Was ze wel politiek bewust?quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:08 schreef Elzies het volgende:
[..]
Helaas is ze een aantal jaren geleden overleden. Maar ze zou geen fan van Asscher zijn geweest.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een pisvlek is het ook hè. Komt hij met allemaal voorbeelden met Nederlandse namen en profielen. Ik vermoed dat er heel wat Nederlandse joden zijn die nu denken "Oh, hebben we al niet een jaartje of 30 een groter probleempje met een andere bevolkingsgroep?"
quote:Farid is tot de conclusie gekomen dat ik als jood de mond vol heb van moslims, maar dat ik me vreemd genoeg muisstil hou over zionisme. Flip heeft blootgelegd dat je mij nooit over racisme hoort, want racisme bestaat alleen onder moslims, nooit onder joden. Volgens Peter Breedveld cs ben ik zelfs de gevaarlijkste racist van Nederland.
Ik vind het een zeer strakke actie... laat weer eens zien wat voor een gezwel dat PVV-denken in Nederland geworden is. Agressief volk dat zich zegt 'in te zetten' voor onze cultuur maar qua beschavingsniveau niet veel onderdoet voor de eerste de beste haatimam.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:39 schreef Twiitch het volgende:
Slap dat die zich zo uit de tent laat lokken.
Je bent schizofreen vergeten, want hoe kun je als moslimknuffelaar ook van de Joden houden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Kijkertje het volgende:
Ik begrijp weer eens iets niet![]()
Ben ik, als links wegkijkend gutmensch, nou wel of niet de moslimknuffelaar en dus een Jodenhater
PVVquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer strakke actie... laat weer eens zien wat voor een gezwel dat PVV-denken in Nederland geworden is. Agressief volk dat zich zegt 'in te zetten' voor onze cultuur maar qua beschavingsniveau niet veel onderdoet voor de eerste de beste haatimam.
Steundepvv op facebook, ook zo'n prachtvoorbeeld van de nobele PVV-strijder. En dat soort types representeert de 'ware Nederlander'
Ik gun pvv'ers ook een plaatsje in onze samenleving, maar die partij van ze zal nooit z'n regeringsverantwoordelijkheid nemen zolang de blonde mohammed aan het roer staat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
PVV. Onze laatste hoop. Je bent weer aan het generaliseren en haatzaaien. Gelukkig is de PVV een fatsoenlijk partij die ook wegkijkers als jij een plaatsje in onze samenleving gunnen ondanks dat jouw gedachtegoed al onvoorstelbaar veel schade heeft aangericht.
Werkelijk? Als ik de ware gelovigen zo zie posten op sites als steundepvv vraag ik me af welk plekje dat zal zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
PVV. Onze laatste hoop. Je bent weer aan het generaliseren en haatzaaien. Gelukkig is de PVV een fatsoenlijk partij die ook wegkijkers als jij een plaatsje in onze samenleving gunnen ondanks dat jouw gedachtegoed al onvoorstelbaar veel schade heeft aangericht.
Afrika, stuur maar een kaartje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Werkelijk? Als ik de ware gelovigen zo zie posten op sites als steundepvv vraag ik me af welk plekje dat zal zijn.
Daar heb ik niks te zoeken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:03 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Afrika, stuur maar een kaartje.
Gedraag je dan ook niet afrikaans maar nederlands is het advies.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar heb ik niks te zoeken.
Afrikaans... Hoe gedraagt een niet-PVV'er zich Afrikaans?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet afrikaans maar nederlands is het advies.
Door pvda te stemmen bijv. Of "WELKOM" te roepen in een wijk waar een gelukzoekerscentrum komt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Afrikaans... Hoe gedraagt een niet-PVV'er zich Afrikaans?
Democratisch gehalte van de PVV'er... Schik je je niet naar onze wensen, moet je weg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:05 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Door pvda te stemmen bijv. Of "WELKOM" te roepen in een wijk waar een gelukzoekerscentrum komt.
Pvv is reactief, de rest kijkt graag weg. Als jij je aangesproken voelt bij de woede van het volk dan heeft dat mischien een reden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Democratisch gehalte van de PVV'er... Schik je je niet naar onze wensen, moet je weg.
Men hoeft thans niet veel meer te doen of te denken of te schrijven om 'de woede van het volk' te stimuleren. Dat die woede zich richt op vluchtelingen i.p.v. de politiek die al sinds 2006 zaken als sociale zekerheid aan het uithollen is toont enkel aan hoe eendimensionaal en ahistorisch het gros van PVV stemmend Nederland werkelijk is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:16 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Pvv is reactief, de rest kijkt graag weg. Als jij je aangesproken voelt bij de woede van het volk dan heeft dat mischien een reden.
De één heeft een PVV-obsessie, de ander een vluchtelingen-policor-gutmenschen-cultureelmarxistischcomplot-obsessie, niet??quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah, Etto met zijn PVV obsessie is er weer.
De woede moet zich op beiden richten, van beiden moeten we af.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Men hoeft thans niet veel meer te doen of te denken of te schrijven om 'de woede van het volk' te stimuleren. Dat die woede zich richt op vluchtelingen i.p.v. de politiek die al sinds 2006 zaken als sociale zekerheid aan het uithollen is toont enkel aan hoe eendimensionaal en ahistorisch het gros van PVV stemmend Nederland werkelijk is.
Die zijn er ook ja, maar ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De één heeft een PVV-obsessie, de ander een vluchtelingen-policor-gutmenschen-cultureelmarxistischcomplot-obsessie, niet??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |