quote:
Ik werd geïnteresseerd omdat je ook met alleen bloed geven kan helpen. Ik ben als de dood voor naalden, zeker in mijn rug, maar dit bied m.i. perspectieven... alleen toen ik belde bleek ik niet te mogen. Dat vind ik wel jammerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit het ook eens te lezen, ga me er eens verder in verdiepen.
Sacha, wil je aub door het slotje posten?![]()
Ik was ook al verbazingwekkend...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
302?1 MM, ben je underkuffer mod?
Apartquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
302?1 MM, ben je underkuffer mod?
Ik ging er in eerste instantie van uit dat het via een ruggenprik moest en zie daar een beetje op, al viel mijn ruggenprik een paar jaar geleden 100% mee, maar het kan inderdaad ook via bloed gedoneerd worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Ik werd geïnteresseerd omdat je ook met alleen bloed geven kan helpen. Ik ben als de dood voor naalden, zeker in mijn rug, maar dit bied m.i. perspectieven... alleen toen ik belde bleek ik niet te mogen. Dat vind ik wel jammer
Dat wist ik alquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was ook al verbazingwekkend...
Ik kan mij nog herinneren dat het ergens rond 2002 alleen met ruggenprik kon. Wat dat aangaat is er echt heel wat verbeterd. En aangezien ik een aantal jaar geleden zelf 4,5 liter bloed nodig heb gehad en dat dus kreeg dankzij donoren, wil ik mijn steentje bijdragen als ik iets terug kan doen. Ook al is dat voor "anderen" dan die mij toen hebben geholpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging er in eerste instantie van uit dat het via een ruggenprik moest en zie daar een beetje op, al viel mijn ruggenprik een paar jaar geleden 100% mee, maar het kan inderdaad ook via bloed gedoneerd worden.
Je staat in mijn vriendenlijstquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heb ik een groen vinkje bij jou?
Nee, dat zijn niet de pannen waar ik over sprak, verre van zelfs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn dit nou de pannen waar het hier laatst over ging? http://www.action.nl/marble-koekenpannen-13223
Die heb je toch nog steeds? Die abo? Ik zie nl nog een mooi "sterretje" bij je naamquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je staat in mijn vriendenlijst
Dat was volgende mij nog uit de tijd dat ik een abo had.
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je staat in mijn vriendenlijst
Dat was volgende mij nog uit de tijd dat ik een abo had.
deze zijn niks? of wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat zijn niet de pannen waar ik over sprak, verre van zelfs.
Ik vind de handvat constructie helemaal niks.quote:
ah...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind de handvat constructie helemaal niks.
Als die al niet klopt is het niks voor mij.
Ze zitten in je bloed en ik neem aan dat je wel vaker bloed hebt gegeven toch? Al is het maar een ietsiepietsiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
ik ben bang dat als ik stamcellen afsta dat ik in elkaar donder
ow.... ik heb zóveel bloed gegevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze zitten in je bloed en ik neem aan dat je wel vaker bloed hebt gegeven toch? Al is het maar een ietsiepietsie
Ineens een idee voor een 40+ topic: Post hier je allerlaatste maandelijkse periode!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze zitten in je bloed en ik neem aan dat je wel vaker bloed hebt gegeven toch? Al is het maar een ietsiepietsie
gesjelligquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ineens een idee voor een 40+ topic: Post hier je allerlaatste maandelijkse periode!
1e helft september 1999quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ineens een idee voor een 40+ topic: Post hier je allerlaatste maandelijkse periode!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |