Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Ikzelf ben wel heel erg blij dat ik alles heb qua expansions. Echter kun je wanneer je de complete wings niet haalt gewoon losse kaarten enchanten. Dus dat zou dan de andere optie zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben juist in dubio of ik de laatste 2 wings van Naxx en (volledig) Blackrock Mountain nog ga halen. Ik heb ruim 3000 gold dus ik moet een eind komen, maar ik weet niet of dat nou een goede of slechte investering is. LoE heb ik al wel helemaal.
Wacht tot we meer weten over de volgende expansion en kies dan of je Wild/Standard gaat spelen en of je de overige wings wil kopen. Desnoods koop je vooralsnog alleen de eerste wing, dan kun je de rest ook kopen na de veranderingen (anders niet).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben juist in dubio of ik de laatste 2 wings van Naxx en (volledig) Blackrock Mountain nog ga halen. Ik heb ruim 3000 gold dus ik moet een eind komen, maar ik weet niet of dat nou een goede of slechte investering is. LoE heb ik al wel helemaal.
Link naar blog?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Noppie, ik lees net je blog over hearthstone. Ik denk niet dat zoo dood gaat. Zoo bestaat vrijwel net zo lang als freeze mage en heeft alle uitbreidingen tot aan de laatste overleefd. De kaart die zoo wel echt gaat missen is Imp Gang Boss. Dat was voor Zoo dé solide turn 3 drop.
Implosion, Darkbomb, Haunted Creeper, Mal'Ganis, Dr.Boom en Voidcaller zijn nog redelijk vervangbaar. Vergeet niet dat andere decks dezelfde klappen te verduren krijgen.
Voor mij is het de combinatie kaarten die het moeilijk maakt. Voidcaller + Mal'ganis weg? Geen Demon Zoo meer, geen gekke combo's meer mogelijk met Knife Juggler (als die niet al generfed wordt) met implosion en haunted creeper, early removal wordt lastiger, geen stickyness meer met Nerubian Egg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Noppie, ik lees net je blog over hearthstone. Ik denk niet dat zoo dood gaat. Zoo bestaat vrijwel net zo lang als freeze mage en heeft alle uitbreidingen tot aan de laatste overleefd. De kaart die zoo wel echt gaat missen is Imp Gang Boss. Dat was voor Zoo dé solide turn 3 drop.
Implosion, Darkbomb, Haunted Creeper, Mal'Ganis, Dr.Boom en Voidcaller zijn nog redelijk vervangbaar. Vergeet niet dat andere decks dezelfde klappen te verduren krijgen.
Ik snap je punt, maar ik zit me echt stuk te staren op de kaarten die ze verliezen. Waar zou jij die kaarten mee vervangen, bijvoorbeeld? Ben zelf niet een echte zoospeler en misschien kijk ik wel ergens ernstig overheen, dus ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:18 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wel dat zoo al bestond zonder alle kaarten die je opnoemde muv Knife Juggler? Ik speel het al heel erg lang namelijk
Zolang de hero ability blijft zal zoo ook blijven bestaan. Het punt is namelijk om goede creatures, en die zitten in basic, te kunnen spelen zonder dat je met een lege hand komt te zitten (nadeel van bv facehunter, het out of gas raken).
Alleen reno decks zijn wel echt heel lastig om dan te verslaan en ik denk dat ook die mee zullen blijven draaien in de nieuwe meta's.
Ik was tot de aankondiging van de nieuwe stijl bezig met de verschillende wings, moet er nu nog maar 1 van de laatste. Maar ben na de aankondiging gelijk overgestapt om enkel nog goblins vs gnomes pakjes te kopen zolang het nog kan (heb die nog niet compleet tenminste) en met 3000 gold kan je wel 30 pakjes kopen, is minimaal 30 rares.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Op Mac is de cursor 4x zo groot als normaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratzzz!quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u: mijn eerste twaalf wins in arena
[ afbeelding ]
Ontbrekende kaarten:
3x Shadowpan Rider
Spectral Knight
Spiteful Smith
Stormpike commando
Drakonid Crusher
Sunwalker
Rewards: 340 gold, gouden common, GvG pack (40 dust). Arena master
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u: mijn eerste twaalf wins in arena
[ afbeelding ]
Ontbrekende kaarten:
3x Shadowpan Rider
Spectral Knight
Spiteful Smith
Stormpike commando
Drakonid Crusher
Sunwalker
Rewards: 340 gold, gouden common, GvG pack (40 dust). Arena master
Laat dat 'één van' maar weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:30 schreef GlenSpey het volgende:
Een van de slechtste brawls tot nog toe op herhaling
Feli. Ik heb dinsdag de 500 wins met Mage gehaald, nu overweeg ik een mooi roguedeck te maken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:01 schreef Blistering het volgende:
Eindelijkkkkkkkkkkkk 500 wins:
[ afbeelding ]
Wat is RNG?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:37 schreef GlenSpey het volgende:
En voor de zoveelste keer zak ik na een winning streak af naar rank 17/18 omdat RNG weer telkens in mijn nadeel is. Begin er onderhand een patroon in te zien, want het gaat elke keer zo. Win er 10 achterelkaar, prima deck en vervolgens verlies ik er 10 achterelkaar met precies hetzelfde deck.
Random number generator. Alle random effecten in de game worden hieronder verzameld. Van de minion die komt uit een Piloted Shredder, welke target je Ragnaros raak, welke kaarten Discover toont tot welke kaart je trekt uit je deck: allemaal RNG.quote:
Ik vind hem best wel leuk, er zit een subtiele strategie achter die de meesten niet snappen (of goede spelers spelen dit niet, dat kan ook) want mijn win rate is 90% en in normale play gewoon ergens in de 50-60%quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:30 schreef GlenSpey het volgende:
Een van de slechtste brawls tot nog toe op herhaling
En wat is die subtiele strategie dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel leuk, er zit een subtiele strategie achter die de meesten niet snappen (of goede spelers spelen dit niet, dat kan ook) want mijn win rate is 90% en in normale play gewoon ergens in de 50-60%
Hoge luckfactor hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En wat is die subtiele strategie dan?
Ja ik heb dit gewoon elke keer ookquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Verbal het volgende:
Ah, duidelijk. Dank.
Ik herken het gevoel, btw. Lekkere streak, en meteen een negatieve streak er achteraan.
V.
Ja ik snap ook niet zo goed waarom een golden hero alleen haalbaar is met 500 ranked wins.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Los van het pakje kaarten zie ik sowieso de efficiëntie niet in van de brawl. Als ze nu eens de wins zouden optellen bij de wins die je via ranked (en casual?) haalt, dan had ik de leukere brawls wel vaker gedaan, maar nu hou ik het maar bij 1x winnen en doei brawl.
Krijgen? Volgens mij moet je er nog best veel voor doen, je krijgt 'm niet zomaarquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:07 schreef Blistering het volgende:
Merk wel dat steeds meer mensen gouden heros krijgen. Heel bijzonder is het allang niet meer iig.
je moet al sinds de alpha 500 wins per hero krijgen om een golden hero te krijgen. Dat is ook niet lastig of bijzonder, maar duurt wel evenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:07 schreef Blistering het volgende:
Merk wel dat steeds meer mensen gouden heros krijgen. Heel bijzonder is het allang niet meer iig.
Precies. Je krijgt het niet zomaar, je moet er gewoon iets voor doenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
je moet al sinds de alpha 500 wins per hero krijgen om een golden hero te krijgen. Dat is ook niet lastig of bijzonder, maar duurt wel even
Hear hear.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Tis maar een spelletje joh
Het hebben van een golden hero zegt trouwens niets over skill, dat je het weet
cPriest gaat heel erg op en neer merk ik zelf, dan weer 10 keer spelen en 9 keer winnen en een dag later 10 keer spelen en 9 keer verliezenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:18 schreef icemotion het volgende:
Vandaag eens wat dingen gecraft voor Control priest; wel allemaal kaarten die niet uit GvG komen; ik had al 1 lightbomb en heb de 2e gewoon vervangen door een extra Holy nova; ook best effectief;
Afgelopen week veel lopen kloten dus ik zat op rank 19 ofzo; nu in 1 winstreak weer naar 15, eens kijken waar dit gaat eindigen; waar zo'n 5 wins quest al niet goed voor kan zijn.
Ik heb eigenlijk AoE genoeg tot dusver. De grote minions zijn niet eens zo het probleem voor AoE. Daar heb ik entomb voor. Oh hey, Dr 7. - entomb en hou alleen 2 boombots over.. die doen dan niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
cPriest gaat heel erg op en neer merk ik zelf, dan weer 10 keer spelen en 9 keer winnen en een dag later 10 keer spelen en 9 keer verliezen![]()
Overigens is die 2e lightbomb toch wel een must tegen alle grote minions, omdat je het zonder boardcontrol zo giga hard aflegt. Ik bewaar standaard een lightbomb tegen dr. Broken die in vrijwel ieder deck zit. Er past eigenlijk niet genoeg AOE in het priestdeck. Heb zelf 2 x lightbomb, 2 x excavated evil, 1 x holy nova en ook nog een shadow word: pain en death
Same!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 07:52 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk AoE genoeg tot dusver. De grote minions zijn niet eens zo het probleem voor AoE. Daar heb ik entomb voor. Oh hey, Dr 7. - entomb en hou alleen 2 boombots over.. die doen dan niet zoveel meer.
Excavated evil is ook een 5 mana kaart.. ik speel op een andere manier met AoE. Wild pyromancers bijvoorbeeld met healthbuffs en andere spells. Auchenai soulpriest met circle of healing... zodat ik AoE damage heb voor turn 5.. en dat helpt een hoop.
Ligt niet aan jou, zie het ook steeds vaker.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er steeds meer mensen die ineens maar weggaan en ropen als ze zien dat ze verloren hebben?
Gierig spelen en slim je mulligan doenquote:Op maandag 15 februari 2016 07:53 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.hearthpwn.com/(...)icker-combo-renolock
Ik snap dus helemaal geen reet van dit deck en sta inmiddels 2-12.
Nope heb ik ook heel vaak. Vooral dat mensen leavenquote:Op zondag 14 februari 2016 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er steeds meer mensen die ineens maar weggaan en ropen als ze zien dat ze verloren hebben?
Leg uit?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gierig spelen en slim je mulligan doen
Speel je tegen aggro? Bewaar dan Reno. Speel je tegen Paladin? Ik zou geen enkele AoE verwijderen (op Twisting na). Secret paladin? Bewaar Siphon Soul als je enige early presence hebt. Bij mijn Renolock is een hand waar ik een antwoord heb op de tegenstanders grootste threats vaak belangrijker dan het hebben van een 1/2/3 drop. Je kan toch gigantisch veel healen, dus wat damage ontvangen is niet erg.quote:
Ik zie het ook wel eens, maar t komt ook voor op momenten dat ze nog lang niet verloren hebben.. dus of het nu echt dat is.. het kunnen natuurlijk ook zomaar Disconnects zijn.. hoe vaak ik niet al een pot heb verloren vanwege dc omdat ik het op mijn telefoon onderweg speel...quote:Op zondag 14 februari 2016 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij concede gisteren 3 mensen achter elkaar, nog voor de mulligan. Heel vreemd. Ik klaagde niet want had meteen mijn quest binnenquote:Op maandag 15 februari 2016 10:19 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel eens, maar t komt ook voor op momenten dat ze nog lang niet verloren hebben.. dus of het nu echt dat is.. het kunnen natuurlijk ook zomaar Disconnects zijn.. hoe vaak ik niet al een pot heb verloren vanwege dc omdat ik het op mijn telefoon onderweg speel...
Thnx, van 2-12 naar 13-23. Het gaat steeds beter. Leuk deck, maar je moet het wel even leren.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:12 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh, en heel veel je hero power gebruiken zodat je keuzes hebt! Hoe meer je tapt, hoe groter de kans dat je de dingen vindt die je nodig hebt en dus wint
En probeer mortal coil niet te gebruiken op een minion met één health, hoe verleidelijk dat ook is. Je kunt het vaak beter gebruiken als extra reach om een grote threat neer te halen dan een 2/1 of een 1/1Allemaal situatief natuurlijk, maar wel iets om over na te denken
Heb ik ook af en toe. Afslutien en opnieuw opstarten werkt dan bij mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:15 schreef Schroevendraaier het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook dat je een dag geen nieuwe quest krijgt? Of zijn de tijden waarop je een quest krijgt verandert o.i.d.?
Afgelopen week is dit bij mij al 2x gebeurd. Wel 80+ gold misgelopen zo :|
quote:Leper Gnome and Knife Juggler are two neutral minions being looked at.
quote:Blizzard lays out a timeline with two expansions per year -- one at the start, one near the end -- and a single adventure between them.
quote:With each Standard rotation at the start of each year, the developer will take an opportunity to look at those original cards and tweak their stats where deemed necessary.
quote:Kibler: By nerfing Classic cards rather than simply rotating the set out, Blizzard is not only keeping those cards around to continue stagnating Standard format, but it's also weakening Legacy format.
http://www.polygon.com/fe(...)ical-new-approach-toquote:Ben Brode: Seeing another year of the handlock, for example, being a tier one deck would probably be bad for Hearthstone.
Lijkt wat agressiever, eerste potje in elk geval. Minder gecompliceerd ook. Straks Thijs!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor wie het leuk vindt en het nog niet wist of is vergeten: vanavond 8 uur beginnen The Curse Trials van Team Archon, eerste toernooi dat de Standard-regels volgt(nog niet helemaal representatief natuurlijk, want geen nerfs + geen nieuwe expansion), maar moet wel vermakelijk worden!
Aggro Shaman werkt in ieder geval nog ja, Dragon Warrior interessante keuze. Het is dat ze haar draken niet op tijd trokquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lijkt wat agressiever, eerste potje in elk geval. Minder gecompliceerd ook. Straks Thijs!
Nogal!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Het laat tot nu toe wel zien waarom Druid generfed moet worden
Toen het nog niet generfed was vond ik het te prevalent om nog leuk te zijn. Maar om het nu weer eens te zien is het gewoon lekkerquote:
Ik wil geen enkel deck terugzien, daarom ben ik ook blij met de comments van Ben Brode. Maar om ze nu tussendoor weer eens in volle glorie te zien: heerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is een deck die ik juist niet terug wil zienWat had ik daar een hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |