Hij heeft die kutpet altijd op pijpstand staan. De clap achterstevoren zodat hij jongens beter kan bevredigenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:41 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier heb je hem. Waarom al die haat op zijn pet?
Lekkere chick wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Enzo Knol, de man van de toekomst!
Huh hij heeft toch helemaal geen pet opquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Jij vindt die rechter lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Dat incestbekkie? Meh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef Geerd het volgende:
Hij heeft wel een leuke vriendin toch?
#KNOLPOWERquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over het laagste van het laagste in de maatschappij die ook een keer ergens heen mag omdat linkse gutenmenschen ook iets willen betekenen voor de zwakzinnige en zwakbegaafde![]()
Wat voor een pauper is deze TS
Dee met haar poesjequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef Geerd het volgende:
Hij heeft wel een leuke vriendin toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heb wel altijd de neiging als ik een foto van haar zie om dat scheve smoeltje eens goed recht te swaffelen met mijn 38 cmquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat incestbekkie? Meh.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat incestbekkie? Meh.
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel altijd de neiging als ik een foto van haar zie om dat scheve smoeltje eens goed recht te swaffelen met mijn 38 cm![]()
Dit heb je al een keer gezegd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel altijd de neiging als ik een foto van haar zie om dat scheve smoeltje eens goed recht te swaffelen met mijn 38 cm![]()
Ik doe geen chicks onder de 8, dus dit 3tje (afgerond naar boven) wordt het nietquote:
De OP is ook al ergens gepost, dus mijn post is gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dit heb je al een keer gezegd.
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met basenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De OP is ook al ergens gepost, dus mijn post is gerechtvaardigd.
Wat is basenquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met basen
Je post was trouwens in een topic van mij.
Wat boeit dat dan? Henk Spekman zit ook in de politiek met zijn kledingstijl.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:01 schreef speknek het volgende:
Jezus, op een galadiner komen in een shirt met een petje op. Kan zo'n tokkie niet gewoon bij de deur geweigerd worden?
Hans Spekman is gekozen, en de Tweede Kamer is geen galagelegenheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:03 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Wat boeit dat dan? Henk Spekman zit ook in de politiek met zijn kledingstijl.
Hij zit er voor de jeugd en omdat hij vriendjes is Humberto.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:08 schreef Cassius het volgende:
Wat doet die flapdrol er überhaupt. Is hij ook al 'journalist'?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef matthias24 het volgende:
ik heb die enzo een keer in het echt gesproken.
En hoe was het?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef matthias24 het volgende:
ik heb die enzo een keer in het echt gesproken.
Man man man.quote:
ja tuurlijk. hij is best slim en weet zichzelf goed boven de top te werken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef Geelman het volgende:
Tsjonge, wat een afgunst weer. Die Enzo Knol heeft z'n zaakjes gewoon prima voor elkaar.
De watquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Hij heeft die kutpet altijd op pijpstand staan. De clap achterstevoren zodat hij jongens beter kan bevredigen
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
Hij heeft die kutpet altijd op pijpstand staan. De clap achterstevoren zodat hij jongens beter kan bevredigen
Had jij geen ban kerel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dit heb je al een keer gezegd.
Nee, want er was gewoon een dresscode.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:33 schreef Ploplap het volgende:
Hij bepaalt toch zelf wat hij draagt?
Is dat 2 keer tiesgames rechtsboven?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:45 schreef Gerard_Geit het volgende:
wel EnzoKnol uitnodigen maar niet deze helden_!
[ afbeelding ]
volgens mij is die middelste tiesquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Is dat 2 keer tiesgames rechtsboven?
Die andere lijkt op hem maar ik weet nu weer wie het is. Dat kutkind met die gigantische rode schoenen haha. Die ventjes zien er allemaal raar uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:50 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
volgens mij is die middelste ties
quote:
Nieuwe boyband?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:45 schreef Gerard_Geit het volgende:
[ afbeelding ]
DoeMaarGamen wat een baas is datquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:45 schreef Gerard_Geit het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent niet goed, man. Wat een irritante kutkleuter is dat met z'n rode schoenen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:07 schreef Ploplap het volgende:
[..]
DoeMaarGamen wat een baas is dat![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:07 schreef Ploplap het volgende:
[..]
DoeMaarGamen wat een baas is dat![]()
Dit. Trap die zwerver terug de goot in, waar hij thuis hoort.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:01 schreef speknek het volgende:
Jezus, op een galadiner komen in een shirt met een petje op. Kan zo'n tokkie niet gewoon bij de deur geweigerd worden?
Dat gaat je geld kostenquote:Op donderdag 11 februari 2016 02:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die ga ik een keer IRL gebruiken.
Waarheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over het laagste van het laagste in de maatschappij die ook een keer ergens heen mag omdat linkse gutenmenschen ook iets willen betekenen voor de zwakzinnige en zwakbegaafde![]()
Wat voor een pauper is deze TS
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:45 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ga haten dan, hij lacht je vierkant uit.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Moet ie eens proberen. Dan ligt ie gekreukeld op de grond. Kutkind.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:45 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ga haten dan, hij lacht je vierkant uit.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
noem eens een goede (buiten RJ)quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:42 schreef SalmancaBQ het volgende:
Enzo![]()
Dee![]()
![]()
Vloggen![]()
![]()
Vloggers![]()
![]()
![]()
Motovloggers![]()
![]()
Doei. Dit was mijn bijdrage aan dit briljant topic
Om een paar te noemen;quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
noem eens een goede (buiten RJ)
Wat maakt het uit of ze eventueel Nederlands zouden zijn dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:39 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
Geen nederlanders of belgen...
Voor mij niks volg er zelf ook een paar, maar als je het vergelijkt met de vloggers over zee lopen ze vaak gewoon wat achter qua beeld/geluid kwaliteitquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze eventueel Nederlands zouden zijn dan?
Hahahaha, praat maar stoer, totdat je deze tegenkomt, dan heb je heel Almere achter je aan!!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Moet ie eens proberen. Dan ligt ie gekreukeld op de grond. Kutkind.
bwahahaha als ik die kankerkop ooit zie en hij spreekt mij aan krijgt ie gelijk een stomp op die dikke neus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:00 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Hahahaha, praat maar stoer, totdat je deze tegenkomt, dan heb je heel Almere achter je aan!!!
#ARMOWASRIGHT
[ afbeelding ]
Doe maar stoer!!!! Ik zie je al rennen in Almere als Armo en Tim achter je aan rennen!!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
bwahahaha als ik die kankerkop ooit zie en hij spreekt mij aan krijgt ie gelijk een stomp op die dikke neus.
het is armooquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:05 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Doe maar stoer!!!! Ik zie je al rennen in Almere als Armo en Tim achter je aan rennen!!!
#ARMOWASRIGHT #SNAPKING
Omdat daar kleding regels gelden. Je hoort daar gewoon in smoking te komen je gaat toch ook niet in je zwembroek naar je werk :,)quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:41 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, nou, kleding regels hoor. Anders hadden ze hem heus wel de toegang geweigerd. Geef nou maar toe dat je Enzo Knol fan bent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:06 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Omdat daar kleding regels gelden. Je hoort daar gewoon in smoking te komen je gaat toch ook niet in je zwembroek naar je werk :,)
TS is een achterlijk, "knolpower" roepend, irritant, brutaal ventje van 12 die zicht stoer voelt in de brugklas. Hij snapt dat niet..quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:06 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Omdat daar kleding regels gelden. Je hoort daar gewoon in smoking te komen je gaat toch ook niet in je zwembroek naar je werk :,)
Dus? Ik vind het leuk om naar hem te kijken.. Hij is een groot voorbeeld voor mijn leeftijd genoten en volwassen mensen. Kijk maar bijvoobeeld hoeveel hij heeft meegemaakt en dan toch die #KNOLPOWER hebben om er erdoorheen te komen, respect!!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:08 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
TS is een achterlijk, "knolpower" roepend, irritant, brutaal ventje van 12 die zicht stoer voelt in de brugklas. Hij snapt dat niet..
Dan vind ik deze reactie toch wat vreemd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:59 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
Voor mij niks volg er zelf ook een paar
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:39 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
Geen nederlanders of belgen...
Daarnaast zou ik eerder waarde hechten aan inhoud dan aan geluidskwaliteit.quote:, maar als je het vergelijkt met de vloggers over zee lopen ze vaak gewoon wat achter qua beeld/geluid kwaliteit
quote:
Wat heeft hij nou meegemaakt man? Je weet niks bevestig je hier weer eens, het ergste dat die kneus heeft mee gemaakt is dat ie te stoned was om vroeg op te staan om naar school te gaan.. maarja hij was "verslaafd" he maar gelukkig had hij die 12 jarige fans om hem te helpen met afkicken. man man manquote:
Daar heb je een punt maar vaak is dat ook maar matig hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan vind ik deze reactie toch wat vreemd.
[..]
[..]
Daarnaast zou ik eerder waarde hechten aan inhoud dan aan geluidskwaliteit.
jezus die heeft flink wat downers opquote:
Jij bent zo´n voorbeeld die helemaal niks van Enzo Knol afweet. Jij bent gewoon zo´n pest figuur die de hele Nederlandse community kapot maakt....quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:17 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft hij nou meegemaakt man? Je weet niks bevestig je hier weer eens, het ergste dat die kneus heeft mee gemaakt is dat ie te stoned was om vroeg op te staan om naar school te gaan.. maarja hij was "verslaafd" he maar gelukkig had hij die 12 jarige fans om hem te helpen met afkicken. man man man
haha, niet iedereen is een blinde fanboy nee en welke Nederlandse community?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:22 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Jij bent zo´n voorbeeld die helemaal niks van Enzo Knol afweet. Jij bent gewoon zo´n pest figuur die de hele Nederlandse community kapot maakt....
De Nederlandse YouTube community, open je ogen eens!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
haha, niet iedereen is een blinde fanboy nee en welke Nederlandse community?
Wat is uberhaubt nog "Nederlands" anno 2016?
oh , dat .. jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:33 schreef Ploplap het volgende:
[..]
De Nederlandse YouTube community, open je ogen eens!!!!!
Omg dit zijn je voorbeelden?!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:10 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Dus? Ik vind het leuk om naar hem te kijken.. Hij is een groot voorbeeld voor mijn leeftijd genoten en volwassen mensen. Kijk maar bijvoobeeld hoeveel hij heeft meegemaakt en dan toch die #KNOLPOWER hebben om er erdoorheen te komen, respect!!!
Ga ik checkenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:54 schreef SalmancaBQ het volgende:
[..]
Om een paar te noemen;
6foot4honda (en zijn chineze vriend)
Walterrific (een geniale man, zevert nu wel een beetje veel over zijn nieuwe hond..)
Chaseontwowheels,
Yummir6,
Bakerxderek,
Jakethegardensnake,
Ridingwithtom,
Ryansliferiding,
ZJ motovlogs,
Leadpin (hij heeft zijn eigen twist de rest is best veel van het zelfde imo)
Cyclecruza (heeft een hele eigen bijzondere kijk op motorrijden wel heel leerzaam en interresant om te zien)
Dan heb ik nog een paar kanalen die een kijkje waard zijn;
Deelow
Hibastard65
Broapaholics (NL'ers)
Supermofools (NL'ers)
Gripsluts
Pimpstarlife
Sara Aydin (saaraazh)
Superretards
TRR official
En " Querly " (een van de beste kanalen imo)
RJ vind ik zelf een beetje matig al heeft hij wel ubergeile motoren.
de badmeester welquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:06 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
wacht, dit topic is dus niet sarcastisch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:10 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Dus? Ik vind het leuk om naar hem te kijken.. Hij is een groot voorbeeld voor mijn leeftijd genoten en volwassen mensen. Kijk maar bijvoobeeld hoeveel hij heeft meegemaakt en dan toch die #KNOLPOWER hebben om er erdoorheen te komen, respect!!!
Hij heeft niet veel meer meegemaakt dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:10 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Hij valt hier idd op in tamelijk negatieve zin. Kijk al langere tijd af en toe zijn vlogs maar hij komt enigszins wereldvreemd over. Veel dingen weet ie 'gewoon' niet. Hoe iets werkt, wat etiquette is, hoe je bepaalde woorden uitspreekt. Hij moet gewoon nog veel leren, laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo zie je maar dat het gewoon een tokkie eerste klas is. Het getuigt van nul respect en stijl om bij een black tie-dresscode met een petje aan te komen.
Dat had zeker gemogen. En sowieso is Enzo Knol klachtwaardig in elk opzicht. Maar nog iets klachtwaardiger is de huidige generatie kinderen die die vlogs van hem kijkt, dat is waar Idiocracy werkelijkheid begint te worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:26 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hij valt hier idd op in tamelijk negatieve zin. Kijk al langere tijd af en toe zijn vlogs maar hij komt enigszins wereldvreemd over. Veel dingen weet ie 'gewoon' niet. Hoe iets werkt, wat etiquette is, hoe je bepaalde woorden uitspreekt. Hij moet gewoon nog veel leren, laten we het daar maar op houdenneemt niet weg dat iemand 'm ff in had kunnen fluisteren dat die pet beter af kon en hij black-tie moest komen. Op het televisier-ring-gala had hij volgens mij wel een smoking aan (en geen petje op..)
Ja helemaal mee eens. En toch kan het best ontspannend en relativerend werken als je eens een vlog bekijktquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had zeker gemogen. En sowieso is Enzo Knol klachtwaardig in elk opzicht. Maar nog iets klachtwaardiger is de huidige generatie kinderen die die vlogs van hem kijkt, dat is waar Idiocracy werkelijkheid begint te worden.
dress codes, slaaf van de maatschappij zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo zie je maar dat het gewoon een tokkie eerste klas is. Het getuigt van nul respect en stijl om bij een black tie-dresscode met een petje aan te komen.
Ik zat keilang na te denken en dacht ook hieraan steeds. Hij bedoelt natuurlijk bashen.quote:
Naar binnen lopen met petje en halve liter Kanon #yoloswagquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dress codes, slaaf van de maatschappij zijn_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dee met haar poesjeIk zag een keer in zn filmpje echt zo'n flash van een seconde dat hij snel binnenkomt en een ijsje in haar doos probeert te stoppen. Terwijl ze voorovergebukt staat in der blote geblurrede kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat mn muts idd. altijd af zodat iedereen mn nieuwe freshe cut kan zien. Zo stijgt mn zelfvertrouwen, en na de mooie lach van mn kapster hoop ik dan ook veel vrouwen aan te trekkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:23 schreef wuuht het volgende:
Als hij bij de kapper klaar is doet hij ook meteen zn petje weer opheb ik eens gezien in een vlog
Ik wist dat Enzo een aantal mentale problemen had, maar dit is een smerige fetisch, zelfs voor iemand zoals hem!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:03 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik zag een keer in zn filmpje echt zo'n flash van een seconde dat hij snel binnenkomt en een ijsje in haar doos probeert te stoppen. Terwijl ze voorovergebukt staat in der blote geblurrede kont.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:03 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik zag een keer in zn filmpje echt zo'n flash van een seconde dat hij snel binnenkomt en een ijsje in haar doos probeert te stoppen. Terwijl ze voorovergebukt staat in der blote geblurrede kont.
yo wat?quote:
Godver de kutte,quote:
Kwestie van respect.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dress codes, slaaf van de maatschappij zijn_!
Daar hoorde op zijn minst een korte broek en teenslippers bij uiteraardquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:07 schreef PierreTT het volgende:
anders was het voor die kinders niet zo leuk als het nu is waarschijnlijkquote:
ah ok, nouja. wat een bagger zeg, ook heel kindvriendelijkquote:Op maandag 15 februari 2016 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
anders was het voor die kinders niet zo leuk als het nu is waarschijnlijk
Zou me er niet te veel zorgen om maken eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 15:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ah ok, nouja. wat een bagger zeg, ook heel kindvriendelijklekker op de kont slaan van aandachtsgeile vriendin
doe ik ook nietquote:Op maandag 15 februari 2016 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou me er niet te veel zorgen om maken eigenlijk
Gewoon netjes je pet afzetten; manieren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:41 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk zeg. Dee is 18 en ze zijn al ruim 3 jaar samen en dan gaat ze nu samen wonen met Enzo voor de rest van haar leven.quote:
soort zoekt soortquote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef wuuht het volgende:
[..]
Vreselijk zeg. Dee is 18 en ze zijn al ruim 3 jaar samen en dan gaat ze nu samen wonen met Enzo voor de rest van haar leven.
Lijkt Thijs Bosma wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet niemand kwaad verder, ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik vind het gewoon een kneus
In dit geval niet, Dee komt duidelijk uit een hogere sociale klasse dan boertje Enzo. Dee is best een slimme meid, speelt piano en zingt. Haar ouders hebben een groot huis met een zwembad in de tuin en een eigen vakantiehuis in Spanje.quote:
Ok en dat zegt omdat ze uit een goed sociaal milieu komt .. dat haar eq goed is?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:59 schreef wuuht het volgende:
[..]
In dit geval niet, Dee komt duidelijk uit een hogere sociale klasse dan boertje Enzo. Dee is best een slimme meid, speelt piano en zingt. Haar ouders hebben een groot huis met een zwembad in de tuin en een eigen vakantiehuis in Spanje.
Ik irriteer me gewoon aan dat gemaakte overdreven air van hem, zo onecht.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet niemand kwaad verder, ik vind het wel meevallen
Tja acteren, hij is nou niet bepaald de enige die dat doet op deze planeet.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon aan dat gemaakte overdreven air van hem, zo onecht.
Hij doet alsof ie een normale jongen is, maar zijn uitstraling zegt alles
Dingen die pubers en jonger leuk en interessant vinden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:13 schreef probeer het volgende:
Kan iemand me in 1 zin uitleggen wat die gast nou eigenlijk doet in al die filmpjes? Ik snap het verdien-model via youtube wel, maar wat voor een content maakt die jongen?
Dat is nogal breed zeg .. Zoals?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Dingen die pubers en jonger leuk en interessant vinden.
Geen ideequote:Op maandag 15 februari 2016 16:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is nogal breed zeg .. Zoals?
En ik snap dat je als 'beroemdheid' de grootste crap kunt filmen en dat mensen het dan nog steeds fantastisch vinden, dus ik zal de vraag iets makkelijker maken.
Met wat voor een soort content is die jongen bekend geworden?
Aha. Ik word oud.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen ideeIk mag met trots melden dat ik nog nooit een filmpje van hem heb afgezien. Maar mijn gok is het gebruikelijke; pranks, melig doen, games. Dingen die de jeugd cool vinden en dan op een manier gebracht die in hun ogen niet saai of grijs is. Volgens mij verschilt het inherent niet veel van andere jeugdprogramma's op TV maar dan samengevat in een voor hun 'hip' persoon.
Ik heb er nog 30 seconden langer over nagedacht, en wil mijn eerdere woorden 'ik word oud' intrekken. Ok, ik word inderdaad oud (dat doen we allemaal), maar ik denk dat ik dat youtube-beroemdheid gedoe in mijn tienerjaren ook gewoon enorme onzin gevonden had.quote:
dezelfde reden waarom gordon en humberto tan daar warenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:31 schreef probeer het volgende:
Rest nog steeds de vraag: Wat doet die knul daar überhaupt? Hij is geen journalist en heeft geen fuck met de politiek of serieuze media te maken.
Iemand een gooi?
Touché.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:38 schreef topdeck het volgende:
[..]
dezelfde reden waarom gordon en humberto tan daar waren
Jezusquote:
We hebben het hier over dezelfde persoon?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
en komt niet over als een imbeciel met 2 hersencellentjes.
Jij hebt voor niemand een aversie? Jij vind altijd iedereen aardig en leuk? Nouja ik mag gewoon haten hoor als ik dat wilquote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom altijd al die haat tegen meneer Knol? Die gozer is in ieder geval nog zichzelf, doet geen kut ''pranks'' en komt niet over als een imbeciel met 2 hersencellentjes.
Kennelijk vinden veel pubertjes het leuk om naar hem te kijken, nou prima toch?!
Er zijn zat mensen waar ik weinig tot niks mee heb, dat varieert van mensen die ik zie in het dagelijks leven tot mensen die je alleen ziet op televisie of internet. Verschil is wel dat je sommige mensen moet zien/spreken (denk aan werk) en dat dat bijvoorbeeld niet het geval is bij EnzoKnol (zolang je zijn naam niet intypt op YouTube). Waarom zou ik hem dan haten/iets tegen hem hebben als hij verder toch geen enkele betekenis heeft in mijn leven?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Jij hebt voor niemand een aversie? Jij vind altijd iedereen aardig en leuk? Nouja ik mag gewoon haten hoor als ik dat wil
Je hebt een puntquote:Op maandag 15 februari 2016 19:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen waar ik weinig tot niks mee heb, dat varieert van mensen die ik zie in het dagelijks leven tot mensen die je alleen ziet op televisie of internet. Verschil is wel dat je sommige mensen moet zien/spreken (denk aan werk) en dat dat bijvoorbeeld niet het geval is bij EnzoKnol (zolang je zijn naam niet intypt op YouTube). Waarom zou ik hem dan haten/iets tegen hem hebben als hij verder toch geen enkele betekenis heeft in mijn leven?
Maarja, een mening vormen over iemand mag en kan altijd natuurlijk maar ik zie gewoon niet in waarom dat nodig is bij iemand die je zo makkelijk kan negeren
en hoe beperkt dat jouw leven? niet toch, niet zo druk makenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar zo ben jij.
En EnzoKnol is een hype-mannetje lijkt het wel, ik heb nooit die shit van hem gekeken, kijk ik tv zit hij daar weer, kijk ik op youtube (random) STAAT DIE DAAR weerEn waarom? Vanwege die domme filmpjes, slaat gewoon nergens op.
Wat aannames weer, je kan ook gewoon normaal reageren en niet gelijk als een bitch reageren ja? Dankjewel.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe beperkt dat jouw leven? niet toch, niet zo druk maken
de tering wat ben jij een treurig gefrustreerde aansteller zegquote:Op maandag 15 februari 2016 19:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wat aannames weer, je kan ook gewoon normaal reageren en niet gelijk als een bitch reageren ja? Dankjewel.En wat ik doe is niet jou probleem. Beslis ik zelf wel
Ok, primaquote:Op maandag 15 februari 2016 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
de tering wat ben jij een treurig gefrustreerde aansteller zeg![]()
ja zo vijandig doen als iemamd je gewoon zegt dat je niet moet spannen dan ben je triest heel triest en heb je veel issues met jezelf, ga er aan werken of in therapiequote:
Ok, zal ik in overweging nemen. Bedankt voor het constructieve adviesquote:Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo vijandig doen als iemamd je gewoon zegt dat je niet moet spannen dan ben je triest heel triest en heb je veel issues met jezelf, ga er aan werken of in therapie
nee dat deed ik dus niet,leer gewoon eens lezen voordat je je grote bek opentrekt, die je dan gewoon terugkrijgtquote:Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ok, zal ik in overweging nemen. Bedankt voor het constructieve advies![]()
Zelf doe je er nog een schepje bovenop, ik zeg alleen maar dat je niet als een bitch moet reageren. Gefrusteerde aansteller... therapie.. wtf?? Slaat dat opWat is het probleem als ik me erger? En je begint met aannames dat het mijn leven beperkt, oja niet dus, mag ik dan niet klagen?
Jajajaja, blabla, zelf ben je altijd zo vriendelijk he. Wat nou opgefockt? Ik zeg alleen maar dat je niet als een bitch moet reageren en jij word wel heel persoonlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat deed ik dus niet,leer gewoon eens lezen voordat je je grote bek opentrekt, die je dan gewoon terugkrijgt
en ja therapie, als je zo opgefokt raakt dat niet eens kan lezen wat er staat dan is theraphie een goede optie
ga in theraphiequote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Jajajaja, blabla, zelf ben je altijd zo vriendelijk he. Wat nou opgefockt? Ik zeg alleen maar dat je niet als een bitch moet reageren en jij word wel heel persoonlijk.![]()
Ik laat het hierbij.
ik he niets gezegd over niet laten, jij zou het er net bij laten maw je ijlt en dus tijd voor hulp, ga gauw, ik hoop dat het nog op tijd isquote:Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]prima joh, kan je het weer niet laten?
Ik zeg ik laat het hierbij, doe niet zo focking kansloos en hou je bek gewoon ja. Dankjewel. Parasiet.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niets gezegd over niet laten, jij zou het er net bij laten maw je ijlt en dus tijd voor hulp, ga gauw ik hoop dat het op tijd is
kijk in de spiegel,je problemen heb je met jezelf niet met mij, zieltje.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik zeg ik laat het hierbij, doe niet zo focking kansloos en hou je bek gewoon ja. Dankjewel. Parasiet.
Ok, is goedquote:Op maandag 15 februari 2016 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk in de spiegel,je problemen heb je met jezelf niet met mij, zieltje.
wel doen hoor wordt je leven beter van, hoef je niet zo gefrustreerd boos en droevig te zijn en dat verdien ook jij welquote:
gezellig hequote:Op maandag 15 februari 2016 22:52 schreef PierreTT het volgende:
Dat zo'n tranentrekkend figuur nog zoveel teweeg kan brengen zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |