SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Give me a championship or give me death.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
Kampioenschap zit er sws niet meer in de komende 30 jaar dus ik zou het koesteren.
1930, 1935, 1965, 1969, 1980, 1984, 1991, 1992, 1994, 1995, 2008quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kampioenschap zit er sws niet meer in de komende 30 jaar dus ik zou het koesteren.
Vroeger was Feyenoord ook altijd cupfighter. Voor deze ellende begon zeg maar.
Is ook nieuwe Onze man in Teheran-achtige serie he. In Chinaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze missen vast Brits imperealisme
ja mn moeder had dat gezegd, die volgt nederlandse tv nog een beetjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook nieuwe Onze man in Teheran-achtige serie he. In China
Langs de oevers van de Yangtze
Moet je kijken, is wel interessant hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mn moeder had dat gezegd, die volgt nederlandse tv nog een beetje
Zal binnekort eens kijken, is het te downloadenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je kijken, is wel interessant hoor
NPO site kan je het kijken denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal binnekort eens kijken, is het te downloaden
Je hebt kabeltje toch? Of niet meerquote:
Nee, nu niet meer.quote:
Ziek jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Storm des doods nog steeds niet afgelopen
Je moet watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Je jukbeenderen smaller maken om sneller aan een goeie baan te komen.
Koekoek
Haha wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Je jukbeenderen smaller maken om sneller aan een goeie baan te komen.
Koekoek
Word in China vaak gedaan omdat ze image belangrijk vinden om succesvolle carriere te krijgenquote:
Gaat wel verquote:
Beter dan gezicht verliezen door werkloos te blijven.quote:
Dat is daar wel een doodszonde jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan gezicht verliezen door werkloos te blijven.
Haha leuke woordspeling.
Nee maar ik mag wel wat kilootjes kwijt raken. Iets te veel mai tai en bier gedronken. Dan maar overmorgen op water dieet. Knappe, slanke vrouwen zijn toch aantrekkelijker voor een baan.quote:
Alsof jij ooit nog een goeie baan wilt. Je eindigt gewoon met een hippie op een farm in Australiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar ik mag wel wat kilootjes kwijt raken. Iets te veel mai tai en bier gedronken. Dan maar overmorgen op water dieet. Knappe, slanke vrouwen zijn toch aantrekkelijker voor een baan.
Ik zou je aannemen hoor, al ben je fattyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar ik mag wel wat kilootjes kwijt raken. Iets te veel mai tai en bier gedronken. Dan maar overmorgen op water dieet. Knappe, slanke vrouwen zijn toch aantrekkelijker voor een baan.
Ze heeft een opleiding gedaan die daar niet op aansluit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nog een goeie baan wilt. Je eindigt gewoon met een hippie op een farm in Australie
Westerse wereld kijkt ook naar uiterlijk met banen. Alleen (nog?) niet zo extreemquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word in China vaak gedaan omdat ze image belangrijk vinden om succesvolle carriere te krijgen
In het bedrijfsleven wellicht al een stuk meer ja dan in andere branchesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Westerse wereld kijkt ook naar uiterlijk met banen. Alleen (nog?) niet zo extreem
Als je viesdik bent terecht wordt daar naar gekeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven wellicht al een stuk meer ja dan in andere branches
Ik vond de hippies maar raar. Denk dat ik desondanks toch graag een goede baan wil.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nog een goeie baan wilt. Je eindigt gewoon met een hippie op een farm in Australie
Liefquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen hoor, al ben je fatty
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Weet niet. Vind dat wel lastig want iemand kan nog prima functionerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je viesdik bent terecht wordt daar naar gekeken.
Als 2 mensen evengoed kunnen functioneren altijd degene die er gezond uitziet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Weet niet. Vind dat wel lastig want iemand kan nog prima functioneren
Heeft niet iedere branche en bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, jij hebt echt een goed uiterlijk voor een leraarquote:
Oh ja? Dan ben je wel beetje van mening veranderd ofniet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond de hippies maar raar. Denk dat ik desondanks toch graag een goede baan wil.
[..]
Lief
Dat dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als 2 mensen evengoed kunnen functioneren altijd degene die er gezond uitziet.
Als je niet voor jezelf kan zorgen, waarom zou je dan als werkgever er van uit moeten gaan dat jij zijn zaken wel goed verzorgd
Ja zit wat inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als 2 mensen evengoed kunnen functioneren altijd degene die er gezond uitziet.
Als je niet voor jezelf kan zorgen, waarom zou je dan als werkgever er van uit moeten gaan dat jij zijn zaken wel goed verzorgd
Nou ja, ik bedoel als jij in de telemarketing een baantje hebt zal je uiterlijk toch een stuk minder toe doen dan als je elke dag belangrijke meetings hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft niet iedere branche en bedrijfsleven?
Ik verander veel van mening laatste dagen en weken. Ik twijfel nog steeds vies veel of ik een master wil doen. Ene dag denk ik ja belangrijk blabla concurrentiepositie blabla en de volgende dag vraag ik me af waarom ik het zou doen. Ook twijfel ik over naar Myanmar gaan. Enerzijds vette ervaring anderzijds het is zoveel gedoe. Lijk wel steeds onzekerder te worden. Ook ivm mijn fysiek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja? Dan ben je wel beetje van mening veranderd ofniet?
Je komt tijdens je reis altijd op dit punt hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verander veel van mening laatste dagen en weken. Ik twijfel nog steeds vies veel of ik een master wil doen. Ene dag denk ik ja belangrijk blabla concurrentiepositie blabla en de volgende dag vraag ik me af waarom ik het zou doen. Ook twijfel ik over naar Myanmar gaan. Enerzijds vette ervaring anderzijds het is zoveel gedoe. Lijk wel steeds onzekerder te worden. Ook ivm mijn fysiek.Sry voor geratel
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt tijdens je reis altijd op dit punt heMeestal is dat na 3 maanden ofzo. Dus dat je onzeker word over dingen is niet zo erg
![]()
Dat twijfelen aan een land is niet zo boeiend natuurlijk, je kan altijd ergens een paar dagen extra blijven of een ander land verkiezen. Je eerste vraag lijkt me belangrijker dan.
Maar je komt dus niet terug naar NL om je rijbewijs te halen en jaar naar Australie te gaan, of waas dat meer een bevlieging?
Hoor je vakerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Waarom?
True maar voor Myanmar niet je paar dagen van te voren visa regelen en vliegtickets. Niet zo simpel als Thailand
Geen bevlieging. Als ik geen master ga doen, dan wil ik dat doen.
Lijkt me geen fijn land om te wonen. Heerst ook nog beetje communisme toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
zag vandaag artikel over iemand die al 20 jaar afgekeurd was en in cambodja woonde
Is gewoon leven als een god joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijn land om te wonen. Heerst ook nog beetje communisme toch?
Als hij afgekeurd is in Nederland, wat voor werk doet hij daar dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon leven als een god joh.
Niets. "afgekeurd" zoals de meeste uitkeringtrekkers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij afgekeurd is in Nederland, wat voor werk doet hij daar dan?
Heh, dan word je uitkering toch stopgezetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij pakt daar gewoon zn uitkering en leeft als god
Haha. Officieel wel ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dan word je uitkering toch stopgezet
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoor je vakerZeker bij mensen die langdurig op reis gaat. Is gewoon onbewust denk ik.
Ik had het zelfs al![]()
Ik had al een ticket naar Nederland geboekt. toen ik besefte dat het gewoon stom van me was en ik het geannuleerd heb en ticket naar Noord-Thailand heb geboekt, waar ik geen spijt van heb gehad gelukkig
Jezusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Officieel wel ja.
Die controles![]()
Uh, dan stop je toch met die mensen te reizen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weerMaar ik word moe van mezelf. En reis nu al 10 dagen met dezelfde persoon en dat worden er nog een paar meer. Beetje slechte timing.
Je kan altijd je wegen scheiden. Uiteindelijk blijven het maar reismaatjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weerMaar ik word moe van mezelf. En reis nu al 10 dagen met dezelfde persoon en dat worden er nog een paar meer. Beetje slechte timing.
Kan goedkoper.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
In Bangkok kleine studio 300/350 euro pm.
Ik denk dat ik het ook maar doe.
Oh dat denk ik ook wel ja. ZOu trouwens ook niet in Bangkok gaan wonen, dan heb ik binnen een jaar longkankerquote:
Valt allemaal mee he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel ja. ZOu trouwens ook niet in Bangkok gaan wonen, dan heb ik binnen een jaar longkanker
Nou ja, uitlaatgassen en shit leken toch wel 40-45 keer zo erg dan wat je gewend bent in Europaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal mee he.
Bangkok heeft redelijk gezonde lucht vergeleken met veel westerse steden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, dan stop je toch met die mensen te reizen?
Ga ik ook doen vanaf overmorgen want dan scheidden onze wegen bijna letterlijk. Het wordt wel tijd ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan altijd je wegen scheiden. Uiteindelijk blijven het maar reismaatjes
Bangkok staat qua uitlaatgasen gelijk aan Rome.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, uitlaatgassen en shit leken toch wel 40-45 keer zo erg dan wat je gewend bent in Europa
Vond Saigon erger dan Bangkok.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, uitlaatgassen en shit leken toch wel 40-45 keer zo erg dan wat je gewend bent in Europa
Waarom ga je niet naar Nepal?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ga ik ook doen vanaf overmorgen want dan scheidden onze wegen bijna letterlijk. Het wordt wel tijd ook.
Serieus? niet verwachtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bangkok staat qua uitlaatgasen gelijk aan Rome.
Saigon staat dan ook in top 10 ja.quote:
Denk dat westerlingen er vooral meer last hebben omdat ze sowieso al geprikkeld zijn.quote:
Wat is top 10?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saigon staat dan ook in top 10 ja.
Bangkok ergens rond 65.
Over Nepal weet ik al helemaal niets. En ik vlieg terug via Bangkok hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar Nepal?
Kan je heerlijk alleen reizen, hiken, rustige dorpjes. Fucking mooi land
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat westerlingen er vooral meer last hebben omdat ze sowieso al geprikkeld zijn.
Ach,basisinformatie is toch allemaal online t vinden. Denk alleen dat je moeilijk visa kan krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over Nepal weet ik al helemaal niets. En ik vlieg terug via Bangkok he
Beetje yakthee drinken met yakboter.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over Nepal weet ik al helemaal niets. En ik vlieg terug via Bangkok he
Vond Bangkok qua drukte verder ook wel meevallen.quote:
Dehli ook niet dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
1 Tetovo, Macedonia 99.24 181.99
2 Cairo, Egypt 99.10 181.15
3 Kathmandu, Nepal 96.66 175.68
4 Accra, Ghana 96.18 173.70
5 Manila, Philippines 96.08 174.57
6 Noida, India 95.55 175.79
7 Guangzhou, China 94.66 175.24
8 Delhi, India 94.14 171.02
9 Ho Chi Minh City, Vietnam 94.00 169.84
10 Alexandria, Egypt 93.99 169.49
Oh jaquote:
Had manila niet verwachtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
1 Tetovo, Macedonia 99.24 181.99
2 Cairo, Egypt 99.10 181.15
3 Kathmandu, Nepal 96.66 175.68
4 Accra, Ghana 96.18 173.70
5 Manila, Philippines 96.08 174.57
6 Noida, India 95.55 175.79
7 Guangzhou, China 94.66 175.24
8 Delhi, India 94.14 171.02
9 Ho Chi Minh City, Vietnam 94.00 169.84
10 Alexandria, Egypt 93.99 169.49
Dat is zeker waar maar dan kan ik net zo goed Myanmar kiezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach,basisinformatie is toch allemaal online t vinden. Denk alleen dat je moeilijk visa kan krijgen.
Weer eens wat anders dan jasmijn thee of groene theequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje yakthee drinken met yakboter.
Denk dat het ook door de benauwdheid komt overigensquote:
Dus de enige twijfel die je hebt omniet naar Myanmar te gaan is datje niet veel van het land weet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had manila niet verwacht
[..]
Dat is zeker waar maar dan kan ik net zo goed Myanmar kiezen
[..]
Weer eens wat anders dan jasmijn thee of groene thee
Meer eilandhoppen wordt hett och of niet?quote:
Nee de reden is dat ik het stiekem gewoon eng vind om alleen te reizen in een land waar toerisme niet ontwikkeld is en ik in een stad helemaal alleen eindig. Dat is mensen namelijk overkomen en dat maakt me gewoon beetje angstig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus de enige twijfel die je hebt omniet naar Myanmar te gaan is datje niet veel van het land weet?
Dat lijkt me jusit reden om er heen te gaan
Oh en Flippert, als er nog paar maanden reizen op de planning staat zou ik Rough Guide for first time around the world downloaden, handig en leuk boekie
Geen idee nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer eilandhoppen wordt hett och of niet?
Hoe bedoel je alleen eindig?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de reden is dat ik het stiekem gewoon eng vind om alleen te reizen in een land waar toerisme niet ontwikkeld is en ik in een stad helemaal alleen eindig. Dat is mensen namelijk overkomen en dat maakt me gewoon beetje angstig.
Thanks voor het advies
Ga je ook niet zo snel heen voor citytripjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeerde Singapore nog een beetje te pushen, maar het gaat niet gebeuren helaas.
Mn vriendin heeft een soort hekel aan Singapore ontwikkeld in haar jeugd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je ook niet zo snel heen voor citytripje![]()
Mocht je nog keer richting Oceanie gaan heb je daar wel mooie stop-over
Ik kan me niks bedenken waarom je een hekel aan Singapore kan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft een soort hekel aan Singapore ontwikkeld in haar jeugd.
Geen idee waarom.
Ze is er vooral al te vaak geweest vind ze.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me niks bedenken waarom je een hekel aan Singapore kan hebben.
Ja misschien, maar toch zou ik het m`n relatie dan wel leuk vinden om te laten zien als diegene het graag wiltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien net zoals sommige kinderen een hekel hebben gekregen aan de vakanties in Frankrijk?
Dat is dus wat ik gehoord heb dat je alleen bent in een hostel. Locals spreken in Myanmar niet tot nauwelijks Engels als je even buiten de stad Yangon denkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen eindig?
Alleen in een hostel of iets zal je niet heel snel zitten.
En je hebt allerlei apps om locals en travelers te meeten he? Isook wel handig
Achja. Geen idee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien, maar toch zou ik het m`n relatie dan wel leuk vinden om te laten zien als diegene het graag wiltMeer dan3 dagen blijf je er toch niet
Maar waarom ga je dan niet in een hotel? Kost daar toch geen fluit, en je wilt alleen reizen, dusdan is het toch geen probleem dat er niet veel toerisme is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik gehoord heb dat je alleen bent in een hostel. Locals spreken in Myanmar niet tot nauwelijks Engels als je even buiten de stad Yangon denkt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja. Geen idee.
Ik zou er vooral the high life leven
In Bangkok ook wel opzich.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat kan prima daar met al die malls
lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Geld moet trouwens geen probleem zijn voor Z-A Flippie.
Gewoon gratis met een containerboot mee
Ja ik las dat ergens, dat dat gewoon soms gratisk an, is wel bruut tochquote:
Echt maar heel zelden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik las dat ergens, dat dat gewoon soms gratisk an, is wel bruut tochJe komt de hele wereld over.
Gewoon in Thailand weer voetbal kijken en ze Polen laten supportenquote:
neem wel engeland shirtje meequote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon in Thailand weer voetbal kijken en ze Polen laten supporten
Waarom zou je het dan doen inderdaad ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatjes van mij die op de grote vaart werken nemen echt nooit gratis mensen mee.
Soms wel toeriten die paar k betalen om naar cuba te gaan
Mensen denken dat dat leuk is, kapot lang op een vrachtschip zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan doen inderdaad ja.
Vaak aanbiedingen voor nog geen 500 euro naar midden-amerika
Word meestal mooier gemaakt dan het is ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En je hebt ook nauwelijks aanspraak, want meeste mensen die er werken zijn of 12 uur achter elkaar aan het werk, of in hun hut aan het slapen/chillen
Meestal wordt er wat lacherig om gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word meestal mooier gemaakt dan het is ja.
Je moet wat als je vliegangst hebt maar wel wilt reizenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meestal wordt er wat lacherig om gedaan.
Ja, dan is het wel treurig dat je jezelf zo moet laten oplichtenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat als je vliegangst hebt maar wel wilt reizen
Er is een verschil tussen alleen reizen en alleen zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan niet in een hotel? Kost daar toch geen fluit, en je wilt alleen reizen, dusdan is het toch geen probleem dat er niet veel toerisme is?
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alleen reizen en alleen zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In een fucking vrachtschip, geen cruiseschip, nee een vrachtschip.
Hoe lang is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind verder Calais - Dover al lang op een schip.
Zo kort? HVH-Dover is paar uurquote:
Beter op FOK! zitten ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
Al die aandachtvragende tieners op Snapchat die zogenaamd kei stoer zijn omdat ze op een carnavalsfeestje zijn.![]()
Ja, zo klinkt het wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:38 schreef Fylax het volgende:
Ja ik zal ook verder wel jaloers zijn ofzo.
In m'n eentje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga zelf naar een carnavalsfeest.
Klaar.
Uh, ja?quote:
Alle feesten voor tieners zijn nu wel een beetje voorbij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je nu gaat ben je er voor 3 uur nederlandse tijd.
Afterparties beginnen nog. Die zijn pas echt leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle feesten voor tieners zijn nu wel een beetje voorbij.
Ik bedoel, dan moet ik dus in mijn eentje daarheen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, ja?
Je krijgt toch op snapchat toch berichten van mensen die op feestjes zijn.
Ja?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik bedoel, dan moet ik dus in mijn eentje daarheen.
Het is carnaval.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle feesten voor tieners zijn nu wel een beetje voorbij.
En vooral dit jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is carnaval.
Ze schenken aan 14-jarigen nog de hele nacht bier
Dan kom je dus nooit ergens, en ontmoet je ook niemand om ergens mee heen te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lijkt me beetje raar, in je eentje ergens heengaan.
Je leert pas mensen kennen na 20 bier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:44 schreef Fylax het volgende:
Sommigen zitten op mijn school maar heb ik nooit contact mee.
Jawel. In mijn klas viert minstens de helft carnaval. Probleem is alleen dat ze niet echt met mij om willen gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kent dus alleen mensen die geen carnaval vieren.
Dat is wel apart in jouw regio.
Wat heb je fout gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
Probleem is alleen dat ze niet echt met mij om willen gaan.
Geen idee. Misschien gewoon om hoe ik ben.quote:
Na 10 bier miss vast wel, maar daarvoor niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb je fout gedaan.
Want als ze niet eens na 10 bier met je om willen gaan, heb je iets fors fout gedaan.
Misschien minder FOK!ken, meer socializen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gewoon om hoe ik ben.
Voel me wel een beetje geplaagd in de klas.
En niet op jouw leeftijd al trouwplannen hebben, no hard feelings.quote:
ja truequote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet op jouw leeftijd al trouwplannen hebben, no hard feelings.
Heb je mensen gevraagd?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, want wist toch al van te voren dat t niets zou worden.
Nou nou..quote:
Het gaat hier 2 keer mis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een beetje indirect aan mijn twee vrienden... ga verder met niemand om dusja
16 tochquote:
Bij de meeste begint dat dan toch wel prioriteit te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16 toch
Dan is seks hebben nog geen prioriteit bij velen
Bij velen ook wel verder
Maleisië, Indonesië en Filippijnen. Laos geen interesse in to be honest. Misschien doe ik wel Filippijnen. Beetje irritant is dat ik geen duikbrevet heb en dat Filippijnen voelt als een gemiste kans zonder duikbrevet. Zag net dat ik koh tao ook kan skippen ivm weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar inderdaad.
En andere opties die je nog zou kunnen hebben qua landen?
Vragen wat ze gaan doen met carnaval, zeggen dat ik zelf nog niets heb en dan afwachten of ze me meevragenquote:
Maleisie zou ik dan doen. Dat is meer toeristisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maleisië, Indonesië en Filippijnen. Laos geen interesse in to be honest. Misschien doe ik wel Filippijnen. Beetje irritant is dat ik geen duikbrevet heb en dat Filippijnen voelt als een gemiste kans zonder duikbrevet. Zag net dat ik koh tao ook kan skippen ivm weer.
Als je jaloers bent op mensen die carnaval vieren wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:57 schreef Fera het volgende:
Waarom zou je per se moeten zuipen en neuken als je 16 bent?
Wel doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:57 schreef Fylax het volgende:
ja zal t ns vragen als ze overdag wakker zijn..
Maar is hij echt jaloers op het carnaval of gewoon jaloers op mensen die socializen en plezier hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je jaloers bent op mensen die carnaval vieren wel.
Waarom nu niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:57 schreef Fylax het volgende:
ja zal t ns vragen als ze overdag wakker zijn..
Tja, de gemiddelde 16 jarige is het toch gewoon een beetje zuipen/chillen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar is hij echt jaloers op het carnaval of gewoon jaloers op mensen die socializen en plezier hebben?
Wat de ideale gelegenheid is om het te vragenquote:
nja dan reageren ze nooit hoor hahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat de ideale gelegenheid is om het te vragen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja dan reageren ze nooit hoor hahaha
heb maar alvast een Hoi gezegd
Hier vooral 3 dagen per week uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik had op mijn 16de ook geen slecht sociaal leven opzich.
Meer drinken bij vrienden thuis dan elk weekend uitgaan mar oke
gaat nu toch niet meer johhhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom alleen een hoi?
Tuurlijk reageren ze niet op alleen een hoi als ze lamdronken zijn
Dan zeg je toch: Heujj waar zitten jullie? Ik kom ook even langs oke?
En dan zeggen ze ja is goed man, we zijn daar en daars
Haha ja. Sport. Daar ben ik dus echt zo slecht in. Ik word niet voor niets altijd uitgelachen als we bijvoorbeeld gaan voetballen met gym.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik weer bij een voetbal team zit ook best vaak uitgenodigd voor chilling al
Dat zijn toch spijtige zaken zonder drank.
Misschien moet je op voetbal gaan Fylax.
Zoek iets anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha ja. Sport. Daar ben ik dus echt zo slecht in. Ik word niet voor niets altijd uitgelachen als we bijvoorbeeld gaan voetballen met gym.
Met deze instelling kom je er wel Fylax.quote:
Maar het lijkt me ook niet zinnig om je bij clubjes te voegen waar je eigenlijk niets mee hebt. Het moet wel een beetje klikken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde 16 jarige is het toch gewoon een beetje zuipen/chillen.
Als je een vriendengroep hebt waar dat anders is, be my guest. Maar dat zie ik bij Fylaxo ok niet snel gebeuren, want ik heb niet het idee dat ie groepjes/clubs opzoekt.
Ja, en daarom moet je wel iets gaan uitproberenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook niet zinnig om je bij clubjes te voegen waar je eigenlijk niets mee hebt. Het moet wel een beetje klikken.
Valt tegen hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn 1000 dingen die je kan doen om mensen te ontmoeten als je daar behoefte aan hebt. Maar nee.
Dat is waarquote:
Wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet je wel iets gaan uitproberen
Klopt..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar Fylax heeft volgens mij ook niet zoveel interesses
ehhh idk. gamen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, sport wordt hem niet.
Er zal toch iets zijn wat je op zn minst enigzins interessants vind als hobby?
Of vrijwilligerswerk, of weet ik veel wat.
Het is geloof ik vooral die stap ja voor veel mensen, want moeilijk is het niet echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Op school had ik ook lang geen vrienden. Had er op een gegeven moment ook geen zin in. Maar in 4 HAVO zelf initiatief genomen door gewoon naast iemand te gaan zitten, random. Was voor mij een grote stap, maar wel een vriendin aan overgehouden. Die stelde me weer voor aan de rest van haar vrienden en tadaa, een vriendengroep.
Is ook wel lastig. Ik heb dat ook niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig genoeg om dingen uit te proberen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar Fylax heeft volgens mij ook niet zoveel interesses
Ja ik kan het niet voor je invullen.quote:
Moet ook wel beetje in je aard zitten inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel lastig. Ik heb dat ook niet. Maar ik ben wel nieuwsgierig genoeg om dingen uit te proberen.
Vereist misschien wat inlevingsvermogen. Blijft moeilijk als je er zelf geen ervaring mee hebt. Het kan gewoon enorm eng lijken. Maar als je het probeert heb je alleen al die poging om trots op te zijn. Ook al komt er niets van. Sowieso beter voor je eigenwaarde als je iets doet wat je eigenlijk niet durft.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is geloof ik vooral die stap ja voor veel mensen, want moeilijk is het niet echt.
Ik heb het zelf nooit zo goed begrepen, maar ik praatte vroeger en nu nog steeds eigenlijk met iedere willekeurige persoon wel
Live Action Roleplay.quote:
Ja, verkleed door de bossen rennen en een veldslag nabootsen.quote:
Ja misschien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vereist misschien wat inlevingsvermogen. Blijft moeilijk als je er zelf geen ervaring mee hebt. Het kan gewoon enorm eng lijken. Maar als je het probeert heb je alleen al die poging om trots op te zijn. Ook al komt er niets van. Sowieso beter voor je eigenwaarde als je iets doet wat je eigenlijk niet durft.
Dat kan voor een erg onzeker iemand al een flinke klap zijn. Dan kun je vaak gewoon slecht tegen afwijzing.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja misschien.
Ik snap dat gewoon niet, het ergste wat er kan overkomen is dat die persoon er niet op zit te wachten.
Ja, dan hecht je misschien te veel waarde aan een willekeurig iemand.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan voor een erg onzeker iemand al een flinke klap zijn. Dan kun je vaak gewoon slecht tegen afwijzing.
Best wel toeristisch zeker de populaire plekken. Jongen waarmee ik gereisd heb zit daar nu en moest soms op een eiland langer blijven omdat een ander locatie vol zat voor komende dagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maleisie zou ik dan doen. Dat is meer toeristisch.
En Filipijnen is ook nog niiet heel erg toeristisch toch?
Het gaat niet om die persoon, maar om de afwijzing. Jij wordt afgewezen, dus denk je dat er iets mankeert aan jou. Zo redeneren onzekere mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan hecht je misschien te veel waarde aan een willekeurig iemand.
Vrouwen laten wel minder snel een nieuw iemand toe in een clubje, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb overigens ook het idee dat mannen daar iets makkelijker in zijn, Fera
Eens. Ik heb bij mannen altijd wel gehad dat ik bij elk clubje gewoon werd geaccepteerd na een paar slechte grappen, een paar drankjes en 20 minuten over voetbal gepraat te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen laten wel minder snel een nieuw iemand toe in een clubje, heb ik het idee.
Geldt niet voor elke vrouw, maar is wel mijn persoonlijke ervaring.
Oh serieusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel toeristisch zeker de populaire plekken. Jongen waarmee ik gereisd heb zit daar nu en moest soms op een eiland langer blijven omdat een ander locatie vol zat voor komende dagen.
Ja, ik ook wel. Ook al ben ik zelf geen man. Ze zijn daar wat makkelijker in. Zolang je gezellig bent en tegen een geintje kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Ik heb bij mannen altijd wel gehad dat ik bij elk clubje gewoon werd geaccepteerd na een paar slechte grappen, een paar drankjes en 20 minuten over voetbal gepraat te hebben.
En dan betekend het ook niet dat je gelijk beste vrienden hoeft te zijn of zelfs vrienden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Ook al ben ik zelf geen man. Ze zijn daar wat makkelijker in. Zolang je gezellig bent en tegen een geintje kan.
Minder roddels, minder drama.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En er zijn altijd wat minder intriges :$
Nee dan moet je op zn minst een zus of ex van een vriend neuken.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dan moet je op zn minst een zus of ex van een vriend neuken.
Supquote:
Vertrl hier eens meer overquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen aswoensdag, Fylax.
Misschien kun je naar de mis om vrienden te maken!
Ik zou er geen geld opzetten, Fylax.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:35 schreef Fylax het volgende:
Zouden daar jongeren naar toe komen denk je?
eo jongeren dag doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:35 schreef Fylax het volgende:
Zouden daar jongeren naar toe komen denk je?
Engels. Ik heb nooit (veel) in het Nederlands gedacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Fylax het volgende:
inso denk jij in het nederlands of engels
Ja, wel geglimlacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je dit gelezen Inso
https://mobile.twitter.com/GreekAnalyst/status/696660124392431616
zelfs als je nu met ons aan het communiceren bent in het nederlands?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engels. Ik heb nooit (veel) in het Nederlands gedacht.
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
zelfs als je nu met ons aan het communiceren bent in het nederlands?
het is jammer dat er niet vaker van dit soort dingen openbaar wordenquote:
Hoe komtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat heb ik kut geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |