is dit je nieuwe dieet?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:39 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-plukje rucola-schijfje komkommer, camembert-plukje rucola-schijfje komkommer, rauwe ham-Philadelphia kruiden-reepje rode snoeptomaat, Italiaanse worst van de slager-Philadelphia kruiden-reepje gele snoeptomaat, Alpenworstvan de slager-Philadelphia kruiden-reepje gele snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia kruiden-reepje rode snoeptomaat. Erbij nog meer gele snoeptomaatjes, banaan, peer.
? Hoe bedoel je? Dit is de snack voor het slapen gaan...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
is dit je nieuwe dieet?
on topic; hertenbiefstuk (rare) met een rodewijnsaus, opgebakken aardappeltjes en gebakken bloemkool. en 'n goed glas spaanse rode wijn.![]()
Dat jij elke dag "tapas" eetquote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
? Hoe bedoel je? Dit is de snack voor het slapen gaan...
Ik kreeg liever worst op dat plankjequote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat jij elke dag "tapas" eet![]()
Ik had vanavond ook tapas trouwens![]()
[ afbeelding ]
geen eigen foto overigens
Ze hebben je nog niet opgehangen aan de Erasmusbrug?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:36 schreef Iwanius het volgende:
en ze hier in Rotterdam even sarren met mijn fraaie muts op tafel[/url] gezien het zoveelste verlies vd club uit Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |