Wil je er eens een foto van maken? Klinkt altijd zo lekker en ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:54 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-reepje tomaat, rauwe ham-kruidensmeerkaas-reepje tomaat, rauwe ham-Philadelphia bieslook-reepje tomaat, Italiaanse worst van de Drentse keurslager-kruidensmeerkaas-reepje tomaat, andere soort worst waarvan ik de naam ben vergeten, eveneens van de keurslager-kruidensmeerkaas-reepje tomaat, gerookte zalm-Philadelphia bieslook-reepje tomaat, botervis-kruidensmeerkaas-reepje tomaat. Erbij natuurlijk snoeptomaatjes, peer en banaan.
Salmiak lolly's!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je er eens een foto van maken? Klinkt altijd zo lekker en ben nieuwsgierig![]()
OT; salmiak lolly
Moet je kopen. Die van mij is op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gefrituurde garnaal maki, ik wil ook
Lemco, incluis papieren stokje dat altijd zo vies wordtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Salmiak lolly's!![]()
Van lemco of zo'n nougatknots?
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 14 februari 2016 13:50 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tosti Time! Brood, boter, geitenkaas met fenegriek, lente-ui, sriracha.![]()
![]()
Volgens mij smeer je de boter aan de verkeerde kant van je boterham.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:50 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tosti Time! Brood, boter, geitenkaas met fenegriek, lente-ui, sriracha.![]()
![]()
is dit je nieuwe dieet?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:39 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-plukje rucola-schijfje komkommer, camembert-plukje rucola-schijfje komkommer, rauwe ham-Philadelphia kruiden-reepje rode snoeptomaat, Italiaanse worst van de slager-Philadelphia kruiden-reepje gele snoeptomaat, Alpenworstvan de slager-Philadelphia kruiden-reepje gele snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia kruiden-reepje rode snoeptomaat. Erbij nog meer gele snoeptomaatjes, banaan, peer.
? Hoe bedoel je? Dit is de snack voor het slapen gaan...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
is dit je nieuwe dieet?
on topic; hertenbiefstuk (rare) met een rodewijnsaus, opgebakken aardappeltjes en gebakken bloemkool. en 'n goed glas spaanse rode wijn.![]()
Dat jij elke dag "tapas" eetquote:Op maandag 15 februari 2016 00:10 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
? Hoe bedoel je? Dit is de snack voor het slapen gaan...
Ik kreeg liever worst op dat plankjequote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat jij elke dag "tapas" eet![]()
Ik had vanavond ook tapas trouwens![]()
[ afbeelding ]
geen eigen foto overigens
Ze hebben je nog niet opgehangen aan de Erasmusbrug?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:36 schreef Iwanius het volgende:
en ze hier in Rotterdam even sarren met mijn fraaie muts op tafel[/url] gezien het zoveelste verlies vd club uit Zuid.
Ik eet inderdaad vaak hetzelfde. Ik heb namelijk een ziekte waarbij ik rekening moet houden met wat ik eet. Maar wat kan, dat gaat! En ik heb niet zoveel behoefte aan variatiequote:Op maandag 15 februari 2016 22:06 schreef RobinOok het volgende:
Eet jij elke dag hetzelfde of lijkt dat maar zo?
Nog steeds nietquote:Op maandag 15 februari 2016 16:37 schreef golfer het volgende:
Ze hebben je nog niet opgehangen aan de Erasmusbrug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
lekker snoeptomaatje ben je...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:49 schreef Skeletor. het volgende:
Kom ik weer.
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop geitenbrie-schijfje komkommer, rauwe ham-Philadelphia kruiden-schijfje radijs-snoeptomaatje, kalkoensalami-Philadelphia kruiden-schijfje radijs-snoeptomaatje, gerookte zalmfilet-schijfje radijs-snoeptomaatje. Uiteraard nog wat snoeptomaatjes erbij en een banaan en peer.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lekker snoeptomaatje ben je...
ik heb vandaag kip siam gegeten , en net loempia gehaald
honguuurrhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |