SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Give me a championship or give me death.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
Kampioenschap zit er sws niet meer in de komende 30 jaar dus ik zou het koesteren.
1930, 1935, 1965, 1969, 1980, 1984, 1991, 1992, 1994, 1995, 2008quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kampioenschap zit er sws niet meer in de komende 30 jaar dus ik zou het koesteren.
Vroeger was Feyenoord ook altijd cupfighter. Voor deze ellende begon zeg maar.
Is ook nieuwe Onze man in Teheran-achtige serie he. In Chinaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze missen vast Brits imperealisme
ja mn moeder had dat gezegd, die volgt nederlandse tv nog een beetjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook nieuwe Onze man in Teheran-achtige serie he. In China
Langs de oevers van de Yangtze
Moet je kijken, is wel interessant hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mn moeder had dat gezegd, die volgt nederlandse tv nog een beetje
Zal binnekort eens kijken, is het te downloadenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je kijken, is wel interessant hoor
NPO site kan je het kijken denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal binnekort eens kijken, is het te downloaden
Je hebt kabeltje toch? Of niet meerquote:
Nee, nu niet meer.quote:
Ziek jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Storm des doods nog steeds niet afgelopen
Je moet watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Je jukbeenderen smaller maken om sneller aan een goeie baan te komen.
Koekoek
Haha wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Je jukbeenderen smaller maken om sneller aan een goeie baan te komen.
Koekoek
Word in China vaak gedaan omdat ze image belangrijk vinden om succesvolle carriere te krijgenquote:
Gaat wel verquote:
Beter dan gezicht verliezen door werkloos te blijven.quote:
Dat is daar wel een doodszonde jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan gezicht verliezen door werkloos te blijven.
Haha leuke woordspeling.
Nee maar ik mag wel wat kilootjes kwijt raken. Iets te veel mai tai en bier gedronken. Dan maar overmorgen op water dieet. Knappe, slanke vrouwen zijn toch aantrekkelijker voor een baan.quote:
Alsof jij ooit nog een goeie baan wilt. Je eindigt gewoon met een hippie op een farm in Australiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar ik mag wel wat kilootjes kwijt raken. Iets te veel mai tai en bier gedronken. Dan maar overmorgen op water dieet. Knappe, slanke vrouwen zijn toch aantrekkelijker voor een baan.
Ik zou je aannemen hoor, al ben je fattyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar ik mag wel wat kilootjes kwijt raken. Iets te veel mai tai en bier gedronken. Dan maar overmorgen op water dieet. Knappe, slanke vrouwen zijn toch aantrekkelijker voor een baan.
Ze heeft een opleiding gedaan die daar niet op aansluit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nog een goeie baan wilt. Je eindigt gewoon met een hippie op een farm in Australie
Westerse wereld kijkt ook naar uiterlijk met banen. Alleen (nog?) niet zo extreemquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word in China vaak gedaan omdat ze image belangrijk vinden om succesvolle carriere te krijgen
In het bedrijfsleven wellicht al een stuk meer ja dan in andere branchesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Westerse wereld kijkt ook naar uiterlijk met banen. Alleen (nog?) niet zo extreem
Als je viesdik bent terecht wordt daar naar gekeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven wellicht al een stuk meer ja dan in andere branches
Ik vond de hippies maar raar. Denk dat ik desondanks toch graag een goede baan wil.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nog een goeie baan wilt. Je eindigt gewoon met een hippie op een farm in Australie
Liefquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je aannemen hoor, al ben je fatty
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Weet niet. Vind dat wel lastig want iemand kan nog prima functionerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je viesdik bent terecht wordt daar naar gekeken.
Als 2 mensen evengoed kunnen functioneren altijd degene die er gezond uitziet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Weet niet. Vind dat wel lastig want iemand kan nog prima functioneren
Heeft niet iedere branche en bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, jij hebt echt een goed uiterlijk voor een leraarquote:
Oh ja? Dan ben je wel beetje van mening veranderd ofniet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond de hippies maar raar. Denk dat ik desondanks toch graag een goede baan wil.
[..]
Lief
Dat dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als 2 mensen evengoed kunnen functioneren altijd degene die er gezond uitziet.
Als je niet voor jezelf kan zorgen, waarom zou je dan als werkgever er van uit moeten gaan dat jij zijn zaken wel goed verzorgd
Ja zit wat inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als 2 mensen evengoed kunnen functioneren altijd degene die er gezond uitziet.
Als je niet voor jezelf kan zorgen, waarom zou je dan als werkgever er van uit moeten gaan dat jij zijn zaken wel goed verzorgd
Nou ja, ik bedoel als jij in de telemarketing een baantje hebt zal je uiterlijk toch een stuk minder toe doen dan als je elke dag belangrijke meetings hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft niet iedere branche en bedrijfsleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |