Nee, ze zijn dom, die peuters. Ze zien niet dat anderen wel wat pakken en eten...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meestal staan die niet op peuterhoogte. En je bent er nog steeds bij.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:54 schreef agter het volgende:
Nee, ze zijn dom, die peuters. Ze zien niet dat anderen wel wat pakken en eten...
Correct. Het gebeurde al. Het wordt wel steeds onduidelijker voor kleintjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurt nu toch ook, met kaasjes en zulks? Hoe ga je daar dan nu mee om?
Maar hoe ga je daar nu dan mee om?quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:06 schreef agter het volgende:
Correct. Het gebeurde al. Het wordt wel steeds onduidelijker voor kleintjes.
Dat ze wat mag pakken iedere keer dat we langs rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hoe ga je daar nu dan mee om?
Ach je kan als ouder je kind ook aanleren om pas iets te eten te pakken na het gevraagd te hebben buiten de deur. Lijkt me sowieso geen slechte gewoonte. Want als je de snoepwinkel inloopt staan de snoepbakken ook op graai hoogte om maar iets te zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:13 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ze wat mag pakken iedere keer dat we langs rijden.
En soms rijden we vaker langs dan andere keren. Afhankelijk van de tijd voor het diner en de looproute.
Maar het is verdomd onduidelijk voor een klein kind.
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach je kan als ouder je kind ook aanleren om pas iets te eten te pakken na het gevraagd te hebben buiten de deur. Lijkt me sowieso geen slechte gewoonte. Want als je de snoepwinkel inloopt staan de snoepbakken ook op graai hoogte om maar iets te zeggen.
Dat lijkt me echt best een probleem. Misschien moet je na zulke gedragingen er thuis met de deegroller overheen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:25 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ken jij peuters/kleuters? Bij die blauwe winkel is namelijk altijd eten.
Ik heb er geen probleem mee als ze gillend op de grond ligt omdat ze uit een andere bak geen fruit/kaas etc mag nemen.
Ik vind het verder ook geen slimme actie, zoals ik al zei ik zou het eerder bij de caissière wegzetten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:25 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Maar ken jij peuters/kleuters? Bij die blauwe winkel is namelijk altijd eten.
Ik heb er geen probleem mee als ze gillend op de grond ligt omdat ze uit een andere bak geen fruit/kaas etc mag nemen. Ik begrijp haar teleurstelling. Maar ga er niet in mee.
Dat die blauwe winkel het nu juist aanmoedigt, pak maar gratis fruit, tja dat is klote in onduidelijkheid voor een peuter.
En dat was alles wat ik kwijt wilde.
Niet om op te scheppen, maar daar hebben mijn kinderen nog nooit aan mee gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:18 schreef Fripsel het volgende:
En een gillend kind, dat zijn we gewend, dat doen ze allemaal wel eens
Je zou verwachten met een wortel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:29 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het feit dat de overheid best wat meer aandacht mag besteden over gezonde voeding laat onverlet dat dit een sympathieke actie is, die slechts bij van nature azijnpissende Nederlanders een negatieve reactie kan uitlokken.
Liever een stuk fruit dan gezeur om snoep, chocolade of koekjes.
Alhoewel je mijn zoon het meest plezier zou doen met een stuk komkommer
Hihaho.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Je zou verwachten met een wortel.
Wat verschrikkelijk aso zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Ja idd.
Alleen het probleem bij onze AH is dat het fruit direct bij binnenkomst ligt.
Mijn vriend is er ook makkelijker in en geeft onze zoon gewoon een banaan of een broodje of waar hij hem dan ook stil mee krijgt.
Maar ik wil zoon leren dat hij best even kan wachten en dat het eten eerst moet worden afgerekend.
Maar als ik dan kom voor de wekelijkse boodschappen kan dit soms nog best stressvol worden doordat zoon moet wachten op "zijn" banaan
Als je de bananen eerst weegt en prijst?quote:
Zijn er nog winkels waar je zelf je spullen moet wegen? Ik kom ze niet meer tegen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de bananen eerst weegt en prijst?
En het dan ook even tegen de caissière zegt, want die weegt die bananen natuurlijk weer.
Bij een hoop supermarkten moet dat nog, en bij anderen kan dat nog (vanwege zelfscannen), en met een kleintje heb ik daar niet zoveel moeite mee, die krijgt bij de bakker, slager of groenteboer ook nog vaak wat te eten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er nog winkels waar je zelf je spullen moet wegen? Ik kom ze niet meer tegen.
Maar ik vind in de supermarkt die dingen opeten sowieso aso, of je het nou betaald of niet.
Dat blijkt maar weer. Terwijl fruit niet duurder is dan snoep. Ze zouden voor kindermishandeling uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:15 schreef vipergts het volgende:
Zijn ouders tegenwoordig te stom om zelf fruit te kopen ipv snoep
Hè ja, laten we alle kinderen die wel eens snoep eten in een tehuis voor mishandelde kinderen zetten! Dát lost veel op jôh!quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:04 schreef Lunatiek het volgende:
Dat blijkt maar weer. Terwijl fruit niet duurder is dan snoep. Ze zouden voor kindermishandeling uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Op mijn werk staat er op elk secretariaat een fruitschaal waar elke dag vers fruit op ligt, gratis voor de medewerkers.quote:Misschien een idee voor supermarkten om ook volwassenen gratis fruit aan te bieden, ook in bedrijfskantines en universiteitsrestaurants.
Vergeet de bejaarden niet, zie hier vaak alleen bonbons, kant en klaar maaltijden en flessen port op de kassaband liggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Terwijl fruit niet duurder is dan snoep. Ze zouden voor kindermishandeling uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Misschien een idee voor supermarkten om ook volwassenen gratis fruit aan te bieden, ook in bedrijfskantines en universiteitsrestaurants.
Ik sla altijd z'n OP over en begin bij de reacties.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ben lang geleden gestopt met ze te lezen.
Ja het is persoonlijk, ja het is wat anders, ja velen zullen het leuk vinden, maar ik kan mij er echt niet meer door worstelen het staat mij tegen van begin tot eind.
Hier heb je wel een goed punt eigenlijk. Ik ken alleen de Jumbo nog, waar ik moet wegen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er nog winkels waar je zelf je spullen moet wegen? Ik kom ze niet meer tegen.
Maar ik vind in de supermarkt die dingen opeten sowieso aso, of je het nou betaald of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |