Oké!quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste en als je sluit kan je op zijn minst voor een leuk plaatje in de OP zorgen.
jawel hoor, ik zet hem wel voor je in de OP als je dat wil ...quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels klapt met eierstokken
waar dan Mo?quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is daar geloof ik een topic over, weet er verder ook niks van, ik ving zoiets in de wandelgangen op .
Geen idee, maar toen moest je als je ongetrouwd vader werd toestemming krijgen van de moeder om je eigen kind aan te geven, als je getrouwd bent niet, en dat is niet het enige waar je als ongetrouwde vader tegenaan loopt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat toch nu wel gelijk met niet getrouwd zijn?
Truste en als je sluit kan je op zijn minst voor een leuk plaatje in de OP zorgen.quote:
Welk jaar heb je het over dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen moest je als je ongetrouwd vader werd toestemming krijgen van de moeder om je eigen kind aan te geven, als je getrouwd bent niet, en dat is niet het enige waar je als ongetrouwde vader tegenaan loopt.
Dat is het punt helemaal niet, stel dat haar iets was overkomen, dan had ik echt een probleem gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk jaar heb je het over dan?
En je vertrouwde de moeder niet dat ze je toestemming gaf om jullie kind te erkennen?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, lees het morgen wel.
heb je wel luisteraars dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik klooi gewoon door op de radio.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet, draai het toch.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik veel luisteraars wil kan ik altijd nog de Sjoef methode toepassen.
ik zit hier naar te luisteren...quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel Fann muziek dit hoor.
wat is de Sjoef methode?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik veel luisteraars wil kan ik altijd nog de Sjoef methode toepassen.
ah ...quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles wat internet heeft connecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |