Wat voor soort klussen bedoel je dan? Ik heb een vriend die heel goed is in huishouden, dat is mijn reddingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:07 schreef Hupje het volgende:
Sara, wat sneu!
LuDann, leuk, zo die foto's naast elkaar. Het gaat zo vlug allemaal
Mariposas, die L toch. Hopelijk gaat hij merken dat (zelf) eten ook leuk kan zijn.
Bij de nesteldrang aan het eind van de zwangerschap ('want nu kan het nog') zei iedereen dat dat ook best kan met een baby. Nou, ik weet soms echt niet hoe. Sommige klussen zijn nu dus al bijna een jaar niet gedaan. Ik vind het lastig te combineren, huishouden (meer dan de wekelijks echt nodige dingen) en een (onze?) baby. Hoe doen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
SPOILER: MwCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit op de bank met een sneutje met koorts. Vanochtend prikjes gehad. Hangt er een beetje onbeweeglijk bij op schoot, nu is ie net weer in slaap gezakt. 1,5 uur terug bleek ie 40.3 graden koorts te hebben.. Half uur terug 39.9 dus gaat vooruit gelukkig! Eens opzoeken hoe ik printscreen van z'n stats maak. Uit m'n hoofd was het 71cm (volgt mooi z'n eigen lijn!) en 7830 gr (zakt nog verder weg, voor de 2e x weinig aangekomen..) dacht dat ie deze week een groeispurt had gemaakt, voelde eindelijk weer wat zwaarder. Maar het was maar 250gr erbij, dus ik denk dat m'n vermoeden dat hij een tijdje stilstond of zelfs afviel, klopt..
Ja, maar (sorry, beroepsdeformatie coming up...) ik verwacht er heel weinig van. Luierrecycling is héél moeilijk. Alle echte recyclers die je in Nederland had, zijn er weer mee gestopt, omdat het financieel niet rond te breien is. Voor de materialen die je recyclet, zijn maar moeilijk kopers te vinden. Fabrikanten zijn toch snel bang dat het niet hygiënisch is. Daarom zijn er ook steeds minder gemeenten die luiers gescheiden inzamelen. Er is in NL nu nog één installatie waar luiers verwerkt worden, en die composteren alleen bepaalde onderdelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kennen jullie deze proef?
http://www.stopmijnafval.nl/a-42956276/home/proef-luierrecycling/
Ok, interessant!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, maar (sorry, beroepsdeformatie coming up...) ik verwacht er heel weinig van. Luierrecycling is héél moeilijk. Alle echte recyclers die je in Nederland had, zijn er weer mee gestopt, omdat het financieel niet rond te breien is. Voor de materialen die je recyclet, zijn maar moeilijk kopers te vinden. Fabrikanten zijn toch snel bang dat het niet hygiënisch is. Daarom zijn er ook steeds minder gemeenten die luiers gescheiden inzamelen. Er is in NL nu nog één installatie waar luiers verwerkt worden, en die composteren alleen bepaalde onderdelen.
De initiatiefnemers van deze proef zijn heel goedbedoelend en enthousiast, maar hebben hier ook nog geen oplossing voor.
Ik denk dat we inderdaad even een paar dagen wachten en dan iets van fruit proberen. Als het dan weer hetzelfde verhaal is dan denk ik dat we misschien nog even een weekje of 2 wachten met de bijvoeding.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Hupje het volgende:
Het kan, LuDann, maar ik weet nog wel dat J in het begin ook (meer) ging spugen na de bijvoeding. Als je het niet vertrouwt, misschien even een paar dagen stoppen tot ze weer oké is en dan iets anders proberen?
Voor de oogjes is dat voldoende.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:47 schreef Hupje het volgende:
J werd net wakker met dichtgeplakte oogjes. Hij is heel verkouden, dus dat zal wel de oorzaak zijn. Moet ik nog iets anders doen dan schoonmaken met gekookt water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |