Wat voor soort klussen bedoel je dan? Ik heb een vriend die heel goed is in huishouden, dat is mijn reddingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:07 schreef Hupje het volgende:
Sara, wat sneu!
LuDann, leuk, zo die foto's naast elkaar. Het gaat zo vlug allemaal
Mariposas, die L toch. Hopelijk gaat hij merken dat (zelf) eten ook leuk kan zijn.
Bij de nesteldrang aan het eind van de zwangerschap ('want nu kan het nog') zei iedereen dat dat ook best kan met een baby. Nou, ik weet soms echt niet hoe. Sommige klussen zijn nu dus al bijna een jaar niet gedaan. Ik vind het lastig te combineren, huishouden (meer dan de wekelijks echt nodige dingen) en een (onze?) baby. Hoe doen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
SPOILER: MwCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit op de bank met een sneutje met koorts. Vanochtend prikjes gehad. Hangt er een beetje onbeweeglijk bij op schoot, nu is ie net weer in slaap gezakt. 1,5 uur terug bleek ie 40.3 graden koorts te hebben.. Half uur terug 39.9 dus gaat vooruit gelukkig! Eens opzoeken hoe ik printscreen van z'n stats maak. Uit m'n hoofd was het 71cm (volgt mooi z'n eigen lijn!) en 7830 gr (zakt nog verder weg, voor de 2e x weinig aangekomen..) dacht dat ie deze week een groeispurt had gemaakt, voelde eindelijk weer wat zwaarder. Maar het was maar 250gr erbij, dus ik denk dat m'n vermoeden dat hij een tijdje stilstond of zelfs afviel, klopt..
Ja, maar (sorry, beroepsdeformatie coming up...) ik verwacht er heel weinig van. Luierrecycling is héél moeilijk. Alle echte recyclers die je in Nederland had, zijn er weer mee gestopt, omdat het financieel niet rond te breien is. Voor de materialen die je recyclet, zijn maar moeilijk kopers te vinden. Fabrikanten zijn toch snel bang dat het niet hygiënisch is. Daarom zijn er ook steeds minder gemeenten die luiers gescheiden inzamelen. Er is in NL nu nog één installatie waar luiers verwerkt worden, en die composteren alleen bepaalde onderdelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kennen jullie deze proef?
http://www.stopmijnafval.nl/a-42956276/home/proef-luierrecycling/
Ok, interessant!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, maar (sorry, beroepsdeformatie coming up...) ik verwacht er heel weinig van. Luierrecycling is héél moeilijk. Alle echte recyclers die je in Nederland had, zijn er weer mee gestopt, omdat het financieel niet rond te breien is. Voor de materialen die je recyclet, zijn maar moeilijk kopers te vinden. Fabrikanten zijn toch snel bang dat het niet hygiënisch is. Daarom zijn er ook steeds minder gemeenten die luiers gescheiden inzamelen. Er is in NL nu nog één installatie waar luiers verwerkt worden, en die composteren alleen bepaalde onderdelen.
De initiatiefnemers van deze proef zijn heel goedbedoelend en enthousiast, maar hebben hier ook nog geen oplossing voor.
Ik denk dat we inderdaad even een paar dagen wachten en dan iets van fruit proberen. Als het dan weer hetzelfde verhaal is dan denk ik dat we misschien nog even een weekje of 2 wachten met de bijvoeding.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Hupje het volgende:
Het kan, LuDann, maar ik weet nog wel dat J in het begin ook (meer) ging spugen na de bijvoeding. Als je het niet vertrouwt, misschien even een paar dagen stoppen tot ze weer oké is en dan iets anders proberen?
Voor de oogjes is dat voldoende.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:47 schreef Hupje het volgende:
J werd net wakker met dichtgeplakte oogjes. Hij is heel verkouden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Moet ik nog iets anders doen dan schoonmaken met gekookt water?
Wat Kuukse zegt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:47 schreef Hupje het volgende:
J werd net wakker met dichtgeplakte oogjes. Hij is heel verkouden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Moet ik nog iets anders doen dan schoonmaken met gekookt water?
Is ze niet 'gewoon' ziek?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef LuDann het volgende:
Heel de nacht een kots en schijt festijn. Ben blij dat ik 5 slaapzakjes heb, ze zitten allemaal in de was.
Heftig spul, die broccoli.
Ja, misschien. Vind het alleen wel heel toevallig zo, haar lichaam leek vooral bezig met die broccoli er zo snel mogelijk uit te werken.quote:
Ik heb me vorige maand aangemeld en hoor niks meer, helaas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat een watje ^^,quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:13 schreef Estrys het volgende:
Ik breng de luiers voor recycling naar een container die bij het Kdv staat. Of mijn moeder neemt ze mee, vlak bij haar is een ondergrondse container voor incontinentie materiaal. Zij betalen afval per kilo dus dan wil je het wel ergens anders heen brengen. Maar bij ons wordt het dus nog wel door de gemeente ingezameld.
Iedere twee uur wakker is hier de nieuwe standaard. Gezien we borst en fles afwisselen heb ik om 2 uur na de borst ook nog de fles gegeven. Maar het maakt geen verschil. Hij was om 4 weer wakker. Mijn man heeft helemaal bijna niet geslapen. Hij had keelpijnDe stervende zwaan haz returned
Ik heb toch al twee of drie mailtjes met updates gehad sinds aanmelding...quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:05 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik heb me vorige maand aangemeld en hoor niks meer, helaas.
LuDann succes vandaag na je brakke nacht
Hoeveel heeft ze dan wel niet gegeten (ik visualiseer nu bergen kotsquote:Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef LuDann het volgende:
Heel de nacht een kots en schijt festijn. Ben blij dat ik 5 slaapzakjes heb, ze zitten allemaal in de was.
Heftig spul, die broccoli.
jawel, al aangemeld en hoop met mij een hele hoop in de buurt ook (kleine kans helaas...)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Misschien was het wel een gevalletje van te snel "hallo binnenkom - opraap - intens"en had E. net even wat meer tijd nodig om waar ze mee bezig was los te laten en hallo papa te registrerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:43 schreef LuDann het volgende:
Wat ik online kan vinden loopt nogal uiteen. Volgens de ene site kan het al bij 6 maanden en een ander site zegt vanaf 8 maanden.
Nja, we zien wel. Misschien was het toeval.
@Hupje: van wat ik las hoeft eenkennigheid geen lange fase te zijn, kan met een week weer over zijn. Dus misschien is hij er al overheen dan.
Ze is super gegroeid zeg! Der bos haar ook ingeruild zie ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:23 schreef LuDann het volgende:
Ik vond het in het begin vreselijk moeilijk om Wolk weg te brengen. Niet zo raar, want ze was pas 3 weken oud. Nu komt ze echter op een leeftijd dat ze ook een beetje interactie heeft met de andere baby's en als ik haar nu van het KDV ophaal dan is ze harstikke vrolijk en heeft volgens mij wel een leuke dag gehad. Dat geeft een heel ander gevoel, gelukkig. Tot nu toe geen stress, maar dat zal denk ik veranderen als ze mee moet eten in de avond.
Jongens, mijn baby is vandaag gewoon zes (6!) maanden oud.
[ afbeelding ]
Ik zet soms voor mijzelf weg. Oke, deze week de badkamer echt uitsoppen (jammerdebammer dan als het niet is geluktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:07 schreef Hupje het volgende:
Sara, wat sneu!
LuDann, leuk, zo die foto's naast elkaar. Het gaat zo vlug allemaal
Mariposas, die L toch. Hopelijk gaat hij merken dat (zelf) eten ook leuk kan zijn.
Bij de nesteldrang aan het eind van de zwangerschap ('want nu kan het nog') zei iedereen dat dat ook best kan met een baby. Nou, ik weet soms echt niet hoe. Sommige klussen zijn nu dus al bijna een jaar niet gedaan. Ik vind het lastig te combineren, huishouden (meer dan de wekelijks echt nodige dingen) en een (onze?) baby. Hoe doen jullie dat?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ah nee, wat kloten Sara! Ik had het op de eerste dag dat ik weer moest werken, lag ook voor ons huis op straatsterkte!
Vandaag bij het CB geweest, dik in orde! Ze vond haar al heel sterk en bewegelijk. Ze kroop meteen over het bureau om het bakje blokjes omver te trekken
Stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH godnonde... wat een %$@#@#. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn meneer vindt het nog altijd rete spannend als hij kokhalst, maar wacht steeds af tot ik er van onder de indruk raak of niet. Wurm kijkt ook steeds van HELLUP! met tranen in de ogen als het effe minder makkelijk gaat. Maar slikt het door als ik zeg "het gaat goed, doe maar rustig. Gooi het er maar uit" en neemt dan weer vrolijk de volgende hap.
Het allerallerleukste is nu drinken rapley-enHij krijgt als ik voldoende heb borstvoedingsroom in de avond (soort danoontje lijkt het soms) in een theezakjesbakje en dat probeert hij zelf nadat hij met een lepel aan de slag is geweest (die krijgt hij dan steeds gevuld.. want voor iedereen er over valt hij schept dat nog niet zelf op
) wil hij met het bakje zelf aan de slag en slurpt/drinkt hij de inhoud zo naar binnen. En een hoop lol dat hij dan heeft
valt trouwens niet mee om dan te drinken of überhaupt iets binnen te krijgen, want hij kan dan niet stil zitten en wipt super enthousiast in zijn stoel
![]()
Vanochtend heeft hij zo een kleine keuken koekje op. Dat ging echt super goed met kauwen, smelten, sabbelen en doorslikken. Daarnaast een beetje fruit sabbelen en een flinke slok borstvoeding er achter aan. Nu knock out op bed na een flinke wandeling in de draagdoek![]()
Strakjes met de kat naar de DA. Hoop dat de katheter eruit mag.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog evenvoor de CB arts die tevreden was over:
Rapley
Flessen op verzoek
Dragen
En geen probleem maakte van:
Het niet structureel doorslapen van N.
We hebben wel een verwijzing naar de kinderarts gekregen om de uitstulping op N.'s hoofd te laten checken. Vanaf de geboorte zit er al een bultje dat gewoon een stuk bot lijkt te zijn. Het groeit gewoon mee met haar hoofd en de arts maakte zich geen zorgen maar het leek haar wel verstandig het even te laten checken zodat we zeker weten wat het is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van Mari helaas gemist. Net als de stats van IMA (nouja die van M natuurlijk)
LuDann beterschap voor je uk en succes vandaag!
Hupje: welk huishouden?Hier gebeuren nog steeds alleen de basics (wc, was, keuken, stofzuigen). Ramen zemen wordt aan de buitenkant gedaan en verder staat er al een paar weken een fles schoonmaakmiddel in de douche onder het mom van 'moet ik nog poetsen'
Sara sterkte met de kat
Malteser: hoe is het nu eigenlijk met Twix? (Of heb ik daar overheen gelezen..)
FF: arme uk. Zou hij misschien wat meer moeten drinken om soepelere ontlasting te krijgen? (Geen idee hoor)
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:32 schreef Selvaria het volgende:
FF, geven jullie water bij? Dat was hier de oplossing toen N.'s keutels harder werden en ze er echt last van hebben. Of evt een keer extra aanleggen als je bv geeft (ik weet het niet meer)
Luna, ik snap je! Een maand geleden had ik ook een moord gedaan voor zo'n nacht, maar na 3 nachten doorslapen van 22.30-07.30 (![]()
) voel ik hem wel extra zeg maar.
Zo, terug van het CB met miss average.
Ze volgt gewoon precies het lijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog evenvoor de CB arts die tevreden was over:
Rapley
Flessen op verzoek
Dragen
En geen probleem maakte van:
Het niet structureel doorslapen van N.
We hebben wel een verwijzing naar de kinderarts gekregen om de uitstulping op N.'s hoofd te laten checken. Vanaf de geboorte zit er al een bultje dat gewoon een stuk bot lijkt te zijn. Het groeit gewoon mee met haar hoofd en de arts maakte zich geen zorgen maar het leek haar wel verstandig het even te laten checken zodat we zeker weten wat het is.Dat is ook knap!
Ik geef borstvoeding (alleen op dinsdag krijgt hij fv) en hij mag vlak na het eten ook nog drinken. Ik dacht dat extra vocht toevoegen niet nodig was als ze borstvoeding op verzoek krijgen? Maar we gaan dat gewoon proberen, baat t niet dan schaadt het vast ook niet. Hoe gaf jij dat water? Los uit een (tuit)beker of uit een fles?
Fijn he, met een baby in de treinquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
MW cactus, sterkte![]()
Wij zijn weer thuis, heerlijk. Trein reis ging perfect, behalve het kakjepakje... Maart goed, ook dat is opgelost. En, we hebben een aantal nachten gehad van 2 of 3 voedingen, zo heerlijk!
ja, het was erg prettig. Gereserveerde zitplaatsen, T heeft heerlijk geslapen...Ontspannener als met de auto!quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Fijn he, met een baby in de treinN. vermaakt zich altijd best. Laatst ook, toen ze kakjepakje had vlak voordat we moesten overstappen
Geukkig konden we er een paar stations later ook uit.
Ik kolf veel te weinig en ik heb geen zin om thuis ook nog regelmatig te moeten kolven voor weinig resultaat. Ik moet nu 5 keer kolven voor 2 voedingen en dat vind ik genoeg gekolf. Op dinsdag is O niet thuis, dus dat was de makkelijkste dag om met fv te vervangen en scheelde gesleep met flessenwarmer en bekers melk. S ochtends vroeg en s avonds krijgt hij overigens wel live.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef Stippelrientje het volgende:
waarom op di fv? Is gekolfde melk dat niet te doen?
sorry als je dit al tig keer hebt neergeschreven hoor
Duidelijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik kolf veel te weinig en ik heb geen zin om thuis ook nog regelmatig te moeten kolven voor weinig resultaat. Ik moet nu 5 keer kolven voor 2 voedingen en dat vind ik genoeg gekolf. Op dinsdag is O niet thuis, dus dat was de makkelijkste dag om met fv te vervangen en scheelde gesleep met flessenwarmer en bekers melk. S ochtends vroeg en s avonds krijgt hij overigens wel live.
Ik heb niet echt een tip oid, maar mijn W weigert regelmatig z'n fles op het kdv of bij zijn oppas. Ik leef dus met je mee. Ik vind het echt naar, maar ik kan niet vanuit mijn werk naar hem toe komen. Hij heeft dus simpelweg pech. Ik heb ze verteld dat ze hem, wanneer hij heel boos is geworden om de fles, hij eventjes uit moet razen ergens. Hij kan zo ontzettend boos worden. Als hij gekalmeerd is (na een minuut of 2) drinkt hij 9 van de 10 keer de fles als een lief engeltje helemaal leeg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:50 schreef silliegirl het volgende:
W. had vandaag wenochtend bij het kdv. Vorige week ook, dat was prima gegaan, maar nu werd ik een uur voor ik hem op zou halen gebeld dat hij zijn fles weigerde en heel erg overstuur was. Dat belooft wat voor als ik moet werken weer
Idem hier, echt woest is 'ie dan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:25 schreef Adrian4 het volgende:
Sterkte mevrouw Cactus. Verschrikkelijk moeilijk zo'n nieuws
[..]
Ik heb niet echt een tip oid, maar mijn W weigert regelmatig z'n fles op het kdv of bij zijn oppas. Ik leef dus met je mee. Ik vind het echt naar, maar ik kan niet vanuit mijn werk naar hem toe komen. Hij heeft dus simpelweg pech. Ik heb ze verteld dat ze hem, wanneer hij heel boos is geworden om de fles, hij eventjes uit moet razen ergens. Hij kan zo ontzettend boos worden. Als hij gekalmeerd is (na een minuut of 2) drinkt hij 9 van de 10 keer de fles als een lief engeltje helemaal leeg.
Hij zal wel een keer gewend zijn denk ik / hoop ik.
Ziekenhuis it is, al een paar dagen. Vandaar mijn stilte hier. Lief dat je aan hem denkt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:33 schreef kazy het volgende:
Malteser: hoe is het nu eigenlijk met Twix? (Of heb ik daar overheen gelezen..)
Ach! Beterschap voor Twix! En sterkte voor zijn mama en papaquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ziekenhuis it is, al een paar dagen. Vandaar mijn stilte hier. Lief dat je aan hem denkt.
Had al zo'n vermoeden, ineens zo stil na het bericht dat je aan de bel zou trekken als ie S avonds niet goed zou drinken.. Wat naar weer zeg, sterktequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ziekenhuis it is, al een paar dagen. Vandaar mijn stilte hier. Lief dat je aan hem denkt.
Nee we sliepen drie uur aaneengeslotenquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]lol Estrys! Weer een slechte nacht gehad?
laatst was ik bij een vriendin op kraambezoek, en haar zes weken oude baby slaapt erg goed. Ze zei "laatst kwam hij een keer elke drie uur. Toen zei ik tegen m'n man dat als dit zo door blijft gaan ik het niet trek". 3 uur is hier ook erg fijn....quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee we sliepen drie uur aaneengeslotenDRIE hele uren. Dat ik daar nog eens blij mee zou zijn
Hij drinkt nu circa 250/300 cc zelf. De rest krijgt hij bij via sonde. Hij doet het verder goed, wel nog benauwd waarvoor hij weer verneveld wordt. Ik hoopte op ontslag voor het weekend maar het weekend lijkt sneller te komen dan Twix' herstel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:28 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, ineens zo stil na het bericht dat je aan de bel zou trekken als ie S avonds niet goed zou drinken.. Wat naar weer zeg, sterkteHoe is het nu met hem?
Ja, sonde inderdaad. Hij was uitgedroogd en nog steeds benauwd en door het uitdrogen had hij niet meer de energie om tegen de luchtweginfectie te strijden. Zijn lijfje kreeg het zelf niet meer opgelost.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:29 schreef Mariposas het volgende:
Waarom ligt hij in het ziekenhuis Malteser? Sondevoeding? Sterkteiig!
Ja! Zo irritant !quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn baby is al een week fan van onze bank. Vooral met z'n nagels over de bekleding krassen is tha bomb...gek kind..
Erger is in een campingbedje met van dat gaasquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn baby is al een week fan van onze bank. Vooral met z'n nagels over de bekleding krassen is tha bomb...gek kind..
Ja, dat deed hij van de week bij m'n ouders inderdaad. Thuis gaat hijj dan de spijlen van het bedje langs. ook niet erg leuk...quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Erger is in een campingbedje met van dat gaas
[ Bericht 35% gewijzigd door Phaidra op 11-02-2016 17:10:00 ]Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:27 schreef Svane het volgende:
Phaidra! Hier breek ik voor inGefeliciteerd!
Dat is Baard toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Phaidra het volgende:
Sorry, baardmans is al de aanstaande van DaD![]()
En niks geen faal, lekker genieten van een lange nacht slaap mag ook wel eens!
Dat is vast wel eens andersom geweest!quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:32 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra!
Fijn dat het ietsje beter gaat met wolk Ludann
Nog even een dikke kus voor twix en maltheser.
En ik faal hard als moeder. Ik vroeg vanmorgen aan baardmans (is die schuilnaam voor een echtgenoot nog vrij?): zoo wat een goeie nacht he??
Baardmans: nee ik ben er drie keer uitgeweest.
Ik heb gewoon NIKS gehoord.
Faaaaallllll.
Doe je goedquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:32 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra!
Fijn dat het ietsje beter gaat met wolk Ludann
Nog even een dikke kus voor twix en maltheser.
En ik faal hard als moeder. Ik vroeg vanmorgen aan baardmans (is die schuilnaam voor een echtgenoot nog vrij?): zoo wat een goeie nacht he??
Baardmans: nee ik ben er drie keer uitgeweest.
Ik heb gewoon NIKS gehoord.
Faaaaallllll.
Dit bleek trouwens dus de boosdoener; mama moet het zingen gewoon overlaten aan mensen die dat kunnen en de Minion lekker met rust latenquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:38 schreef twist02 het volgende:
Ze valt de afgelopen dagen 's avonds alleen wel lastiger in slaapVoorheen was het pyjama aan, flesje, in bed leggen, kusje, in de deuropening nog een liedje zingen en klaar. Dan viel ze binnen 5 minuten gewoon zelf in slaap, zonder huilen of iets.
Maar zodra ik nu weg wil lopen, wordt ze boos en verdrietig tegelijkik blijf expres in de buurt, zing een liedje, sus/praat zachtjes, maar het helpt niet echt heb ik het idee.
Haha ja, dat wil wel!! Ik dacht dat het eerst Baardmans was, later afgekort tot Baard. Maar nu twijfel ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat is Baard toch?
Mijn man heeft ook al een baard, dat vindt N. leuk om aan te trekken joh! Krijg je met die hipster vaders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik hier als vader ook mee mag postenM.ia is inmiddels 16 weken oud, en de Fokbaby van mij en Lady_1989. Wij lezen hier al een tijdje mee
maar willen nu graag de fokmoeders om advies vragen.
![]()
M.ia heeft de eerste 10 weken, erg veel last gehad van verborgen reflux. hierdoor heeft ze veel last gehad van maagzuur en pijn in de slokdarm. Hierdoor hebben wij haar na het eten altijd in slaap gewiegd. Gelukig is na diverse bezoeken aan de kinderarts en osteopaat dit nu goed onder controle.
M.ia is echter gewend geraakt aan het in slaap wiegen en dit is ook de enige mogelijkheid dat M.ia in slaap valt. M.ia zit echter ook op de +2 lijn en wordt voor moeder te zwaar om na elke voeding 45 minuten in slaap te worden gewiegd.
Na advies van het consulatiebureau proberen we M.ia wakker in bed te leggen, M.ia gaat echter direct huilen zodra ze het bed aanraakt, en we laten haar niet huilen in bed. Wij weten op dit moment niet meer hoe we M.ia kunnen laten slapen, M.ia valt niet in slaap bij ons op schoot, of in de auto, of in de kinderwagen, of in de draagzak. Hierdoor komt het op dagen voor dat M.ia om 8 uur wakker wordt sochtends en tot nu pas 20 minuten geslapen heeft.
Na de late voeding valt M.ia vaak wel in slaap aan de borst en slaapt vreemd genoeg snachts wel van half 12 tot 8 uur sochtends.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:45 schreef maxamius het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Maxamius, de trotse vader van M.iaWelkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik hier als vader ook mee mag postenM.ia is inmiddels 16 weken oud, en de Fokbaby van mij en Lady_1989. Wij lezen hier al een tijdje mee
maar willen nu graag de fokmoeders om advies vragen.
![]()
M.ia heeft de eerste 10 weken, erg veel last gehad van verborgen reflux. hierdoor heeft ze veel last gehad van maagzuur en pijn in de slokdarm. Hierdoor hebben wij haar na het eten altijd in slaap gewiegd. Gelukig is na diverse bezoeken aan de kinderarts en osteopaat dit nu goed onder controle.
M.ia is echter gewend geraakt aan het in slaap wiegen en dit is ook de enige mogelijkheid dat M.ia in slaap valt. M.ia zit echter ook op de +2 lijn en wordt voor moeder te zwaar om na elke voeding 45 minuten in slaap te worden gewiegd.
Na advies van het consulatiebureau proberen we M.ia wakker in bed te leggen, M.ia gaat echter direct huilen zodra ze het bed aanraakt, en we laten haar niet huilen in bed. Wij weten op dit moment niet meer hoe we M.ia kunnen laten slapen, M.ia valt niet in slaap bij ons op schoot, of in de auto, of in de kinderwagen, of in de draagzak. Hierdoor komt het op dagen voor dat M.ia om 8 uur wakker wordt sochtends en tot nu pas 20 minuten geslapen heeft.
Na de late voeding valt M.ia vaak wel in slaap aan de borst en slaapt vreemd genoeg snachts wel van half 12 tot 8 uur sochtends.
Met wat dragen jullie eigenlijk? Hier is in slaap dragen de oplossing en ook het overhevelen in bedje goed te doen (maar dat gaat met een draagdoek, emaibaby lukt ons trouwens ook goed met overhevelen.) Maar onze wurm heeft ook vrij snel door als zijn mama niet in de buurt is of ligt en dan zijn ledikantjes soms net als lava![]()
45 minuten wiegen is ook echt een lange tijd. Is een comfy stoel in de kinderkamer geen optie? Dat na het voeden in de stoel het overhevelen in het bedje ook niet zo een lange afstandsrit is? Misschien is op de zij leggen of op de buik leggen met het overhevelen iets om te proberen.
sommige kindjes spoken gewoon de gehele dag...... ook al zitten ze zichzelf dan flink in de weg. Wel fijn dat ze 'snachts goed slaapt!Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stippelrientje, Bedankt voor je advies, we hebben als draagdoek de Hoppediz mei tai, welke gebruik jij Stippelrientje? Gefeliciteerd met een tandje![]()
Moeder voedt ook al in een comfy stoel in de kinderkamer, ze is echter eigenwijsen er moet lopend gewiegd worden.
Pinquit, bijzonder he, dat het snachts wel goed gaat. Hoe oud is jullie baby inmiddels? moeder heeft hier ook geen sportschool abbonement meer nodig.![]()
Ingee, inbakeren hebben we inderdaad geprobeerd met de Puckababy, M.ia moet en zal haar armen echter vrij houden, ze doet ook veel zwaaien ermee als ze in het ledikantje ligt.
Een geluid gebruiken we ook, we zijn bij een babybonding consult geweest die een "white noise" heeft meegegeven. ze wordt hier wel iets rustiger van.
Wat klote.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:56 schreef pinquit het volgende:
Oef, wat raak je snel gewend aan goede nachtenhet is hier weer vanaf 5u bijna constant janken, oh wat word ik er gek van
Ja dat is ook de reden dat ik t s nachts zelf doe. Ik slaap toch niet als hij het doet, en als hij s nachts slaapt kan ie tenminste nieet klagen over moe enzoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:08 schreef Estrys het volgende:
Wat is dat met die baby's? Hangt er iets in de lucht?
Hier ook de hele nacht balIk heb mijn man wakker gestoten maar hij krijgt hem helemaal niet in slaap. En dan lig ik dus gewoon wakker en te luisteren al die tijd. Zwaar irritant.
Ik ga wel eens 's avonds weg ja; dan slaapt ze bij mij in de draagzak. Of niet natuurlijk, want ze vindt het allemaal veel te interessantquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:19 schreef Missladybug het volgende:
Arrgh wat vervelend die slechte nachten!![]()
Hier geen last van. Mies is op vrijdag altijd bij mijn moeder, en we brengen haar donderdagavond al.
Maar goed, mijn man vind het dan altijd tijd voor qualitytime, dus dan slaap ik alsnog niet veel![]()
Gaan jullie wel eens 's avonds weg met jullie baby? Wij hebben het nooit gedaan.
Maar vanavond gaat het er dan toch van komen. We moeten een uur rijden. Op plaats van bestemming kan Mies lekker in een ledikantje slapen. En aan het eind van de avond weer naar huis.
Ik zal haar 3 keer wakker moeten maken denk ik. 1 keer als we er zijn, 1 keer als we weer naar huis gaan, 1 keer als we weer thuis zijn.
Ik vind het best sneu voor Mies eigenlijk
Nee, maar vaak hangt ze net voor mn broek, dus moet ik nogal wiebelen om de rits los te maken. N. slaapt in de draagzak vrij licht, dus één keer teveel wiebelen of aanraken en ze is wakker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:34 schreef LuDann het volgende:
Wij gaan nooit 's avonds weg met baby. We hebben haar wel eens (op date night) weggebracht naar mijn schoonouders om een uur of 17 en haar rond 12 uur 'snachts weer opgepikt.
Als mijn baby in de draagdoek of draagzak zit gaat ze mee naar de wc trouwens.Jij doet hem af, Saskia?
Ah ok. Gaan het nu beter met slapen, het lukte laatst in haar eigen bed toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:40 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Nee, maar vaak hangt ze net voor mn broek, dus moet ik nogal wiebelen om de rits los te maken. N. slaapt in de draagzak vrij licht, dus één keer teveel wiebelen of aanraken en ze is wakker.
Ik doe met je mee. Nahjah, hier zijn het niet de kilo's, maar die buikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:21 schreef pinquit het volgende:
Blargh, het is tijd. Ik moet mijn (zwangerschaps)kilo's gaan wegwerken, want de enige broek die nog lekker zit (een positiebroek notabenekan echt nog niks anders aan m'n buik verdragen, niet eens een KS --> just FAT), is doorgeschuurd bij mn bovenbenenbinnenkant
![]()
Goodbye chocolate.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Nahjah, hier zijn het niet de kilo's, maar die buik. Die wordt denk ik uberhaupt niet meer strak, maar 't is nu echt nog wel bol, zeg maar..
Kortom: ik begin denk ik morgen. want ik heb nog chocolade in huiszonde om weg te gooien
Is meer vetten niet beter dan? Kaas en boter enzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:57 schreef Mariposas het volgende:
Succes pinq! Wat balen zeg. Maar ik vind dat je jezelf ook wel een beetje mag verwennen met een nieuwe, goedzittende broek. Niets zo vervelend als je rot voelen in je kleding... En veel wandelen met A en extra pure chocolade eten! Daar prop je je niet vol aan.
Hier trouwens omgekeerde, ik wil m'n zwangerschapskilo's terug. Ik eet nu dingen met suiker om maar op gewicht te blijven/aan te komen (want dat is makkelijk en snel op werk naar binnen te proppen) en daar baal ik een beetje van, ik eet het liefst suikervrij.
De nachten gaan bij ons best goed, nu al 2e nacht met maar 1 nachtvoeding. Echter, L moet dan wel tussen ons in liggen, want in z'n eigen bedje is niet zo'n succes ophet moment.
mijn dochter doet dit dus. Zodra de koelkast een halve seconde open staat gaat ze er met de roomboter vandoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:06 schreef pinquit het volgende:
LEKKER BOTER ETEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
laatst heeft ze 3 uur achter elkaar in ons bed geslapen (niet haar eigen hoor). Maar zonder dat wij erbij lagen!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:47 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah ok. Gaan het nu beter met slapen, het lukte laatst in haar eigen bed toch?
Hier hetzelfde. Een oud-teamgenootje van me was na de eerste nog 10 kilo extra afgevallen (door veel sporten), maar vlak daarna was ze weer zwanger en daarna kon ze weer opnieuw beginnen. Was overigens iemand met een normaal postuur.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:22 schreef Missladybug het volgende:
Die kilo's ben ik ook spuugzat. Maar we willen graag dit jaar nog voor een tweede gaan. Dat werkt ook niet echt motiverend om nu af te vallen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:37 schreef Cholula het volgende:
Cactus is er al meer bekend bij jullie? Het gaat vaak door mijn hoofd, ik krijg er een knoop van in mijn buik. Ik kan me niet indenken hoe het voor jullie moet zijn.
Frits zat net een appel te eten. Als in een hele geschilde appel. Hij had er zo'n pret mee.
AppelFritsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk he, dat ze zo kunnen knabbelen.
We hopen vanmiddag meer te horen. Hebben een afspraak staan voor de uitslag, maar het kan ook zo zijn dat de afspraak niet doorgaat als de uitslag er nog niet is. Dan wordt het maandag. Ik probeer uit te gaan van maandag, want dat is voor mijn hoofd zoveel makkelijker dan een teleurstelling verwerken als het vandaag niet is, maar ik hoop ontzettend op vandaag.
Sjaak is aan z'n derde dutje van de dag begonnenHij is hartstikke moe.
Ik moet nog 15 kilo, in 3 weken tijd. Maar komt goed dus denk je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:12 schreef Cholula het volgende:
Succes vanmiddag Cactus! Ik denken aan jullie!![]()
FF een grote mensen huis en een tweede, superspannend!
Zwangerschapskilo's: ik geloof in het negen maanden op, negen maanden af verhaal. Het heeft hier dus negen maanden gekost om weer op mijn prezwangerschapsgewicht te komen. Dat was ook de tijd die ik mezelf had gegeven om weer terug te veren.
Sowieso!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:16 schreef Missladybug het volgende:
[..]
Ik moet nog 15 kilo, in 3 weken tijd. Maar komt goed dus denk je?
Wat fijn! En die kilo's, dat komt wel. Geef het tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Een oud-teamgenootje van me was na de eerste nog 10 kilo extra afgevallen (door veel sporten), maar vlak daarna was ze weer zwanger en daarna kon ze weer opnieuw beginnen. Was overigens iemand met een normaal postuur.
Mijn normale broeken passen nog wel maar zitten rond de buik wel strak. Ik weiger echter om grotere (goed zittende) broeken te kopen omdat ik hoop dat die over een maand of twee te groot zijn. Ik heb ook vooral heel veel los vel bij mn buik nu, het is echt een puddingbuik. Maar ik ben al blij dat de strepen lichter worden en heel langzaam begin ik wel het idee te krijgen dat ik weer een beetje in vorm raak. Zeker sinds ik weer ben gaan sporten. En dat je met borstvoeding zo weer op gewicht zit is ook een hoaxIk heb thuis geen weegschaal, maar 3 maanden na de bevalling zat ik nog op +9 kilo (van de 23). Geen idee hoeveel er nu nog aan zit, maar ik verwacht minimaal een kilo of 5.
We hebben hier overigens gisteren een goed gesprek gehad. Mn man heeft zn vaste contract op papier gekregen en we gaan nu echt op zoek naar een grote mensen huis om hopelijk na onze vakantie eind juni maar wel deze zomer te gaan verhuizen. En we gaan in diezelfde vakantie ook voor nummer 2.
En pure boter eten
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:04 schreef Cholula het volgende:
Ik heb vandaag mijn bril op. Volgens Frits is dat fantastisch, vooral om hem af te pakken en dan weg te gooien. Ik moest net aan de vakkenvuller vragen of hij mijn bril tussen het fruit zag liggen want met -5 is het terugvinden van mijn bril niet iets waar ik goed in ben.
Daar hoop ik ook al héél lang op, maar tot dusver werkt W. niet mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Hier best een OK nacht. Vriend gaf weer laatste fles rond 23, toen kwam ze om 03:15 en 07:30. Ik hoop dat ze de voeding van 3/4 uur 's nachts eraf gaat laten en dan rond 06:00 gaat komen, komt mooi uit met m'n werk straks. Maar zal wel ijdele hoop zijn.
hier hetzelfde. Of terugrollen van buik naar rug. De dagen duren lang zo!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:36 schreef LuDann het volgende:
Cholula.![]()
Pff, ik hoop dat het kruipen Wolk binnenkort wel gaat lukken, ik word een beetje gek van dat frustratieschreeuwen de hele dag.
Ik dacht dat ze rood fruit pas na een jaar adviseren? Weet niet waarom eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:37 schreef lunapuella het volgende:
We duimen voor jullie hoor MwC
Hier is het vandaag een kwijlfestijn. Wel met reden: ik zag net dat er ook al een derde boventandje aan komt!![]()
Vandaag werden er frambozen gerapleyd. Geeft wat troep, maar ook een tevreden smikkelend Keteltje.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rood fruit pas na een jaar adviseren? Weet niet waarom eigenlijk.
Ik heb tot 9 jaar geduimd zonder beugels, dus het zegt ook niet alles. M duimt wel, althans, ze sabbelt op haar wijs- en middelvinger. Ik heb ervoor gekozen om haar te laten en niet met een speen te gaan werken omdat dat makkelijker af te leren zou zijn, dat is ook nog maar de vraag volgens mij. On the bright side scheelt het je heel wat tochtjes 's nachts om een speen weer terug te stoppenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef Stansfield het volgende:
Mijn jongste dochter van iets meer dan 2 maanden begint nu een beetje te duimen. Zelf heb ik vroeger ook geduimd met veel beugels enz als resultaat.
Dus is mijn vraag of dat duimen negatief effect heeft en of we daar nu heel erg op moeten letten dat ze dat niet doet?
Hoef je geenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.Is blijkbaar ivm mogelijke allergische reactie. Nou ja, hij heeft het al vaker op en lijkt er geen last van te hebben.
Laten vallen. L gaat soms ook pal op z'n snufferd. Hoort er ook bij vind ik. Her enige wat ik wel doe, hij rolt nog steeds naar 1 kant op, en na een paar keer rollen ligt hij op de vloer ipv op het kleed, dan leg ik 'm terug.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:17 schreef LuDann het volgende:
Lastig he Jagar!
Even in de herhaling: wat doen moeders van andere kindjes die soms vallen bij pogingen tot kruipen? Ga je ernaast zitten?
Of als er een fotograaf ingepland staatquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:50 schreef Estrys het volgende:
Alleen opvangen in de week voor je naar het cb moet
Joh, zou je denken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:18 schreef -Spring het volgende:
Ik kwam eigenlijk even laten zien dat het bedje en de box hier ook wel omlaag kunnen
URL=http://smg.photobucket.com/user/Lllaura/media/IMG-20160212-WA0005_1.jpg.html][ afbeelding ][/URL]
Heeft zij nu al een telefoon?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:18 schreef -Spring het volgende:
Ik kwam eigenlijk even laten zien dat het bedje en de box hier ook wel omlaag kunnen
URL=http://smg.photobucket.com/user/Lllaura/media/IMG-20160212-WA0005_1.jpg.html][ afbeelding ][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig spring, klimt ze na de voeding ook weer zelf terug in bed?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:22 schreef Mariposas het volgende:
God, als dat eens kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig spring, klimt ze na de voeding ook weer zelf terug in bed?![]()
Dat dacht ik al. Gebeurt hier ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:22 schreef -Spring het volgende:
De telefoon was de motivatie om uit bed te klimmen.
Loopt ze al?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:22 schreef -Spring het volgende:
De telefoon was de motivatie om uit bed te klimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spring!N. kan bijna van de co-sleeper ons iets hogere bed op in haar slaapzak.
Als dat gebeurt moet ze overdag naar haar eigen bed, of ik moet jaar insluiten m.b.v. het voedingskussen.
![]()
Ik laat N. ook op jaar snufferd gaan hoor LuDann! Bij echt verdriet troost ik natuurlijk wel, maar meestal schrik ik en speelt zij gewoon rustig verder.![]()
O houdt het nog bij vooral knijpen, met zo'n kracht dat ik niet verwacht dat ik nog kleinkinderen van hem ga krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak heeft z'n piemel ontdektTrekken!!
LuDann, inderdaad vallen en opstaan. Rood neusje van het vallen en weer door.
Ik ben vorig jaar geweest. We wisten toen alleen nog niet wat het werd dus kleding konden we nog niks mee en ik vond het vooral gericht op baby's qua voordeeltjes (melk, voeding, luiers, verzorgingsproducten...) We hebben er wel een uitgebreid textiel-pakket gekocht voor een mooie prijs, en korting gescoord voor de geboortekaartjes. Wij waren er op woensdag en dat is de rustigste dag maar vond het toen al best wel druk, al was het nog rustig in vergelijking met de huishoudbeurs waar we nog even kort doorheen gelopen zijn. Alleen de eet-hal daarvan is het doorheen wringen waard.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef ingee het volgende:
Is er iemand vorig jaar naar de 9 maanden beurs geweest vorig jaar? Stelt dat wat voor?
Ik was een beetje uitgerekend vorig jaar rond die tijd.
Puik plan! Of aan een hengel aan dr petje. Kan ik zelf gewoon dr phil blijven kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:21 schreef ingee het volgende:
[..]
Loopt ze al?
Je kan anders je telefoon aan een draadje doen en op zo'n 80 cm hoogte door de kamer bewegen.
Ik!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:00 schreef Estrys het volgende:
Iemand heeft Duracell batterijen in mijn baby gedaan! Wie was het??
Wat heeft ie gerookt ?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:22 schreef pinquit het volgende:
Bah MwC, sterkte komende tijd, succes met alle beslissingenbweh
![]()
Ik ging boodschappen doen, kom ik terug, staat daar een hysterische man te vertellen dat mijn baby kroop. Eventjes, een heel kort stukje, daarna niet meer.
JA DOEI HEIk geloof het pas als ik t zie.
Hehehe nou dat idd. Hij is beledigd dat ik m niet geloofquote:
Veel poepluiers waren hier de garantie voor tandjes Kazy.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:07 schreef kazy het volgende:
MwC![]()
Spring wat een leuke foto
Hupje ook eenIk zou me voor nu lekker focussen op J en proberen het idee van een tweede nog even te laten rusten.
Beterschap voor Q!
Speentje: we hadden er eentje maar sinds 2 maanden hoeft M hem niet meer. Voor nu vind ik het prima. Scheelt weer terug stoppen s nachts. Over een poosje zien we wel hoe we het weer afleren..
M heeft trouwens toch iets van buikgriep. Iedere luier is tot nu toe een poepluier. Haar billetjes zijn ook helemaal schraal. Ze is wel wat rustiger nu. Hopelijk is het snel over! We laten de vaste voeding vandaag maar even staan..
Herkenbaar! Als vriend thuis is (weekend) en bij de gastouder huilt ze gewoon veel minder dan bij mij. Hier wordt nog steeds heel veel gehuild. En dan voornamelijk bij mij. Ik trek dat soms zo slecht, het eeuwige gekrijs. Alsof ik niks goed kan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:15 schreef Adrian4 het volgende:
MwCactus, sterkte voor jullie!
Ik voel me zo'n slechte moeder
Ik lig nu al 2,5 dagen met griep op bed. De kleine toch naar het KDV gedaan gisteren en donderdag naar opa en oma. Ik kon thuis ook niet zoveel met baby. Bij de oppas heeft ie zich twee dagen als een ideale baby gedragen. Netjes gegeten en geslapen en naar iedereen gelachen en fijn gespeeld. Dan krijg ik hem thuis, hij ziet mij of ik pak hem, en dan begint het gehuil en gekrijs. Niets lachjes meer! Vandaag, thuis, ook al heel de dag huil, krijs en niet slapen. Ik krijg zo het idee dat ik iets gruwelijk fout doe. Ik krijg hem ook niet meer getroost. Kan het zijn dat hij voelt dat ik ziek ben? Of is het echt overal leuker dan hier bij mij
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef Limone het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je
Ik heb mensen die mij steunen zodat ik mijn vrouw kan steunen. Dat is heel fijn want ik merk nu al dat ik het nodig heb.
Ik geloof het ook niet. L's eerste pakje hangt op zijn slaapkamer, maar volgens mij krimpt het elke week een beetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef Krisvc het volgende:
Wat is dit voor hoax? Ik ging vandaag op kraamvisite bij een kindje van 7 weken en nu is mijn baby ineens een reus, maar ik geloof gewoon niet dat ze ooit zo klein is geweest. Volgens mij proberen ze me in de maling te nemen ofzo.
Dat is sterk afhankelijk van hoe allergisch of intolerant je baby is. Sommigen krijgen al een allergische reactie bij een druppel in hun mond, anderen reageren niet op kleine beetjes melk maar wel als het in grotere hoeveelheden wordt geconsumeerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Niet te geloven he.. Ik kijk regelmatig foto's terug van die eerste tijd, en ik denk dat ik T nu helemaal niet meer zou herkennen.
Hoeveel melk zou voor een reactie zorgen als m'n baby niet tegen melk kan? Ik heb vanmorgen boter gegeten en melk in m'n koffie gehad, en hij spuugde veel meer als normaal. De laatste week heb ik de melk in de koffie (en dus de koffie) laten staan, maar wel boter gegeten, en spuugde hij veel minder. Morgen nog maar eens melk in de koffie, en anders moet ik denk ik echt maar koemelk vrij gaan eten...
ja, dat is de volgende stap inderdaad. Eens kijken of dat ook lekker schuimt, want ik ben dol op mn koffie met opgeschuimde melk...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat is sterk afhankelijk van hoe allergisch of intolerant je baby is. Sommigen krijgen al een allergische reactie bij een druppel in hun mond, anderen reageren niet op kleine beetjes melk maar wel als het in grotere hoeveelheden wordt geconsumeerd.
Waarom stap je niet over op soja-, amandel- of rijstmelk?
Gaat bizar hard he? Mijne kreeg vandaag voor het eerst fruit en schoof half zittend mango weg alsof hij nooit anders had gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef Krisvc het volgende:
Wat is dit voor hoax? Ik ging vandaag op kraamvisite bij een kindje van 7 weken en nu is mijn baby ineens een reus, maar ik geloof gewoon niet dat ze ooit zo klein is geweest. Volgens mij proberen ze me in de maling te nemen ofzo.
Sojamelk wel, daar kun je bijna alles mee wat je met melk ook doet. Ik maak er ook besciamella saus mee bijvoorbeeld. amandelmelk en rijstmelk is meestal verdund met water, en dat werkt niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat is de volgende stap inderdaad. Eens kijken of dat ook lekker schuimt, want ik ben dol op mn koffie met opgeschuimde melk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo lijkt het verschil niet eens heel groot vind ik, maar ik kan proppen wat ik wil, ik krijg hem er niet meer in![]()
![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |