggeblazen met zijn 51 kilo.
Zelfs als hij zou worden weggeblazen maakt dat geen fuck uit want Jong Ajax is er om spelers beter te maken, niet om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een nut om hem op het middenveld te zetten als hij daar bij Ajax 1 ook nooit zal komen te staan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zelfs als hij zou worden weggeblazen maakt dat geen fuck uit want Jong Ajax is er om spelers beter te maken, niet om kampioen te worden
Waar moet hij in de toekomst dan precies gaan spelen? Zo'n ongelofelijk rendement gaat hij voorin waarschijnlijk ook niet halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een nut om hem op het middenveld te zetten als hij daar bij Ajax 1 ook nooit zal komen te staan?
Geen idee maar voor het middenveld moet hij echt een jaar of 3 de sportschool in om zwaarder/sterker te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waar moet hij in de toekomst dan precies gaan spelen? Zo'n ongelofelijk rendement gaat hij voorin waarschijnlijk ook niet halen.
Alsof een grote neger ook maar in de buurt van de bal komt als Nouri dribbeltquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee maar voor het middenveld moet hij echt een jaar of 3 de sportschool in om zwaarder/sterker te worden.
Edit hij weegt 56 kilo volgens Wiki.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat er voorlopig geen plek in het eerste van Ajax is voor iemand die door veel mensen wordt bestempeld als de nieuwe Messi? Die gozer is al 18, hij mag ook weleens zijn debuut gaan maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee maar voor het middenveld moet hij echt een jaar of 3 de sportschool in om zwaarder/sterker te worden.
Wat is de laatste wedstrijd van Jong/A1 die je gezien hebt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:28 schreef Leonos het volgende:
Kut AjaxWat heb je gedaan? Stoere boy geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of basis van cijfers kun je al heel veel afleiden. Gaat nooit wat worden met die nieuwe Cruijff.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is de laatste wedstrijd van Jong/A1 die je gezien hebt?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Of basis van cijfers kun je al heel veel afleiden. Gaat nooit wat worden met die nieuwe Cruijff.
Moet je in Google intoetsen: Nouri de nieuwe
![]()
![]()
![]()
Waarom is de nieuwe Ballon d'or winner nog niet gedebuteerd dan?
Dat het de nieuwe Messi is?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hooguit drie minuten zien spelen dus, ik weet genoeg
Volgens mij ben jij, zoals zo vaak, weer eens de enige die deze vergelijking maakt en loop je weer het topic te verzieken dus ga ik er maar niet meer op inquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat het de nieuwe Messi is?
Dan denk ik dat ik hem 3 minuten langer heb gezien dan dat jij hem hebt zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |